Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 30 апреля 2024 Файл

Дмитро

Менеджер проєктів

Возраст:
26 лет
Город:
Черновцы

Контактная информация

Соискатель указал телефон и Instagram.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Дмитро Петренко
Вдосконалення та результат - ось, що я шукаю в майбутній компанії. Важливо втілювати
власний багаторічний досвід управління та професійно зростати, розширюючи власний
потенціал та потенціал компанії на ринку.
Найкраще реалізую себе в проєктах, які знають цінність власного продукту та мають за ціль
масштабування і розвиток. Готовий підкорювати нові сфери та посади.

Особисті дані Досвід роботи

Ім'я Адміністратор ресторану вер 2018 - лип 2020
Дмитро Петренко Bla bla bar, Чернівці
Адреса Організація та контроль щоденної злагодженої роботи ресторану:
Вул. Героїв Майдану
58012 Чернівці забезпечення безперебійного постачання виробництва матеріально‑технічними ресурсами,
сировиною, облік, одержання, складування, збереження, контроль якості;
Номер телефону
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация») управління командою (підбір, навчання), організація дотримання єдиних стандартів роботи
та розвитку колективу;
Email
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация») управління підрозділами для ефективного виконання плану, завдань і вимог, зазначених
керівництвом закладу, оптимізація та стандартизація процесів обслуговування;
Дата народження
19-03-1998 вирішення конфліктних питань та нестандартних ситуацій, які траплялись в процесі роботи
закладу.
Місце народження
Українка
HR менеджер лип 2020 - вер 2021
Стать
Мережі Bla bla bar, Che Pizza, День і ніч, Чернівці
Чоловіча
Професійний розвиток колективу для забезпечення передового сервісу в ресторанній сфері
Національність
Українець створення та організація роботи згідно єдиних стандартів обслуговування та їх
вдосконалення;
Сімейний стан
Не одружений організація заходів відпочинку для команди;
створення адаптованої системи оцінювання результативності праці та мотивації
Посвідчення водія
КВЕ 832556 співробітників;
створення систематизованої моделі навчання, програми стажування та адаптації нових
Веб-сайт
@dmitriy_s_p співробітників;
вивчення кон'юнктури ринку праці, проведення прогнозування і планування потреби закладу
Інтереси в кадрах;
формування кадрового резерву, узгодження рішень з питань найму, переведення,
просування по службі, пониження в посаді, накладення адміністративних стягнень, а також
Заняття спортом звільнення працівників.
Подорожі та піший туризм організація роботи з пошуку персоналу, проведення співбесіди з кандидатами на вакантні
Читання книг/бізнес-статей посади.
контроль соціально‑психологічної атмосфери в колективі, проведення аналізу ділових,
функціональних, морально‑психологічних якостей співробітників;
організація рекламних заходів, реалізація рекламних кампаній, участь в розробці
PR‑стратегії;
участь у створенні нових проєктів (закладів) з 0 ‑ від ідеї до реалізації, стратегічне та
оперативне планування, відповідальне виконання поставлених цілей;
створення заходів та реалізація контролю дотримання стандартів якості мережі.

Рекрутер вер 2021 - жов 2021
ФОП АН «Prospect», Чернівці
Набір команди рієлторів в приватну компанію:
досліження посади, ринку та професійної діяльності компанії;
професійний підбір кандидатів згідно вимог роботодавця;
проведення телефонного скринінгу, формування кадрового резерву, організація та
проведення співбесід;
тестування та формування первинного психологічного портрету;
формування анкети кандидата на основі аналізу особистісних поведінкових характеристик,
методів мотивації до роботи.
Керуючий в мережі кавʼярень вер 2021 - теп. час
Raff Coffee, Чернівці
Розвиток та управління мережею кавʼярень to go:
систематизація та стандартизація робочих процесів, їх налагодження та оптимізація;
досягнення поставлених фінансових цілей, реалізація управлінської звітності, керування
грошовими потоками;
успішний досвід оновлення асортиментних позицій та забезпечення найкращих умов
постачальників;
управління командою, вміння чітко та лаконічно ставити завдання, контролювати їх
виконання, володіння інструментами і навичками мотивації, навчання і розвитку
співробітників.
створення з 0 нових торгівельних точок, вибір стратегічних місць розташування та
забезпечення ключових домовленостей;
розробка калькуляцій, створення технологічних карт та сезонного меню для мережі;
створення організаційної структури та команди адміністрації, забезпечення її операційної
ефективності; виконання поставлених цілей та результативності;
вирішення типових операційних та складних організаційних питань;
налагодження роботи з партнерами, підрядниками, постачальниками та покупцями;
розробка та впровадження маркетингових заходів та кампаній;
розробка та реалізація проєкту швидкого харчування як нового вектору діяльності;
створення заходів для аналізу, підтримки та покращення стандартів якості мережі;
відповідальне виконання поставлених цілей, прийняття управлінських рішень;
виконання планових показників, підтримка існуючого рівня та підвищення фінансових
показників торгівельних точок.

Освіта і кваліфікації

Бакалавр вер 2016 - лип 2020
Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича, Чернівці
Спеціальність: «Історія та археологія»

Молодший спеціаліст вер 2013 - лип 2016
Коледж міжнародної торгівлі при УДУФМТ, Київ
Спеціальність: «Право»

Навички

Створення системи та
стандартів

Створення та реалізація
нових проєктів

Створення стратегій
розвитку

Розробка бізнес-планів та
бюджетів

Управління командою

Налагодження дистрибуції
продукції

Постановка стандартів
сервісу

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категории

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: