Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 29 марта 2024 PRO

Тетяна

Менеджер з закупівель

Возраст:
47 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Менеджерка ключових клієнтів

с 06.2017 по наст. время (6 лет 10 месяцев)
Євроенерго ТОВ, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Обов’язки
• Представлення інтересів європейських та американських виробників преміального освітлення та меблів в Україні — аґентство та дистрибуція
• Участь у вітчизняних та європейських спеціалізованих виставках
• Моніторинг ринку виробників та постачальників, відбір постачальників для просування в Україні
• Участь у складанні річного бізнес-плану просування та розвитку брендів на території України
• Щоденна комунікація з європейськими постачальниками
• Супровід представників постачальника на презентаціях для клієнтів, послідовний переклад англ/укр, укр/анг
• Підготовка та розміщення замовлень, перевірка інвойсів та специфікацій
• Взаємодія з відділом логістики
• Збір та підтримка бази даних всіх клієнтів, пошук нових клієнтів та розширення клієнтської бази
• Створення та підтримка особистих та ділових відносин з керівниками та власниками бізнесів, а також менеджерами середньої ланки
• Щоденна робота з клієнтами: проведення презентацій по продуктах, консультації з підбору та розрахунку освітлення, бюджетування проектів, ведення документообігу по проектах
• Контроль за боргами клієнтів
• Забезпечення клієнтів актуальною інформацією від виробників: каталоги, зразки продукції, прайс-листи
• E-mail розсилки, ведення Instagram сторінки аґентства

Досягнення
• Ініціювала оновлення асортименту компанії
• Знайшла 4 нові бренди та запропонувала їх до розвитку на території України
• Збільшила впізнаваність основних брендів в портфелі компанії
• Забезпечила зростання товарообігів на 10% та сталу маржинальну дохідність
• Збільшила кількість клієнтів та забезпечила довготривалі стосунки з топами компаній
• Налагодила систему e-mail розсилок та впорядкувала Instagram сторінку компанії

Керівник відділу регіональних продажів

с 01.2007 по 05.2017 (10 лет 4 месяца)
ТОВ “ ЛЮКСОН ЮЕЙ”, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Обов’язки
• Участь у вітчизняних та європейських спеціалізованих виставках
• Супровід керівників компанії на зустрічах з іноземними постачальниками, послідовний переклад англ/укр, укр/англ
• Моніторинг ринку виробників та постачальників, відбір постачальників для просування в Україні
• Участь у складанні річного бізнес-плану просування та розвитку брендів на території України
• Складання річного бізнес-плану розвитку відділу, кошторису квартальних та річних закупівель
• Створення асортиментної групи товарів, контроль за вчасним поповненням асортименту
• Підготовка та розміщення замовлень, перевірка інвойсів та специфікацій
• Ціноутворення, контроль маржинального доходу відділу
• Аналіз продажів, товарообігу, клієнтської залученості
• Реалізація залежалої продукції
• Виконання планів продаж, формування звітів про продажі
• Організація роботи відділу, навчання та оцінка персоналу, контроль процесу продажів
• Створення та розширення дилерської мережі
• Створення та підтримка ділових стосунків з керівниками та власниками бізнесів
• Щоденна робота з клієнтами: проведення презентацій по продуктах, консультації з підбору та розрахунку освітлення, бюджетування проектів, ведення документообігу по проектах
• Контроль за боргами клієнтів
• Забезпечення клієнтів актуальною інформацією від виробників: каталоги, зразки продукції, прайс-листи
•E-mail розсилки

Досягнення
• З нуля побудувала відділ гуртових продаж та дилерську мережу та забезпечила довготривалі стосунки з топами компаній
• Досягла того, що відділ щорічно перевиконував поставлені планові показники продаж на 15%
• Ініціювала оновлення асортименту компанії та запропонувала нову систему реалізації залежалої продукції
• Збільшила продажі основних брендів в портфелі компанії
• Оптимізувала складські запаси
• Налагодила систему e-mail розсилок для інформування клієнтів
• Запропонувала та брала участь у розробці програми тренінгів та оцінювання персоналу

Імпорт-менеджерка/менеджерка з продажу освітлювальної продукції

с 10.2003 по 12.2006 (3 года 2 месяца)
ФОП “ Васильченко Т.А”, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Обов’язки
• Участь у вітчизняних та європейських спеціалізованих виставках
• Моніторинг ринку виробників та постачальників, відбір постачальників для просування в Україні
• Ведення переговорів щодо постачання нової продукції, умов співпраці та ціноутворення
• Підготовка та розміщення замовлень, перевірка інвойсів та специфікацій
• Створення асортиментної групи товарів, планування закупок на сезон, контроль за вчасним поповненням асортименту
• Організація роботи роздрібного магазину та складу, створення експозиції, контроль продажів
• Створення та розширення дилерської мережі
• Щоденна робота з клієнтами: консультації з підбору та розрахунку освітлення, бюджетування проектів, ведення документообігу по проектах
• Контроль за боргами клієнтів
• Забезпечення клієнтів актуальною інформацією від виробників: каталоги, зразки продукції, прайс-листи

Досягнення
• З нуля побудувала відділ продаж та почала формувати дилерську мережу
• Досягла поставлених планових показників продаж та маржинальної дохідності за рік

Асистентка проєкту/перекладач

с 10.2000 по 10.2002 (2 года)
HUNTON&WILLIAMS, ПРОЄКТ USAID “ЮРИДИЧНА ПІДТРИМКА РЕФОРМ В ЕНЕРГЕТИЧНОМУ СЕКТОРІ УКРАЇНИ”, Київ (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)

Обов’язки
• Ведення документації по проекту, організація архіву
• Переклад юридичної документації (анг/укр/рос, укр/рос/англ)
• Послідовний переклад на тристоронніх контактних групах
• Підготовка матеріалів до семінарів та конференцій
• Організація семінарів та конференцій для персоналу державних установ (НКРЕ та інш.)
• Ведення протоколів зустрічей представників уряду України та НКРЕ з донорами проекту (World Bank, EBRD, USAID)
• Складання особистого графіка керівника проекта, допомога у вирішенні особистих питань, організація відряджень та логістики

Досягнення
• Забезпечила безперебійну роботу офісу, організацію архіву компанії та вчасний переклад документації

Секретарка-перекладач

с 07.1998 по 04.2000 (1 год 9 месяцев)
АТЗТ СП “NSI CONSTRUCTION” ПРОЄКТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ, Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Обов’язки
• Переклад будівельної документації (анг/укр/рос, укр/рос/англ)
• Послідовний переклад на зустрічах з клієнтами, ведення робочої документації

Образование

Міжнародний інститут менеджменту (МІМ)

Pre-MBA, Київ
Высшее, с 2008 по 2009 (1 год)

Середньострокова програма для розвитку функціональних компетенцій управлінців

Міжрегіональна академія управління персоналом (МАУП

Інститут міжнародної економіки та фінансів. Магістр маркетингу, Київ
Высшее, с 1999 по 2001 (2 года)

Київський національний лінгвістичний університет

Факультет філології. Спеціаліст, викладач англійської та української мов, української та зарубіжної літератур, Київ
Высшее, с 1993 по 1998 (5 лет)

Дополнительное образование и сертификаты

Riba academy. Курс копірайтингу, сторітелінгу, контент-маркетингу та SMM

2021, 3 місяці

Prometheus: Word ta Excel, Фінансовий менеджмент, Бізнес англійська

2022-2023

Google AI Basics course 2023

2023, 10 тижнів

Знания и навыки

Уміння аналізувати Ведення переговорів з постачальниками Самостійне прийняття рішень Оптимізація бізнес-процесів Оптимізація витрат Управління персоналом Менторство Уважність Відповідальність Дисциплінованість Стресостійкість MS Excel Користувач ERP-системи Canva Mailchimp

Знание языков

  • Английский — продвинутый
  • Украинский — свободно

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: