Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 12 мая 2024 Файл

Ирина

Економіст

Возраст:
43 года
Город:
Николаев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

КОЛЬЧАК ІРИНА ВОЛОДИМИРІВНА
Контактний телефон
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Дата народження
28.05.1980 р.
Місце проживання
м. Миколаїв
e-mail:
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Освіта основна
1995-1998 рр. Одеський автомобільно-дорожній технікум,
спеціальність – «Бухгалтерський облік і аудит», кваліфікація – бухгалтер.

1998-2003 рр. Миколаївський державний аграрний університет, спеціальність – «Менеджмент організацій», кваліфікація – економіст-менеджер.
Додаткове навчання
2007 р. Український інститут розвитку фондового ринку Київського Національного Економічного Університету, курси підвищення кваліфікації гол.бухгалтерів фінан.компаній-управителів Фондів фінансування будівництва та Фондів операцій з нерухомістю.

2009 р. Комп’ютерна академія «Шаг», комп’ютерні курси по програмі «1С: бухгалтерія».
Досвід роботи
Вересень 2020 р. – по сьогодні - економіст в ТОВ «Термо-Буд».
В мої обов’язки входить:
• ведення первинної бухгалтерської документації (виписка видаткових накладних та товарно-транспортних накладних),
• ведення обліку взаєморозрахунків з контрагентами,
• ведення обліку операцій переміщення та списання ПММ,
• ведення подорожніх листів.

Травень 2019 р.- серпень 2020 р. – бухгалтер в ТОВ «Смарт Фінексперт».
В мої обов’язки входило:
• ведення первинної бухгалтерської документації,
• ведення обліку взаєморозрахунків з контрагентами,
• робота з «Клієнт-банком»,
• ведення касової документації і касових операцій,
зведення даних та надання звітності в НБУ та інше.

Травень 2018 р.- травень 2019 р. – бухгалтер-ревізор в ТОВ «АФ «АПА».
В мої обов’язки входило:
• ведення первинної бухгалтерської документації,
• ведення обліку взаєморозрахунків з контрагентами,
• робота з «Клієнт-банком»,
• ведення касової книги,
• ведення обліку використання робочого часу,
• нарахування заробітної плати працівникам, розрахунки компенсацій та інше.

2017–квітень 2018 рр. – ФОП Казакова Л.І. (Мережа магазинів «Giardini») - бухгалтер по товарно-матеріальним цінностям.
В мої обов’язки входило:
• приймання та оприбуткування товарно-матеріальних цінностей,
• контроль достовірності обліку товарно-матеріальних цінностей, що поступили, своєчасне відображення на рахунках бухгалтерського обліку операцій, які пов`язані з їх рухом, порядок складання звітності на основі первинних документів,
• проведення інвентаризації, відображення її результатів.

2010–2016 рр. – заступник начальника відділу взаємодії з роботодавцями Заводського районного центру зайнятості.
В мої обов’язки входило:
• проведення фінансово-документальних перевірок юридичних та фізичних осіб-підприємців щодо правильності нарахування страхових внесків до Фонду,
• зустрічі з керівництвом підприємств Заводського району з метою працевлаштування безробітних,
• підготовка договорів та додаткових угод щодо тимчасового працевлаштування безробітних,
ведення обліку цільового використання коштів Фонду.

2006-2009 рр. – бухгалтер-касир в Миколаївській філії ЗАТ «АСК «ІНГО Україна».
В мої обов’язки входило:
• ведення касової книги,
• здійснення платежів через систему «Клієнт-банк»,
• внесення в програму страхових полісів,
• нарахування заробітної плати співробітникам СК, розрахунки компенсацій, лікарняних та відпускних,
складання звітів до фондів та податкової інспекції.

2003-2006 рр. – бухгалтер в ТОВ «Меблевий Бум». В мої обов’язки входило:
• ведення первинної бухгалтерської документації,
• ведення обліку взаєморозрахунків з постачальниками та покупцями (в т.ч. ПДВ),
• ведення касової книги,
• робота з банком,
• нарахування заробітної плати працівникам, розрахунки компенсацій, відпускних та лікарняних,
• складання звітів до фондів, статистики та податкової інспекції.
В групу компаній власника входили юридичні та фізичні особи з різними видами діяльності і системами оподаткування.
Знання комп’ютера
Впевнений користувач (Word, Exсel, Windows, 1 C, Арт Звіт, М.Е.Doc)
Особисті якості
Відповідальна, сумлінна, уважна до деталей, здатна до самонавчання.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: