Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 30 января 2024 Файл

Лена

Спеціаліст з документообігу

Возраст:
38 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Циганенко Олена Миколаївна

Місце проживання: м. Київ, пр-т В. Порика, 18.
Телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
E-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Резюме
Дата народження:
17.08.1985р.
Освіта:
2001-2004рр. Малинський лісо-технічний технікум, спеціальність бухгалтер.
Навички:
Грамотна українська мова, вміння працювати з оргтехнікою, володіння комп'ютерними програмами (Word, Out look, Excel, SAP, 1С).
Особисті якості:
Відповідальність, комунікабельність, цілеспрямованість, пунктуальність, стресостійкість, здатність працювати з великою кількістю інформації, організованість, величезне бажання навчатись новому.
Досвід роботи:
Березень 2013 по нині – старший фахівець з обслуговування клієнтів в АТ «УКРСИББАНК»
Основні функціональні обов’язки:
• проведення касових операцій та операцій з готівковими коштами в національній та іноземній валютах у відповідності із вимогами діючого законодавства;
• здійснення операцій з прийому, видачі, перерахунку, сортування, формування, пакування, зберігання готівки в національній та іноземній валюті;
• обслуговування клієнтів в частині прийому і видачі готівки, прийому платежів, в тому числі і в системах грошових переказів;
• здійснення купівлі/продажу іноземної валюти в інших комерційних банках відповідно до вимог, встановлених нормативними актами, технологічними схемами;
• обслуговування клієнтів в частині прийому і обробки готівки від клієнтів, що надійшла в Касу, через службу інкасації.
Вересень 2010 по жовтень 2013 – старший продавець-консультант в ТОВ «Монарх»
Основні функціональні обов’язки:
• обслуговування клієнтів та здійснення продажів;
• участь у проведенні інвентаризацій;
• сортування, формування, пакування готівки в національній валюті до інкасаторської сумки;
• зведення документів дня;
• виконання планових показників з продажу та стандартів обслуговування.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: