Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 18 апреля 2024 Файл

Наталья

Менеджер з закупівель

Возраст:
40 лет
Город:
Запорожье

Контактная информация

Соискатель указал телефон .

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Ротань Наталя Анатоліївна

Дата народження : 19 січня 1984
Адреса мешкання : 69035 м. Запоріжжя, пр. Маяковського буд. 18 кв. 56
( моб.) [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»),
Сімейний стан : одружена, маю сина 2010 року.
Освіта : вища-спеціальна, БУМиБ
Економічна кібернетика

Ел. Адрес : [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Досвід роботи:

ООО”Запорожоилгруп”2017-2021
Начальник відділу СТ

Досвід роботи:
- Організація та особисте керівництво закупівлями товару по всьому торговому асортименту Підприємства.
- Формування асортименту, визначати обсяги закупівлі та участь у ціноутворенні.
- Забезпечувати максимальну конкурентоспроможність цін та умов на продукцію, що закуповується.
- Забезпечувати виконання цільових показників за маржею, при збереженні конкурентоспроможності вихідних цін Підприємства.
- Пошук нових постачальників, проведення переговорів. Підписання та доведення до поставок
- Керівництво роботою Відділу закупівель, розподілятиме серед менеджерів Відділу відповідальність за певні товарні групи та за додаткові напрямки роботи

2016 – 2017

Магазин одягу «СasaNova»
Старший касир

Досвід роботи:
• Контроль роботи персоналу магазина;
• Відкриття і закриття магазину із здачею його під охорону;
• Ведення головної каси; касової дисципліни магазину;
• Контроль приймання товару, формування та своєчасна здача звітності;
• Ведення стандартів компанії

2014 - 2016
АЗС «ОККО» Схід

Товарознавець

Досвід роботи:
• Формування поточного товарного запасу торгової точки;
- Організація роботи працівників торгового залу;
- Аналіз продажів і поточних залишків по асортиментному переліку;
- Організація викладки товару в торговому залі згідно основних принципів мерчандайзингу;
- Контроль якості продукції;
- Повернення товару.

Знання та навички:

- Англійська базовий;
- Робота з банківським обладнанням;
- Знання оргтехніки, робота на касових апаратах Datecs і Samsung;
- Знання ПК: Word, Excel, Outlook express, Internet Explorer, 1С-Підприємство версія 7. 7. і 8. 0- на рівні впевненого користувача.

Особисті якості:

Цілеспрямованість, старанність, чесність, аналітичний склад розуму, комунікабельність, активна життєва позиція, пунктуальність, відповідальність, працьовитість, націленість на результат.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: