Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Наталя

Економіст

Рассматривает должности:
Економіст, Менеджер роботи з клієнтами
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон .

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Резюме
Патрашку Наталя Миколаївна
моб.: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»);
e-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
skype: Natalia Patrashku; телеграм,viber, ...
Дата народження, проживання: 10.01.1984р., м. Київ.

Освіта: 2002-2007рр. – Херсонський економіко-правовий інститут, спеціальність: менеджмент організацій; денна форма навчання.
Діяльність:
З травня 2018 року по сьогодні працюю в АТ КБ ПриватБанк на посаді спеціаліста з обслуговування клієнтів : обслуговування клієнтів при зверненні до відділення банку; залучення клієнтів на кредитні картки, депозити, страховки, квитки тощо; персональне обслуговування клієнтів карток Gold.
З листопада 2017 р. до травня 2018 р. працювала АТ КБ ПриватБанк на посаді клієнт-менеджера (відділення Дніпровське): управління клієнтопотоком у відділенні ПриватБанку; вирішення проблемних ситуацій у зоні самообслуговування; навчання клієнтів здійснення операцій у зоні самообслуговування; допомога клієнтам з усіх банківських питань.
З липня 2014 р. по жовтень 2017 р. працювала у ТОВ «АстраПейдж» за напрямом: маркетингове дослідження, консультація абонентів, консультація клієнтів, позики, продаж в інтернет-магазині.
З 2012 р. по 2013 р. працювала у ВАТ «Райффайзен Банк Аваль» – Управління інформаційної підтримки клієнтів, відділ інформаційної підтримки системи «Клієнт – Банк».
Посада: провідний спеціаліст.
Обов'язки: консультація та обробка звернень суб'єктів господарювання з питань обслуговування у системі «Клієнт – Банк»; навчання у системі (створення зарплатних відомостей, платіжних доручень, продаж/купівля іноземної валюти, робота з виписками), реєстрація; врегулювання помилок та вирішення проблемних ситуацій при роботі в системі «Клієнт – Банк»; складання нарядів на інші підрозділи банку для виконання певних завдань щодо вирішення питань клієнтів; співробітництво з відділеннями та іншими підрозділами банку: консультації.
З 2007 по жовтень 2012 р. працювала у ВАТ «Райффайзен Банк Аваль» – Управління раннього збору.
Посада: економіст.
Обов'язки: здійснення телефонних дзвінків клієнтам щодо запобігання виникненню та з метою врегулювання поточної заборгованості за кредитом; мотивація клієнта до сплати; надання інформації про можливі варіанти погашення проблемної заборгованості; внесення інформації про результати телефонних переговорів до програмного забезпечення; пошук нової контактної інформації щодо проблемних позичальників (нові телефони, місто проживання та місце роботи, контактні особи); підготовка звіту про виконану роботу.

Посада: економіст.
Обов'язки: здійснення телефонних дзвінків клієнтам щодо запобігання виникненню та з метою врегулювання поточної заборгованості за кредитом; мотивація клієнта до сплати; надання інформації про можливі варіанти погашення проблемної заборгованості; внесення інформації про результати телефонних переговорів до програмного забезпечення; пошук нової контактної інформації щодо проблемних позичальників (нові телефони, місто проживання та місце роботи, контактні особи); підготовка звіту про виконану роботу.
Професійні та особисті якості:
знання чинного законодавства України, нормативні документи, що регулюють банківську діяльність; досить високий рівень усного та письмового мовлення (комунікації, ведення телефонних переговорів, документування, листування); досвід ведення переговорів; педантичність щодо документів; висока самоорганізація; схильність до аналітичного мислення; відповідальність; легко навчаюсь; комунікабельність; цілеспрямованість; стійкість та здатність швидко орієнтуватися у складних ситуаціях; висока працездатність.

Нагороди:
диплом за найкращу роботу в команді - The Best З 2012р. 2013 р. працювала у ВАТ "Райффайзен Банк Аваль" - Управління інформаційної підтримки клієнтів, відділ інформаційної підтримки системи "Клієнт - Банк".

Додаткова інформація.
Знання комп'ютера: впевнений користувач (MSOffice, Word, Excel, Internet, PowerPoint, Lotus (e-mail)), внутрішньобанківське програмне забезпечення, швидко освоюю будь-яке необхідне для роботи.
Проходила 2-місячні курси (з 24.09.2014 по 22.11.2014) з PHP програмування, MySQL у школі майстерності WEZOM.
Знання мов: українська, англійська – базова.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: