Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 24 апреля 2024 Файл

Личные данные скрыты

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты, но ему можно отправить сообщение или предложить вакансию.

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты. Вы можете связаться с ним со страницы https://www.work.ua/resumes/10426214

Юрист

Город:
Луцк

Контактная информация

Соискатель скрыл свои личные данные, но вы сможете отправить ему сообщение или предложить вакансию, если откроете контакты.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Голубюк Оксана Сергіївна

вул. Гетьмана Мазепи, 49/51 м. Луцьк , Волинської області.
тел. [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»), ● e-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Мета
Працевлаштування
Професійні навички
• Знання Конституції України
• Знання норм земельного, цивільного, адміністративного, трудового законодавства;
• Знання законів України, нормативно-правових актів з кадрових питань та документообігу;
• Ділове та професійне спілкування.
• Робота з документами, текстами, інформацією.
• Досвідчений користувач ПК . Досвід роботи з офісним пакетом Microsoft Office. Навички роботи з інформаційно-пошуковими системами в мережі Інтернет.
• Володіння оргтехнікою.
• Наявність державного сертифікату про рівень володіння державною мовою.
Особисті дані
• Дата народження 10 листопада 1993 р.
Досвід роботи
Управління Державної архітектурно-будівельної інспекції у Волинській області (з 2015 р. - по 2021р.)

з 20.11.2015 по 01.02.2017 займала посаду головного спеціаліста адміністративного сектору;
• представлення інтересів Управління та Держархбудінспекції у встановленому порядку за довіреністю та в межах визначених відповідною довіреністю, в судах загальної юрисдикції, органах державної виконавчої служби та правоохоронних органах;
• забезпечення підготовки процесуальних документів необхідних для подачі в суди загальної юрисдикції;
• забезпечення ведення документообігу відповідно до Інструкції з діловодства;
• організація і застосування методики проведення кадрової роботи та державної служби.
• оформлення документів необхідних для прийому на державну службу, формування особових справ, наказів на прийом, переведення, стажування, відпустки, звільнення відповідно до законодавства;
з 01.02.2017 – 01.02.2018 займала посаду головного інспектора будівельного нагляду інспекційного відділу;
• формування звітності, щодо проведення інспекційних заходів;
• проведення перевірок дотримання вимог будівельного законодавства;
з 01.02.2018 – 10.11.2021 займала посаду завідувача сектору управління персоналом і документообігу;
• організація і проведення кадрової роботи:
- оформлення документів необхідних для прийому на роботу, формування особових справ, наказів на прийом, переведення, відпустки, звільнення відповідно до законодавства;
- складання графіку відпусток;
- ведення табеля обліку робочого часу;
- подання документів для заохочення, преміювання працівників;
-оформлення відряджень;
- складання посадових інструкції працівників;
- забезпечення ознайомлення працівників з внутрішнім службовим розпорядком;
• організація і забезпечення документообігу :
- організація та забезпечення на належному рівні документообігу за допомогою програми Doc Prof ( реєстрація вхідної, вихідної, службової кореспонденції);
- ознайомлення працівників територіального органу з наказами, окремими дорученнями керівництва , іншими розпорядчими та інформаційними документами;
-розгляд звернень громадян, підприємств, установ та організацій, посадових осіб, запитів та звернень народних депутатів, запитів на інформацію;
- здійснення належного оформлення документів для передачі на зберігання до архіву.
з 10.2020-11.2021 виконувала обов’язки начальника Управління Державної архітектурно-будівельної інспекції у Волинській області.

Відділ Державної реєстрації актів цивільного стану у місті Луцьку Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Львів)
з 16.06.2022 – 15.08.2022 займала посаду головного спеціаліста відділу державної реєстрації актів цивільного стану у місті Луцьку Західного Міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Львів).
- здійснення видачі документів про державну реєстрацію актів цивільного стану.
Освіта
з 2010- по 2014 рр. - Луцький інститут розвитку людини вищого навчального закладу «Відкритий міжнародний університет розвитку людини «Україна»
за напрямом підготовки «Правознавство», кваліфікація помічник юриста (інші види юриспруденції)

2014 - 2015 рр.- Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
за спеціальністю «правознавство», кваліфікація «юрист».
Знання сучасних інформаційних технологій:

Володіння комп’ютером – рівень досвідченого користувача. Досвід роботи з офісним пакетом Microsoft Office. Навички роботи з інформаційно-пошуковими системами в мережі Інтернет.
Особисті якості

Бажання вчитись, працелюбність, самоорганізованість, комунікабельність, уважність, відповідальність, орієнтація на саморозвиток, ініціативність, вміння працювати в команді.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категории

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: