Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 24 апреля 2024 Файл

Наталія

Office manager

Возраст:
39 лет
Город проживания:
Ужгород
Готов работать:
Удаленно, Ужгород

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Контактна інформація
Tel.: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
e-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Наталія ДОРОГІ
Відповідальна, з високим рівнем самоорганізації, прагненням до зростання та професійного розвитку в нових сферах, бажанням вчитися та використовувати знання на практиці. Здатність працювати як самостійно, так і в команді, з навичками планування часу, виконання завдань і досягнення поставлених цілей. Високий рівень емпатії та вміння уникати та вирішувати конфліктні ситуації. Достатній рівень гнучкості та адаптивності до нових обставин, високий рівень стресостійкості на основі досвіду.

Адміністравтивний асистент / Керівник проєкту / Асистент проєкту,
UAH 50000
Повна/неповна зайнятість
Адреса: 88017 Ужгород, пров. Університетський 6/16
Стать: Жіноча Сімейний стан: одружена
Дата народження: 01-04-1985 Вік: 39
Водійське посвідчення: категорія B
LinkedIn: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

ЗНАННЯ МОВ
• українська – рідна, вільно
• англійська ─ просунутий, професійно
• російська ─ вище середнього

ДОСВІД РОБОТИ
Менеджер у сфері надання інформації
Липень 2023 – січень 2024
ГО "Проліска", Ужгород
- Збір, аналіз та систематизація даних, сукупних та деталізованих кількісних та якісних показників результатів діяльності організації;
- Виявлення тенденцій та проблемних питань;
- Написання зведених наративних та кількісних звітів англійською, українською мовами;
- Ведення документації та ділового листування в паперовій та електронній формі;
- Відстежування гуманітарної ситуації та ситуації, пов’язаної з захистом, у регіонах, та оперативне інформування керівництва про екстрені випадки;
- Підготовка щомісячних текстових звітів з описом проблем у сфері захисту, реагування на них та ключових рекомендацій;
- Взаємодія з представниками кластерної системи, міжнародних та національних ГО, державних органів з метою координації та обміну інформацією, підготовка необхідних для цього даних;
- Моніторинг бази даних відносно відповідності інформації вимогам, які застосовуються до активностей у сфері захисту мирного населення, коригування цієї інформації;
- Координація звітних активностей, розробка завдань та методична підтримка співробітників, що відповідають за звітність на місцях;
- Здійснення усного та письмового перекладу для керівництва.
Основні досягнення:
• Побудувала команду, налаштувала чітку і злагоджену роботу відділу;
• За підтримки команди удосконалила систему звітності через створення нових механізмів збору інформації з польових офісів;
• Розробила нові інструкції для покращення збору інформації та показників для звітності;
• Налагодила механізм та системність комунікації з донорами;
• Вивела наративні звіти на новий якісний рівень.
Адміністративний асистент проєкту
Травень 2023 – червень 2023
БЛАГОДІЙНА ОРГАНІЗАЦІЯ «БЛАГОДІЙНИЙ ФОНД «ХЕЛП УКРАЇНА», Ужгород
• Тісна співпраця з проєктним менеджером у підготовці, реалізації та адмініструванні проєкту, контроль досягнення результатів проєкту, забезпечення адміністративного дотримання відповідних правил;
• Прийом, реєстрація та консультація громадян з приводу усіх видів діяльності проєкту у польовому офісі на рецепції;
• Переклад всіх документів, пов’язаних з проєктами Help in Ukraine, з української на англійську та навпаки;
• Забезпечення усного перекладу з української на англійську та навпаки під час зустрічей;
• Робота з документами різної складності та ведення листування англійською мовою;
• Допомога керівнику проєкту підтримувати відносини з існуючими та потенційними донорами та партнерами, організація зустрічей;
• Прийом телефонних дзвінків та вхідних документів;
• Ведення протоколу внутрішніх та зовнішніх засідань англійською мовою;
• Обробка та контроль інвентарних списків, штатного розпису, забезпечення їх точного і повного вигляду;
Основні досягнення:
• Налагодила чітку роботу і функціонування новоствореного польового офісу;
• Структуризувала та переклала на англійську мову первинну документацію по проєкту;
• Напрацювала базу постачальників та організацувала механізм закупівель для підтримання життєдіяльності польового офісу.
Референт генерального директора
Січень 2013 – травень 2023
ТОВ "ТЕК ЗАХІДТРАНССЕРВІС", Ужгород (Транспорт, логістика)
• Підтримка роботи та планування робочого графіка генерального директора;
• Ведення ділового листування українською та англійською мовами;
• Усний та письмовий переклад для генерального директора та головного бухгалтера;
• Комунікація з материнською компанією від імені генерального директора та головного бухгалтера англійською мовою;
• Участь в он-лайн та оф-лайн переговорах в якості референта та перекладача;
• Створення та ведення документації в паперовому та електронному вигляді;
• Виконання обов’язків HR-менеджера, управління кадровими питаннями та військовим обліком.
Офіс-менеджер
Грудень 2006 – грудень 2012
ТОВ "ТЕК ЗАХІДТРАНССЕРВІС", Ужгород (Транспорт, логістика)
• Підтримка життєдіяльності офіса;
• Здійснення закупівель для офіса;
• Створення та ведення документації в паперовому та електронному вигляді;
• Ведення ділового листування;
• Усний та письмовий переклад для генерального директора та головного бухгалтера;
• Контроль вхідної та вихідної документації та листування.
ОСВІТА
ЗакДУ, магістр
2002 – 2007
Факультет міжнародних відносин, спеціальність Країнознавство, кваліфікація – політолог-міжнародник, перекладач (англійська мова)
ЗНАННЯ І НАВИЧКИ
*MS Office *Знання ділового етикету *Відповідальність *Надійність *Тайм-менеджмент *Робота в команді *Самоорганізація *Старанність *Основи ведення бізнесу та загального менеджменту *Грамотна мова *Пунктуальність *Відповідальність *Акуратність *Організованість *Бажання вчитися *Надійність *Емпатія *Емоційний інтелект * Дружелюбність *Оперативність *Гнучкість *Адаптивність *Стресостійкість
ІНТЕРЕСИ
читання художньої літератури, книг з психології, особистісного розвитку, походи у гори, велосипедні прогулянки, катання на лижах, пілатес, нейрографіка, кулінарія

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Помічник керівника
30000 грн, Бровары, Удаленно

Офіс-менеджер
Удаленно

Офіс-менеджер
Удаленно

Ассистент руководителя
Одесса, Другие страны, Удаленно

Асистент керівника
Удаленно

Помічник керівника
Удаленно

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: