Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 7 марта 2024 Файл

Владислава

Quality assurance

Возраст:
23 года
Город проживания:
Харьков
Готов работать:
Киев, Львов, Удаленно, Харьков

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

VLADYSLAVA ZHARSKA

Personal details: Employment

Team Leader 11/2022-10/2023
E-Mail
Namecheap, Inc / Kharkiv, Ukraine
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Phone • Lead and drive a team to meet quality and other performance targets
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация») and expectations to contribute to a positive customer experience
• Carry out performance reviews of individual team members and a
Location: team in one unit
61173 Kharkiv Ukraine
• Monitor and provide regular reports on team progress and
Birth: performance
03.04.2001 • Delegate tasks and decisions and ensure the team is organized to
complete them according to the relevant standards
Languages:
Shift Leader 11/2022-10/2023
Russian Native
Namecheap, Inc / Kharkiv, Ukraine
Ukranian Native

English Upper-Intermediate • Provide general supervision on the shift to ensure systems and
processes are running smoothly
Social Media: • Organize and manage the workflow on shifts, including balancing the
workload
• Facilitate problem-solving and resolve conflict situations
LinkedIn 
• Be an escalation point for clients, determine and approve exceptions
Instagram 
• Maintain reports on shift performance as required
• Develop and maintain in-depth product knowledge

Middle Quality Analyst (additional task) 2/2022-9/2023
Namecheap, Inc / Kharkiv, Ukraine

• Reviewing Customer Support Representative's chats and tickets
• Correcting CS Representative's mistakes and giving relevant
suggestions and general feedback regarding their work
• Providing tips for CS reps regarding customer care, including nuances
of current issues
• Sending detailed QA reviews for chats and tickets based on
departmental and company standards

SSL Customer Support Representative 11/2020-11/2022
Namecheap, Inc / Kharkiv, Ukraine

• Provide excellent customer service through e-mail and chat in a timely
manner
• Develop and maintain in-depth product knowledge
• Fixing website-related issues on customers' behalf

• • Report and escalate issues and incidents based on guidelines

• • Communicate customer feedback to the corresponding
department/staff in order to develop processes for better serving
customers

• Maintain reports on processed customer inquiries as required
• Perform other department-related regular and ad-hoc tasks when
required

Social Media:

LinkedIn
http://[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
zharska-90b242217/

Instagram
http://[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

QA-інженер
Киев

Quality Assurance Automation Engineer
Харьков

QA-інженер
Львов

Графический дизайнер, QA manual engineer
Киев

QA engineer
Киев, Удаленно

QA-інженер
20000 грн, Харьков, Удаленно

Все похожие кандидаты