Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 4 апреля 2024 Файл

Марина

Бухгалтер, менеджер з туризму, персональний помічник

Возраст:
38 лет
Город проживания:
Сумы
Готов работать:
Другие страны, Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

РЕЗЮМЕ

Ладижева Марина Володимирівна

Дата народження

« 24 » липня 1985 року.

Освіта

2006 р. - Сумський національний аграрний університет. Спеціальність – «Маркетинг», факультет «Економіка і менеджмент», кваліфікація - спеціаліст з маркетингу.

2003 р. - Технікум Сумского національного аграрного університету. Спеціальність – «Бухгалтерський облік», кваліфікація – бухгалтер.

Досвід роботи
AESS BRANDING S.L. Іспанія, м. Сан–Себастьян – адміністративний помічник, з 21.11.2022 р по 24.11.2023 р.
Кадровий облік: підготовка робочих контрактів співробітників. Оформлення і прийом співробітника. Проведення процедури оформлення в Фонді соціального захисту. Нарахування заробітної плати, подання місячних звітів по зарплаті у фонд соціального страхування. Ведення обліку витрат працівників компанії. Виписка рахунків, реєстрація рахунків в програмі TicketBAI. Робота з програмами Diamolab і Diamocom.

ТОВ “ДІЛОВОД” м. Суми — спеціаліст служби підтримки клієнтів, з грудня 2021 р. по лютий 2022 р.
Компанія займається розробкою програмного забезпечення для ведення бухгалтерського обліку онлайн. Обов'язками були допомога з проблемами в ході роботи з програмним забезпеченням і консультування клієнтів щодо користування програмою. Також допомога з продажу і залученням новим клієнтів — презентування програмного забезпечення.

ТОВ “АМПЕРСТАЙЛ” з липня 2020 р. по червень 2021 р.
Бухгалтер у компанії, що займалася монтажем промислового обладнання. Обов'язки: кадровий облік, нарахування зарплати, лікарняні, відпускні. Розрахунки з підзвітними особами, обробка первинної документації, облік банківських операцій, облік ТМЦ і ОЗ, Розрахунки з постачальниками, замовниками та підрядниками. Здача податкової та фінансової звітності. Підготовка управлінської звітності за дорученням керівництва. Робота з Клієнт-банком, СБІС, ЗУП, 1 С 8.3 хмарна.

ТОВ “Освітньо-туристичний центр “ШАНС” м. Суми, з 2008 р. по липень 2016 р.
Менеджер з продажу туристичних послуг, з 2013 року виконувала функції директора. Обов'язки: продаж турів (підбір під запит клієнта, консультування), пошук і спілкування з клієнтами, укладання договорів з операторами, бронювання авіабілетів.
Повний комплекс послуг по відкриттю віз: первинна консультація клієнта, збір і перевірка документів, формування пакету документів для подачі на візу, запис на подачу документів, переклад на англійську, допомога у сплаті візового збору. Займалася відкриттям віз для груп учнів для поїздки у Великобританію на навчання.
Оформлення у програму міжнародного обміну Work and Travel, Au Pair.
Ведення бухгалтерського обліку, формування і здача податкової звітності підприємства.

Також підприємство, наряду з туристичними послугами, надавало послуги по веденню бухгалтерського обліку по договорам «під ключ»: від обробки первинної документації, до формування і здачі податкової звітності, ведення кадрового обліку.

ТОВ “Сілікатобетон” м. Суми, з 2007 р. по 2010 р. (підприємство з виробництва силікатної цегли та газобетонних блоків). Бухгалтер.
Обов'язки: каса, банк, розрахунки з підзвітними особами, розрахунки з постачальниками і замовниками. Обробка первинної документації, банківських виписок, платежі в системі “Клієнт-банк”.

Спеціальна підготовка
2021 р. – Міжнародна академія Маркетингу, закінчила курс SMM – спеціаліст.

2006 р. - Учбовий центр «ІнтерКом», закінчила курс навчання за програмою “Комп'ютерні технології в бухгалтерському обліку та аудиті зі знанням програми 1С:Підприємство».

Спеціальні навички
ПК користувач, Office (Word. Exel, Power Point), Photoshop, Google Docs ведення бух обліку від А до Я в программах 1С: Підприємство, ЗУП, праця з системою «Клієнт-банк», Мєдок.

Додаткова інформація
Знання мов:
українська - вільно
російська - вільно
англійська - intermediate
іспанська - intermediate
Тел.: моб. [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация») (Viber)
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация») (WhatsApp);

e-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»),

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: