- Файл
Світлана
COO, директор з бізнес-аналітики, керівник автоматизації
- Рассматривает должности:
- COO, директор з бізнес-аналітики, керівник автоматизації, Операційний директор, Керівник департаменту систематизації та оптимізації операційних процес
- Возраст:
- 45 лет
- Город проживания:
- Полтава
- Готов работать:
- Белая Церковь, Винница, Днепр, Запорожье, Киев, Кривой Рог, Львов, Одесса, Черкассы, Чернигов
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/10408186/
Загруженный файл
Файл содержит еще 1 страницу.
Версия для быстрого просмотраЭто резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
Керівник департаменту систематизації та оптимізації операційних процесів
Дніпро, Україна
Готова до переїзду/ віддалена робота або гібридний формат
Телефон: [
Телеграм: @SvitlanaSavchenko
ПРОФЕСІЙНИЙ ПРОФІЛЬ
Керівник із більш ніж 15-річним досвідом управління операційною діяльністю,
трансформації бізнесу, оптимізації процесів, управління змінами та побудови ефективних
операцій у великих компаніях.
Успішно реалізувала десятки проєктів з систематизації, оптимізації та автоматизації
бізнес процесів, впровадження CRM/ERP (Bitrix24, Odoo), побудови процесної архітектури
(BPMN, Miro, Camunda) та стандартизації SOP.
Формувала з «нуля» команди, департаменти та бізнес-структури з довготривалим
ефектом зростання прибутковості. Сильна в антикризовому менеджменті, зниженні втрат,
підвищенні обіговості та впровадженні культури постійного вдосконалення (LEAN, ISO).
Здатна трансформувати складні та неструктуровані процеси у прозорі та масштабовані
системи. Позиціоную себе як фахівчиню з системного вдосконалення, здатну навести
порядок навіть у найхаотичніших структурах.
Маю глибоку методологічну експертизу у побудові структур, регламентів, управлінських
моделей, а також у візуалізації процесів через BPMN-нотацію. Здійснюю повний цикл
аналізу процесів — As Is\To Be, з подальшою автоматизацією та впровадженням. Можу як
створити модель з нуля, так і перебудувати вже існуючу систему заради досягнення більшої
ефективності, прозорості та прибутковості.
КЛЮЧОВІ НАВИЧКИ ТА КОМПЕТЕНЦІЇ
Бізнес-аналітика та опис процесів тта управління якістю: BPMN, BRD/FRD,
впровадження змін через аналіз операційної моделі; створення SOP, регламентів,
планів коригувальних дій; застосування PDCA та ризик-орієнтованого підходу.
Управління змінами та трансформаціями: розробка та реалізація RoadMap змін,
LEAN, ISO, Kaizen, аудит, контролінг.
Автоматизація та цифровізація: Створення, оптимізація та автоматизація бізнес-
процесів, провадження CRM (Bitrix24), ERP (Odoo), дашбордів (Grafana), контроль
якості та звітності, стандартизація процесів.
Навчання: запуск системи onboarding, внутрішні навчальні курси.
Гнучкість і стратегічне мислення: здатність ухвалювати далекоглядні рішення в
умовах нестабільності, адаптивність, ініціативність, здатність до системного
мислення та реалізації змін у складних середовищах.
Управління проектами: Впровадження корпоративних технологій, автоматизація
процесів та інтеграція інструментів для різних бізнес-напрямків.
ПРОФЕСІЙНИЙ ДОСВІД
Салтівський М'ясокомбінат (виробництво та роздрібна торгівля)
Директорка департаменту з трансформації та автоматизації бізнес-процесів
(09.2022 – 07.2025).
Операційний директор філіалу (Полтава) (07.2020 – 09.2022)
КЛЮЧОВІ ДОСЯГНЕННЯ ТА РЕАЛІЗОВАНІ ПРОЄКТИ
Ключові досягнення та реалізовані проєкти на посаді директорка департаменту з
трансформації та автоматизації бізнес-процесів:
Автоматизувала 24 ключових бізнес-процесів компанії з 3000+ співробітниками.
Впровадження CRM, уніфікація процесів та централізована звітність.
Автоматизація процесу обробки заявок технічної підтримки магазинів – усунення
хаосу, підвищення прозорості та контролю (економія 28%).
Централізований контроль HR-процесів – автоматизація найму, контроль статусів,
економія часу та коштів - скорочення термінів закриття вакансій на 20%, зниження
витрат на 15%
Оптимізація відеоспостереження та аудиту – автоматичне створення звітів,
контроль порушень, зниження втрат - зменшила втрати від порушень на 20%.
Централізація закупівель – скорочення витрат на господарські потреби з 1-3% до
0,06% від виручки.
Створення звітності – інтеграція дашбордів у Grafana, підвищення прозорості
даних.
Ключові досягнення на посаді оперційного директора:
Збільшила товарообіг мережі магазинів на 48% протягом року.
Вивела регіон зі збиткового стану до отримання чистого прибутку за 2,5 місяці.
Створила управлінську звітність у регіоні з нуля.
Розробила та впровадила стандарти операційної діяльності та контролю якості у
роздрібних магазинах.
Сформувала нові підрозділи для розширення діяльності регіону.
Успішний запуск мережі магазинів у новому регіоні м. Суми.
Організувала з нуля склад повного циклу в регіоні, включаючи логістику.
Автоматизувала складські операції для підвищення ефективності.
Загальний результат:
Забезпечила значну економію ресурсів, покращення операційної діяльності та централізоване
управління процесами, що сприяло стабільному зростанню рентабельності компанії.
Успішно реалізувала масштабні проєкти, що скоротили операційні витрати компанії на 10+
млн. грн. на рік.
Регіональний директор (роздрібна торгівля)
ООО «Омега» СМ "Варус" (2016 – 2019)
ООО «Український Рітейл» СМ "Брусничка" (2009 – 2016)
Обов’язки:
Управління операційною діяльністю магазинів у підпорядкуванні (продажі, фінанси,
клієнтський сервіс).
Розробка та впровадження стратегій розвитку магазинів для підвищення ефективності
та прибутковості.
Моніторинг ключових показників (товарообіг, витрати, операційна продуктивність).
Співпраця з іншими підрозділами компанії для оптимізації процесів та реалізації
проєктів.
Формування, розвиток та управління командами, забезпечення високого рівня
обслуговування.
Контроль фінансових показників, бюджетування, оптимізація витрат, відкриття нових
магазинів.
Ключові досягнення:
СМ "Варус" (2016 – 2019):
Досягнення планових показників товарообігу, що дозволило збільшити чистий
прибуток на 10%.
Оптимізація процесу прогнозування попиту зменшила втрати товару на 1,5%.
Підвищення продуктивності персоналу на 25% через навчальні програми.
Підвищення індексу задоволеності клієнтів (NPS) на 15%.
Успішне відкриття нових магазинів, які стали прибутковими в перший рік.
СМ "Брусничка" (2009 – 2016):
Збільшила товарообіг мережі на 72%.
Оптимізувала внутрішні процеси, зменшивши втрати на 1,24%.
Досягла LFL зростання 61%, що свідчить про стабільне підвищення прибутковості.
Збільшила відвідуваність магазинів на 22% завдяки ефективному операційному
управлінню.
При закритті мережі в Донецькому регіоні забезпечила мінімальні втрати – 0,63%.
Зменшила оборотність товарів, що скоротило втрати на 0,95%.
Покращила операційні процеси, що призвело до зростання середнього чеку на 10%.
Вивела магазин на беззбитковість за 2 місяці та збільшила товарообіг на 33%.
Реалізувала проєкт ребрендингу та впровадила нові стандарти роботи мережі.
ОСВІТА
Донецький національний технічний університет
Спеціаліст: Охорона навколишнього середовища
1997 – 2002
ДОДАТКОВА ОСВІТА ТА СЕРТИФІКАЦІЇ
ISO 9001:2015 Implementation & Auditing — сертифікований курс (Udemy), наразі
проходжу навчання.
" Retail CEO" – Кирило Куницький, Бізнес-конструктор, 2024
"AI Контент Мейкер", "Нейросетолог" – міжнародний університет "LIFT", 2024
"Оптимізація бізнес-процесів" – Олег Зубченок, 2023
"Project Manager (LEAN Management + Kaizen Tools)" – Павло Харіков, 2022
"Фінансове обґрунтування управлінських рішень" – М. Колісник, 2022
"Стратегічне мислення"– М. Крікунов, 2022
"Критичне мислення" – М. Крікунов, 2022
"Управління проектами від ініціації до завершення" – О. Шарова, 2021
"Розвиток клієнтоорієнтованості персоналу роздрібної мережі", 2020
"Основи ефективного менеджменту" – Манжос Є., 2019
"Навички ефективних комунікацій", 2019
"Фінанси для нефінансових керівників" – Є. Решетняк, 2017
"Ефективне планування магазинів" – Рубен та Кіра Кананян, 2016
ТЕХНІЧНІ НАВИЧКИ
Процесний підхід та моделювання: аналіз As Is / To Be, побудова процесної
архітектури, моделювання процесів за допомогою BPMN, створення схем у Miro
та Camunda.
Управління якістю та стандартизація: Побудова QMS відповідно до ISO
9001:2015, створення політик, процедур, SOP, аудит, управління
невідповідностями, застосування принципів PDCA та ризик-орієнтованого
мислення.
CRM-системи: HubSpot, Pipedrive, ActiveCampaign, Bitrix24, Odoo.
Автоматизація процесів: Make, Zapier
Бізнес-аналітика та візуалізація: Whimsical, Miro, Grafana.
AI: Створення AI агентів.
Мови: Українська (рідна), англійська (А1-А2) - продовжую навчання
Відповіді на запитання.
1. Чому Вам цікавий саме такий виклик?
Тому що він резонує з моїм внутрішнім призначенням. Мені важливо не просто "керувати", а
створювати простір, у якому компанія може масштабуватися, а люди — рости. Це саме той
формат роботи, в якому я реалізуюсь найповніше: створення системи з нуля, фокус на
прибуток та ефективність, а не «процеси заради процесів.
Я знаю, як зробити складне — простим, хаос — структурою, а процеси — точками прибутку.
Цей виклик для мене — як логічне продовження мого професійного шляху та можливість
створити реальну цінність, впливаючи на розвиток компанії стратегічно.
2. Який найкрутіший проєкт Ви систематизували?
Мій найпотужніший проєкт — централізація закупівель і нормування для господарських
потреб у роздрібній мережі з понад 700 + торговими точками.
Я створила систему «з нуля»: розробила єдині норми споживання, стандартизувала
асортимент, централізувала замовлення й доставку, впровадила автоматизовану систему
контролю та звітності. Результатом стала економія на рівні 45% у закупівлях і 35% — у
логістиці. Це дозволило знизити витрати на господарські потреби до 0,06% від виручки, а
валовий прибуток від РФМ покривав 64% цих витрат.
У цьому проєкті я повністю реалізувала себе як стратег і процесний архітектор: від аналітики
As-Is/To-Be до моделювання, інструкцій, навчання персоналу, супроводу впровадження.
Завдяки чітким процесам, аналітиці та контролю побудувала стійку систему, яка працює
навіть в умовах змінного середовища.
Завдяки цим змінам зменшено втрати на мільйони гривень і підвищено керованість бізнесу.
Це був повністю авторський підхід, побудований «під ключ».
3. Що б Ви зробили насамперед на цій позиції?
1. Провела діагностику існуючих процесів (інтерв'ю, спостереження, аналіз втрат).
2. Виділила зони росту та побудувала Road Map змін.
3. Почала б з тих процесів, які дають найшвидший фінансовий ефект або знімають
операційний хаос.
4. Паралельно — сформувала команду та створила базу знань / систему навчання.
Похожие кандидаты
-
Директор виробничого підприємства
Винница, Днепр , еще 8 городов -
Заступник керівника
80000 грн, Киев, Кропивницкий -
Операційний директор
Днепр, Киев , еще 3 города -
Операційний директор
Киев, Другие страны -
Директор підприємства
Львов -
Генеральний директор
Киев