Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Личные данные скрыты

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты, но ему можно отправить сообщение или предложить вакансию.

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты. Вы можете связаться с ним со страницы https://www.work.ua/resumes/10462946/

Менеджер з розвитку

Рассматривает должности:
Менеджер з розвитку, Менеджер з розвитку території
Город:
Днепр

Контактная информация

Соискатель скрыл свои личные данные, но вы сможете отправить ему сообщение или предложить вакансию, если откроете контакты.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Марченко Зінаїда Ігорівна
м. Дніпро
Дата народжения: 13.05.1983р
Сімейний стан: одружена, 2 дітей
Тел. [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Ел. адрес: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Мета: посада територіального менеджера, менеджера з розвитку, начальника відділу,
директора філії.
Освіта:
1998-2002 Педагогічний коледж ДНУ
Спеціальність: Вчитель початкових класів та англійської мови в молодших класах
2002-2005 Бердянський державний педагогічний університет
Спеціальність: Філолог. Викладач української та російської мови, зарубіжної та
української літератури.
Додаткова освіта, тренінги та курси
2008 Міжнародний інститут бізнеса. Транспортне забезпечення логістичної системи
підприємства.
2010 Тренінговий центр KIMO consulting. Транспортна логістика: стратегія організації
та практичні інструменти
2012 Треніннговий центр Trade master. Транспортна логістика.
2012 Міжнародний інститут бізнеса Логістика інтернет-магазина
2013 Компьютерна академія «ШАГ», Поглиблене вивчення MS Excel 2010
2014 Річний курс по управлінню персоналом в корпоративному університеті «Нова
пошта»
2019 Піврічний курс по управлінню персоналом «Middle manager» сертифікат по
закінченню курсів успішний керівник «Middle manager»
2020 Курс по вивченню «Lean» культури в інституті «Lean» бережливе виробництво
«жовтий пояс»
2022 Курс по вивченню «Lean» культури в інституті «Lean» бережливе виробництво
«рожевий пояс»
2023 Курс тренінгів «Проведення успішних бізнес переговорів»

Досвід роботи:
З 01.06.2021 - територіальний менеджер з розвитку національної мережі м. Дніпро
ТОВ «Нова Пошта»
Посадові обов’язки:
- підбір локацій для відкриття відділень;
- відкриття, переїзд відділень під ключ;
- проведення аналіза мережі відділень (відповідність стандарту, продуктивності,
собівартості, рентабельності);
- внесення існуючих і нових локацій на карту покриття з розгорнунтим аналізом;
- складання чек-листів нових локацій;
- проведення чек-листів поточних локацій;
- заключення договорів с орендодавцями, підрядними организаціями;
- проведення переговорів з обслуговуючими службами та підрядними организаціями;
- взаємодія з державними органами (благоустрій, виконком, міська адміністрація);
- оцінка локацій по тепловій і торгівельній карті;
- контроль проведення капітальних і поточних ремонтів під ключ (від розрахунку
кошториса підрядником з аналізом кошториса до приймання робіт по акту приймання
передачі и акту дефектовки);
- складання і захист презентацій по новим об’єктам
- складання плану розвитку на рік
- складання звітів по виконаній роботі
01.02.2018-31.05.2021 - територіальний менеджер мережі відділень м. Дніпро ТОВ
«Нова пошта»
Посадові обов’язки:
- Управлінння персоналом, в прямому підпорядкуванні 20 керівників відділень, не в
прямому підпорядкуванні 152 лінійніх співробітників; звільнення, прийом на роботу;
- Проведення зборів, нарад;
- Планування, затвердження графіків виходу співробітників, графіків відпусток
- Проведення навчання персоналу
- Проведення інвентаризацій
- Розвиток мережі: відкриття, переїзд, зачинення відділення, що передбачає пошук
локації, погодження ремонту, організація середовища згідно стандарту, наповнення
клієнтопотоком
- Контроль стану зовнішнього вигляду відділення: проведення поточних ремонтів,
маркетинг, комфорт співробітників
- Контроль виконання підлеглими стандартів і правил компанії
- Контроль та виконання ключових показників якості, сервісу, ефективності і
собівартості
- Введення нового продукту, навчання персоналу і контроль виконання
- Дотримання правил корпоративної культурі и етики згідно корпоративного кодексу
- Проведення переговорів з підрядними організаціями, орендодавцями
- Проведення переговорів і взаємодія з представниками контролюючих органів
держави
- Контроль виконання проєкту «Екологія»
- Обробка скарг і претензій ТОП и ВІП клієнтів, проведення переговорів по
покращення якості сервісу, створення комфортних умов для клієнта
- Перевірка рівня знань своїх підлеглих, оцінка на відповідність посаді
- Підбір персоналу, проведення співбесід, формування кадрового резерву
- Організація і контроль дотримання правил охорони праці і пожежної безпеки у
відділеннях
- Вирішення форс-мажорних ситуацій по організації роботи відділень
- 06.2013 - 31.01.2018 – керівник вантажного відділення ТОВ «Нова Пошта»
- організація роботи ввіреного підрозділу:
- складання графиків виходу персонала, графіків відпусток,
- належний вигляд і організація внутрішньої середи підрозділу
- безперебійна робота відділення, забезпечення необхідними ТМЦ, спецодягом,
комфорт співробітників, дотримання чистоти і належного вигляду відділення,
дотримання правил охорони праці і пожежної безпеки
- бережливе відношення і зберігання основних засобів, материально відповідальна
особа
- навчання персонала, контроль рівня знань персонала,
- взаємодія з контролюючими органами при перевірці підрозділу
- робота з клієнтами в залі: обслуговування, консультація, вирішення конфліктних
ситуацій, претензій
- виконання показників компанії: сервіс, якість, ефективність, собівартість
- дотримання правил корпоративної культури и етики, згідно корпоративного
кодексу
- збір і відправка вторинної сировини
10.2006– 05.2013 ТОВ «Мобілочка» Менеджер з логістики.
Посадові обов’язки:
● Організація доставки дистрибьюторского підрозділу, доставки товару в роздрібну
мережу, транспортне обслуговування інтернет магазину;
● Організація обслуговування автотранспорту і контроль затрат на власний автопарк
компанії
● Фрахт автотранспорту (по всій Україні)
● Контроль роботи логістичних операторів, аналіз тарифів перевізників, підготовка
контрактів на логістичне обслуговування
● Контроль строків перевозки і вчасно передання вантажів отримувачами, контроль
строків прийому товару магазинами мережі
● Контроль виконання стандартів доставки логістичними операторами і власним
транспортом,
● Облік витрат ГММ по власномуу автопарку,
● Перевірка рахунків логістичних операторів і управління витратами на доставку
● Контроль строків доставки товару кінцевому покупцю зі складів логістичних
операторів
● Організація зворотньої логістики інтернет-магазину
Досягнення:
● Утримання долі витрат на доставку нижче нормового показника
● Виконання показника «% своєчасної доставки» по всій Україні на рівні не нижче 98%
● Вантажообіг товару на транзитних складах при постачанні роздрібної мережі (по всій
Україні) – не більше 2 днів
● Середній час від відправки товару клієнту інтернет-магазину до зачислення коштів на
рахунок компанії – не більше 6 днів

10.2004 – 10.2006 ТОВ «Астел», ТОВ «Мобілочка» Менеджер по адміністративним
питанням, інспектор відділу кадрів
Посадові обов’язки:
● Організація роботи офісу;
● Ведення кадрового обліку;
● Ведення документообігу;
● Прийом претензій від клієнтів і кінцевого споживача
● Організація охрани праці, ведення інструктажів по техниці безпеки.

06.2003 – 10.2004 Автосалон АвтоЗАЗ. Офіс-менеджер
Посадові обов’язки:
● Ведення документообігу;
● Заключення договорів з клієнтами;
● Консультація клієнтів по придбанню автомобілей і страхуванню;
● Оформлення автомобілей в МРЭО
11.2001-06.2003 СШ №31 г. Дніпро, вчитель молодших класів

Особисті якості: чесність, комунікабельність, відповідальність, приймаю рішення і
несу відповідальність на результат, швидко навчаюсь, вмію організувати роботу
колективу, системний підхід, врівноважена навіть у критичних ситуаціях, ефективна,
незалежна, наявність авто, готовність до відряджень.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: