Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 4 марта 2024 Файл

Крістіна

Візовий менеджер

Возраст:
41 год
Город проживания:
Киев
Готов работать:
Киев, Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

MRS. KRISTINA LOZOVITSKA
NAME
UKRAINIAN
DATE OF BIRTH 11.01.1983
I have sound management experience working in a range of roles
covering a broad range of functions. I have strong interpersonal,
communication and management skills and I am now looking for a new
DETAILS position which allows me to develop my professional skills. I am looking
for a full time, permanent position.

HOME ADRESS 38 SOUTH ROAD, TAUNTON, TA1 3DY
TELEPHONE [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
NUMBER
EDUCATION 2 HIGH EDUCATION, MASTER’S DEGREE

22 years management experience, customer service experience
 Relevant experience in contract management
 Talent in negotiations and networking
 English, Ukrainian, Russian languages.
 Knowledge of MS Office
 Operational background in ground handling
 Experience of working with vulnerable groups
WORK Experience in cooperation with companies in the EU, East and Middle
EXPERIENCE AND East
QUALIFICATIONS Successful passing criminal background check each year for Ukrainian
International Airport (UIA) Borispol, Kyiv region
 24/7 support, assist clients at contact centre UIA
 Experience of Customer Relationship (CRM) systems

 VIP lounge International Borispol Airport , position handling
agent
 2022-2023 Procurement department at Hospital
 2023-2024 Council Department Hub centre in UK
JOB IN UKRAINE  Position head of the group providing OPS support and flight activities
until 24th of February  Maintaining and updating the database, with high attention to detail
 Delivering training sessions for pilots, training records, external
training, coordination with all departments

SOFT SKILLS  Analytical skills
 Leadership skills
 Being able to work and adapt to dynamic and constantly changing
environment
 Good time management skills, ability to organise short and long term
plans
 Achieving deadlines
 Fast learner
 Being able to come up with non-standard solutions
 Results driven
 Attentive to details
 Good communication skills
 Able to manage stress

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: