Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 17 апреля 2024 Файл

Олександра

SMM-менеджер

Возраст:
32 года
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Файл содержит еще 3 страницы.

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Олександра Коваленко

Адреса: м. Бровари, Київська область,Україна

Номер телефону: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация») ( WhatsApp,

Viber, Telegram)

Сімейний стан: Заміжня

Дата народження: 02.10.1991

Національність: українка
E-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

ОСВІТА: Київський університет туризму, економіки та права. Факультет туризму,

готельного та ресторанного бізнесу.

МЕТА: Шукаю роботу, де зможу використати наявні знання та навички та здобути

нові.

НАВИЧКИ: MS Office (Word, Excel, Power Point), 1C, Fidelio, Opera, Firefox, Chrome,
Internet Explorer, Airbnb, Booking. com, Canva,VN тощо

Мої роботи:

Сторінка в Facebook: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Instagram: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

TikTok: https://www.tiktok.com/@sharmpropertyconsultant

МОВИ: рідна українська, вільно володію російською, англійською.

ОСОБИСТІ ЯКОСТІ: Відповідальність, стресостійкість, командність, уважність,

швидко навчаюся.
ДОСВІД РОБОТИ:

Агент з Продажу нерухостi та реклами

Квітень 2023 р. по теперішній час Компанія «Sharm Property Consultant», Єгипет,

Шарм Ель Шейх

Офіційні обов'язки:

• Реклама нерухомості в ЗМІ.

• Консультування клієнтів з питань купівлі та оренди нерухомості.

• Участь у розробці маркетингової стратегії.

• Зустрічі з клієнтами та перегляд нерухомості.

• Операція купівлі-продажу нерухомості.
Менеджер з оренди нерухомостi

Грудень 2020 - Січень 2023 Компанія "Sharm El Sheikh Real Estate", Єгипет,

Шарм Ель Шейх

Офіційні обов'язки:

• Оформлення, продовження договорів оренди, контроль виконання орендарями
умов договорів;

• Робота з Airbnb, Booking.com;

• Ведення переговорних процесів для вирішення спірних питань з орендарями;

• Ведення бази даних;

• Оплата;

• Заїзд/Виселення/огляд;

• Реклама нерухомості;

• Дати вказівки та перевірити виконану роботу;

• Ведення переговорів з клієнтами;

• Організація огляду майна;

• Контроль за утриманням та ремонтом будівлі
Адміністратор по роботі з гостями

Липень 2019 – Березень 2020 в 5* готелі Nubian Village&Island Sharm El Sheikh,

Єгипет

Офіційні обов’язки:

• Вислуховування та вирішення скарг та надання обслуговування клієнтів протягом

усього періоду перебування гостей

• Вчасно та професійно вирішування питань та проблеми гостей.

• Відвідування щомісячних нарад і брифінгів з питань якості

• Зустріч та супровід VIP-гостей

• VIP орієнтування

• Фото/відео зйомка

• Робота з VIP заходами

• Підготовка щотижневих звітів про опитування гостей, онлайн-опитувань,

щомісячних звітів

• Робота за сайтами (TripAdvisor і Tophotels)
Адміністратор по роботі з гостями

Липень 2018 - квітень 2019 готель “Sharm Grand Plaza” Шарм Ель Шейх, Єгипет

Офіційні обов’язки:

• Забезпення відмінного обслуговування клієнтів, вирiшення проблем гостей.

• Робота з Outlook та електронною поштою, ведення листування.

• Щоденні та місячні звіти.

• Робота зі складними запитами та скаргами по телефону, електронною поштою

та особисто.

• Звіти TripAdvisor і Tophotels, відповідь на відгуки гостей.

• VIP-послуги.

• Перевірки номерів, СПА, ресторанів.

SPA-адміністратор

Вересень 2016 – Червень 2018 Компанія «VIP», готель «Maritim Jolie Ville Resort &
Casino Sharm El Sheikh», Єгипет

Посадові обов'язки:

• Консультація клієнтів щодо салонного асортименту товарів і послуг, що

надаються

• Презентація SPA клієнтам

• Щоденні звіти.

• Бронювання послуг
Адміністратор

Квітень 2011 - Серпень 2015 Клініка «ZOOлюкс», Київ, Україна

Посадові обов'язки:

• Консультація клієнтів по телефону та приїзд пацієнтів безпосередньо в клініку

• Бронювання послуг

• Робота з 1С

• Реквізиція, переуцінка, прийом товару

• Розрахунок клієнтів, програми для постійних клієнтів

•Вирішення конфлік

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: