Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 23 апреля 2024 Файл

Наталія

Офіс-менеджер

Возраст:
36 лет
Город:
Днепр

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Самбур Наталія Андріївна

Дата народження: 23 травня 1987 року
Освіта: Вища (спеціаліст), вища (магістр)
Телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Email:
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

ОСВІТА

ВІДОМОСТІ ПРО ДОДАТКОВУ ОСВІТУ (ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ, КУРСИ)

ПРОФЕСІЙНІ ЗНАННЯ
ТА ВМІННЯ

ДОСВІД РОБОТИ

ОСОБИСТІ ЯКОСТІ

ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ

ФІНАНСИ
Кваліфікація: спеціаліст з фінансів
Національний гірничий університет, м. Дніпропетровськ (30 червня 2009 рік)

ДЕРЖАВНЕ УПРАВЛІННЯ
Кваліфікація: магістр державного управління
Дніпропетровський регіональний інститут державного управління Національної академії державного управління при Президентові України, м. Дніпропетровськ (28 лютого 2013 року)

• Посвідчення про атестацію в атестаційній комісії при Дніпропетровському регіональному інституті державного управління Національної академії державного управління при Президентові України щодо вільного володіння державною мовою (05 вересня 2017 року)
• онлайн навчання на освітніх е-платформах на тему: “Конфлікт інтересів: треба знати! Від теорії до практики” (08 червня 2019 року)
• онлайн навчання на освітніх е-платформах на тему: “Антикорупційні програми органів влади “ (09 січня 2020 року)
• онлайн навчання на освітніх е-платформах на тему: “Цифрова грамотність державних службовців “ (13 квітня 2020 року)
• онлайн навчання на освітніх е-платформах на тему: “Персональна ефективність “ (24 травня 2020 року)
• онлайн навчання на освітніх е-платформах на тему: “Конституція України:абетка громадянина” (11 січня 2021 року)
• сертифікат Державного університету економіки і технологій “Ефективні комунікації в публічному управлінні “ (20 березня 2021 року, м. Кривий Ріг)
• сертифікат Державного університету економіки і технологій “Управління публічними фінансами “ (11 червня 2022 року, м. Кривий Ріг)
• електронний сертифікат Державного університету економіки і технологій “Децентралізація влади в контексті адміністративної реформи в Україні“ (21 вересня 2020 року, м. Кривий Ріг)
• онлайн навчання на освітніх е-платформах на тему: “Права людини в дії” (05.01.2023 року)
• онлайн навчання на освітніх е-платформах на тему: “Доброчесна державна служба“ (19 червня 2023 року)

• здійснення якісного та ефективного прийому та обслуговування осіб, які звертаються особисто чи дистанційно;
• здійснення прийому громадян на віддалених робочих місцях, виїзних прийомах та під час виїздів групи до осіб з обмеженими можливостями
• вивчення законодавчих та нормативно-правових актів з питань, що стосуються діяльності, відстеження змін до них;
• здійснення прийому заяв та документів згідно норм чинного законодавства;
• взяття участі в навчаннях, постійне підвищення рівня своєї професійної компетентності шляхом професійного навчання та самоосвіти;
• забезпечення дотримання законодавства про інформацію, захист персональних даних, доступ до публічної інформації та виконання вимог законодавства про запобігання корупції;
• знання та дотримання етичних принципів соціальної роботи;
• здійснення інформаційно-роз’яснювальної роботи щодо інформації з питань соціального та пенсійного забезпечення, житлових субсидій та пільг;
• користування комп’ютером та іншими технічними засобами на базовому рівні;
• володіння програмами MS Office (Word, Exel тощо);
• вміння здійснювати разом з відвідувачем оцінку його потреб, визначення методів їх виконання (особисто та дистанційно);
• знання та дотримання етичних норм та принципів соціальної роботи;
• знання та дотримання в документах та спілкуванні норм сучасної української мови;
• навички ведення діяльності між установами та організаціями для ефективного вирішення питань відвідувача;
• вміння складати індивідуальний план роботи; звіти за результатами проведення роботи та здійснених заходів
Управління Пенсійного фонду України в Бабушкінському районі Дніпропетровської області (з 01 лютого 2018 року назву зміненно на Головне управління Пенсійного фонду України в Дніпропетровській області), м. Дніпро
• головний спеціаліст відділу обслуговування громадян (сервісний центр) управління обслуговування громадян (з 05 травня 2014 року до цього часу)
Головне управління Пенсійного фонду України в Дніпропетровській області (м. Дніпропетровськ)
• головний спеціаліст планово-економічного відділу управління фінансового забезпечення (з 1 липня 2009 по 31 серпня 2011, з 8 квітня 2013 по 30 квітня 2014)
Закрите акціонерне товариство Комерційний Банк “ПриватБанк” (м. Дніпропетровськ)
• оператор служби 8800 Департаменту“Багатоканальний контактний центр” (з 08 грудня 2008 по 01 квітня 2009)
Управління Пенсійного фонду України в Бабушкінському районі м. Дніпропетровська (м. Дніпропетровськ)
• головний спеціаліст відділу персоніфікованого обліку, інформаційних систем та мереж (з 10 жовтня 2007 по 26 лютого 2008)
Комерційний Банк “ПриватБанк” (м. Дніпропетровськ)
• менеджер по банківському обслуговуванню фізичних осіб Департаменту споживчого кредитування (з 15 червня 2006 по 19 вересня 2007)

• Комунікабельність, урівноваженість, стресостійкість, делікатність, дисциплінованість, робота в команді, бажання до саморозвитку та самореалізації, уважність до деталей, відповідальність, сумлінність, наполегливість, вміння невідкладної діяльності в екстрених ситуаціях, здатність аналізу поведінки відвідувача, орієнтованість на відвідувача.

• Сімейний стан: незаміжня
• Можливість відряджень: так
• Шкідливі звички: ні

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: