Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 14 февраля 2024 Файл

Ольга

Affiliate manager

Возраст:
31 год
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Лосєва Ольга

Affiliate Manager 
 

    Ключова інформація


Soft skills:
•клієнтооріентовність та сервісність на вищому рівні,
•постійна жага до нових знань,
•відповідальність.Hard skills:
•Вільне володіння Windows, macOS;     
•Microsoft Word,
•Microsoft Excel,
•1С 8.3,
•Bitrix,
•PowerPoint,
•Canva,
•PhotoShop,
•Google sheets, Google docs,
•Microsoft Visio,
•Similarweb,
•Tableau,
•Написання унікальних текстів (4 роки досвіду);
•Проведення співбесід, оцінка кандидатів (понад 1 рік досвіду).

Досвід роботи


Affiliate manager
Вер 2021 - по сьогодні (2 роки 6 міс)
The WhyKingz
IT       

•• пошук партнерів (інфлюенсерів, агентств у нашому топ - geo);
•• переговори з партнерами та узгодження умов співпраці;
•• контроль оплат;
•• підписання договорів;
•• контроль результатів співпраці;
•• звітність;
•• створення аккаунтів партнерам, лінків, налаштування постбеків;
•• регулярне пропрацювання партнерської бази та своєчасне інформування партнерів щодо наших новин, нових гео, запусків нових проектів, тощо;
•• участь у локальних та закордонних конференціях (Sigma Malta, iGB Amsterdam, Affiliate Meet Markt Berlin;
•• інша операційна діяльність,
•менторство.

Lead Recruiter
Чер 2020 - Вер 2021 (1 рік 4 міс)
THRASH! ТРАШ!
Торгівля роздрібна / Retail       

•підбір персоналу на вакантні посади (професії) за заявками керівників структурних підрозділів,
•розміщення оголошень про вакансії у ЗМІ, спеціалізовані інтернет ресурси;
•співробітництво з державною службою зайнятості;
•research резюме на відповідність заявленим до вакансії вимогам;
•проведення телефонних скринінгів;
•методична допомога керівникам структурних підрозділів у розробці посадових інструкцій;
•організація та проведення співбесід;
•ведення успішних кандидатів;
•надання зворотнього зв'язку кандидатам за результатами співбесід;
•складання звіту про виконану роботу щомісяця;
•робота з резервною базою кандидатів (робочі спеціальності);
•допомога та організація внутрішньокорпоративних заходів (100 чол);
•адаптація працівника;
•проведення навчальних тренінгів з програмного забезпечення,
•складання та узгодження профілів посад з описом завдань та компетенцій;
•підтримка корпоративної культури;
•регулярна комунікація зі співробітниками компанії, підтримка та допомога у вирішенні труднощів;
•масовий набір на робітничі спеціальності;
•складання профілю кандидата;
•розробка стратегії пошуку;
•досвід проведення фотографії робочого дня;
•складання письмового психологічного портрета кандидата з урахуванням переваг та"слабких" місць;
•перевірка рекомендацій кандидатів із попередніх місць роботи,
•менторство нових співробітників відділу.

Human resource manager
Бер 2018 - Тра 2020 (2 роки 3 міс)
Асканія-Пак
FMCG       

•підбір персоналу на вакантні посади за заявками керівників структурних підрозділів,
•розміщення оголошень про вакансії у ЗМІ,
•спеціалізовані інтернет ресурси;
•співробітництво з державною службою зайнятості;
•research резюме на відповідність заявленим до вакансії вимогам;
•проведення телефонних скринінгів;
•методична допомога керівникам структурних підрозділів у розробці посадових інструкцій;
•організація та проведення співбесід;
•ведення успішних кандидатів;
•надання зворотнього зв'язку кандидатам за результатами співбесід;
•складання звіту про виконану роботу щомісяця;
•робота з резервною базою кандидатів (робочі спеціальності);
•допомога та організація внутрішньокорпоративних заходів (400 чол);
•онбординг працівника;
•складання та узгодження профілів посад з описом завдань та компетенцій;
•підтримка корпоративної культури;
•регулярна комунікація зі співробітниками компанії, підтримка та допомога у вирішенні труднощів;
•масовий набір на робітничі спеціальності;
•складання профілю кандидата; розробка стратегії пошуку;досвід проведення фотографії робочого дня;
•складання письмового психологічного портрета кандидата з урахуванням переваг та"слабких" місць;
•перевірка рекомендацій кандидатів із попередніх місць роботи,
•менторство нових співробітників відділу.

Office manager
Лип 2016 - Бер 2018 (1 рік 9 міс)
City24
Фінансові послуги       

•комунікація з усіма структурними підрозділами;
•допомога з усіх питань cпівробітникам компанії;
•участь в організації корпоративних заходів;
•написання корпоративних розсилок;
•зустріч гостей;
•повне забезпечення життєдіяльності офісу;
•контроль документообігу;
•контроль роботи прибиральниць;
•координація водіїв.

Sales manager
Бер 2014 - Тра 2016 (2 роки 3 міс)
БУКВА. УКРАЇНСЬКА НАЦІОНАЛЬНА МЕРЕЖА, ТОВ
Торгівля роздрібна / Retail       

•холодні та теплі продажі;
•закупівля літератури з видавництва до магазину на замовлення у програмі 1С;
•ведення постійних клієнтів;
•комунікація із постачальниками;
•ведення сторінки у соціальних мережах;
•обробка замовлень у CRM системі BITRIX;
•контроль роботи кур'єрів та пакувальників замовлення;
•консультація покупців.

Sales manager
Вер 2012 - Лют 2014 (1 рік 6 міс)
Hi Time (мультибрендові годинники)
Торгівля роздрібна / Retail       

•формування звітності;
•написання унікальних текстів до товарних позицій;
•наповнення сайту контентом;
•ведення постійних клієнтів;
•ведення сторінки у FB;
•обробка вхідних замовлень та дзвінків;
•комунікація із постачальниками;
•контроль роботи кур'єрів;
•прямий продаж товару в шоу-румі;
•консультація покупців.

Асистент депутата районної адміністрації
Сер 2010 - Вер 2012 (2 роки 2 міс)
Територіальний центр надання соціальних послуг Печерського района м. Києва
Послуги для населення - інше       

•комунікація з усіма структурними підрозділами;
•допомога з усіх питань співробітників;
•допомога депутату районної адміністрації у поточних питаннях;
•зустріч гостей;
•діловодство.

Освіта


Національна академія керівних кадрів культури і мистецтв (Київ)
рік закінчення 2014
Менеджмент

Володіння мовами


Англійська - середній

Додаткова інформація


Додаткова освіта
American English Center (11.2017-03.2018, 5 місяців) рівень знання англійської мови - pre-intermediate;

Перший спеціалізований тренінг-центр "HR-Master" "Як підбирати в команду найкращих" (06.03.2019)

DAN.IT освіта "Effective Employer Branding". (14.03.2019)

Бізнес/медіа бюро ekonomika+ HR марафон "Голодна криза: як від/завоювати" (23.04.2019)

Тренінг із внутрішніх комунікацій: «Все, на зв'язку: корпоративний стандарт комунікацій» (28.08.2019).

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категории

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: