Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • PRO

Сергей

Керівник контактного центру, фахівець з розвитку клієнтської мережі

Рассматривает должности:
Керівник контактного центру, фахівець з розвитку клієнтської мережі, Оператор технічної підтримки, Операційний менеджер, Начальник відділу продажу, Аналітик, Тім лід
Вид занятости:
полная, неполная
Возраст:
29 лет
Город:
Одесса

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Менеджер по роботі з бізнес-клієнтами

с 03.2024 по наст. время (1 год 5 месяцев)
Тенет, Одеса (Телекомунікації, зв'язок)

Обов’язки:
Продажі: Проведення переговорів, складання комерційних пропозицій, укладання договорів, робота з тендерами.
Планування: Розробка та виконання планів продажів, аналіз ринку.
Управління клієнтами: Ведення клієнтської бази, супровід угод, вирішення питань клієнтів.
Проекти: Wi-Fi Zone, Wi-Fi конференція.

Заступник керівника контактного центру, фахівець з розвитку клієнтської мережі

с 12.2022 по 02.2024 (1 год 2 месяца)
Flycom, Одеса (Телекомунікації, зв'язок)

Обов’язки:
Керування командою: Набір, навчання, мотивація, оцінка ефективності співробітників за рахунок створеної
статистики, що показує ефективність кожного співробітника, середня ефективність за поточний період.
Організація роботи контакт-центру: Розподіл завдань, контроль якості обслуговування клієнтів, оптимізація процесів.
Продажі: Розробка та впровадження стратегій продажів, управління продажами B2B, B2C, B2G, B2O, аналіз ефективності продажів.
Управління клієнтською базою: Сегментація клієнтів, розробка програм лояльності, управління відтоком клієнтів.
Аналітика: Збір та аналіз даних про ефективність роботи контакт-центру, розробка звітів, прийняття рішень на основі даних.
Взаємодія з іншими відділами: Співпраця з відділами маркетингу, IT, фінансів для досягнення спільних цілей.
Якісні показники:
Оптимізація сценаріїв продажів, підвищення ефективності роботи команди.

Оператор call-центра

с 04.2022 по 12.2022 (8 месяцев)
Flycom, Одеса (Телекомунікації, зв'язок)

Обовʼязки:
Прийом вхідних та здійснення вихідних дзвінків з метою вирішення питання абонента.
Прийом вхідних та здійснення вихідних дзвінків з метою продажу послуг компанії та обладнання.
Комунікація з відділом технічних фахівців для вирішення питання абонента
Вирішення питання абонента з використанням віддаленого доступу
Контроль лідів та смс у CRM системі
Ведення звітності у встановлених рамках та обсягах
Робота із утриманням абонента

Менеджер з продажу

с 01.2021 по 02.2022 (1 год 1 месяц)
Авенсі, Одеса (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Практичний досвід продажів FMCG, телеком, мобільний зв’язок
Високий рівень комунікаційних навичок, вміння переконувати, відпрацьовувати заперечення.
Розкутість, стресостійкість, порядність, відповідальність.
Досвід активних особистих продажів
Розуміння та орієнтація в поняттях альтернативних продажів

Образование

ОНУ імені І.І.Мечникова

Фізик, комп'ютерна фізика, Одеса
Высшее, с 2012 по 2018 (6 лет)

Знания и навыки

  • Урегулювання конфліктів
  • Стресостійкість
  • Проведення групових занять
  • Проведення індивідуальних занять
  • Управління проєктами
  • Адаптивність
  • Продаж B2B
  • Розвиток продажу
  • Управління командою
  • Укладання угод
  • Орієнтація на результат

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: