Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 25 февраля 2024 Файл

Марина

Головний бухгалтер

Возраст:
32 года
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Марина Новаєва

Освіта і кваліфікації

повна вища освіта (магістр) вер 2008 - лип 2013
Спеціальність "Облік та аудит" в КНЕУ імені Вадима Гетьмана, Київ
Особисті дані
Досвід роботи
Ім'я
Марина Новаєва кві 2011 - теп. час
З 2011 року працюю в сфері бухгалтерії та фінансів‑ поточна дата.
Адреса З 03.2016‑09.2022 р. ‑ головний бухгалтер в групі компаній "GS Group" ,
Петропавлівська Борщагівка,
вулиця Оксамитова, 9-А основний вид діяльності будівництво, сервісне обслуговування інженерних мереж.
Київ з 10.2022 ‑ поточна дата веду з колегою 3 компанії на загальній системі оподаткування
Номер телефону та 3 ФОП, а саме:
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация») ТОВ на загальній системі оподаткування, основний вид діяльності ‑ монтаж водопровідних
Email мереж,
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация») систем опалення та кондиціонування;
Дата народження 2 ТОВ на загальній системі оподаткування , основний вид діяльності ‑
23-09-1991 здійснення імпортних операцій за ЗЕД‑договорами, оптова торгівля товарами.
Стать ФОП ‑ посередницькі послуги, торгівля.
Жіноча
Сімейний стан Працюю з програмами: BAS_КУП Комплексне управління підприємством, BAS Бухгалтерія
Одружена Корп, 1С‑Бухгалтерия 8.2, 8.3 , «M.E.Doc», FlyDOC, Вчасно, програма
Посвідчення водія Microsoft Excel – використовую для ведення управлінського обліку.
так Знаю, вмію, роблю:
1. Управлінський облік:
1.1. Зрозумілий баланс та рух коштів для керівника в Excel.
1.2. Звіт про фінансові результати (P&L) зрозумілою для керівника мовою.
1.3. Розроблення корисних шаблонів Excel для оптимізації ведення управліського та
бухгалтерського обліку (наприклад: подорожній лист з форматуванням,
списання пального, план‑факт доходів та витрат, комплект підзвітника, шаблони
для збирання даних
по відділах і т. д. )
2. Бухгалтерський та податковий обліки:
2.1.Первинні документи, облікова політика, фінансова звітність
2.2. Облік та оподаткування ОЗ, МНМА, НА
2.3. Облік і оподаткування запасів
2.4. Авансові звіти та розрахунки з фіз особами
2.5. Облік заборгованостей
2.6. Робота з нерезидентами
2.7. Витрати підприємства, первинка
2.8. Податкове планування, оптимізація оподаткування, розблокування податкових
накладних та подання Таблиці 5.

3.Бухгалтерський облік заробітної плати та ведення Кадрової документації .

4.Юридичний відділ: вичитка та погодження договорів з Контрагентами.
Із задоволенням допоможу , налаштую бухгалтерський, податковий управлінський облік
на вашому підприємстві.
Працюю віддалено на сервері, особистий ПК.
Бажаний рівень заробітньої плати від 41 000,00 грн/міс..

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категории

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: