Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 11 апреля 2024 Файл

Olena

Адміністративний спеціаліст

Возраст:
39 лет
Город проживания:
Сумы
Готов работать:
Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон , эл. почту и Facebook.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Нєдєльчева Олена Вікторівна
Адміністративний спеціаліст / офіс-менеджер
LinkedIn
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация») (Viber, telegram, WhatsApp)
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Telegram: @kassiopeya15
м. Суми, Україна
Профіль
Досвідчений спеціаліст в області бізнесу та технологій, з обширним
досвідом у сферах діловодства, рекрутингу, фінансів та електронної комерції.
Маю досвід роботи з документацією та кадровими питаннями, вела бази даних,
працювала у банківській сфері, цікавлюсь IT.
Мої сильні сторони: організованість та вміння ефективно керувати
інформацією, аналітичне мислення, комунікабельність, відповідальність,
надійність, організаторські здібності.
На даний момент я проходжу онлайн-навчання у QA Light IT School, курс з
IT-рекрутингу (до квітня 2024 року).
Досвід роботи:
Діловод - Сумський дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) №40 «Дельфін»
(09/2022 – 09/2023), колектив 60 осіб.
Посадові обов’язки:
✓ підготовка наказів (з кадрових питань, з основної діяльності,
адміністративно-господарського напрямку);
✓ ведення журналів реєстрації документів;
✓ формування особових справ працівників, заповнення особових карток за
формою П-2;
✓ приймання документів для оформлення дітей у садок, а також для
працевлаштування співробітників;
✓ заповнення трудових книжок;
✓ залученість до процесів найму та звільнення працівників;
✓ ведення табеля обліку робочого часу працівників закладу;
✓ реєстрація кореспонденції, розподіл завдань для виконання відповідно до
резолюції керівника, надсилання кореспонденції адресатам;
✓ робота з електронною чергою вихованців та автоматизованою базою даних
закладу (інформація щодо вихованців, працівників, батьків тощо), коригування,
оновлення даних;
✓ підготовка робочої документації (довідки, акти, статистичні таблиці, звіти,
тощо) та забезпечення її зберігання (архів);
✓ ведення обліку військовозобов'язаних.
Досягнення: 1) разом із відділом бухгалтерії успішно пройшли через 2
етапи фінансового аудиту закладу, всі зауваження стосовно моєї частини роботи
я усунула повністю у найкоротший термін; 2) допомагала в організації річного
відео керівника перед громадськістю та статистичних звітів, отримано схвальні
відгуки; 3) впорядкована і структурована документація, добре організовані
процеси, дотримані дедлайни.
Сорсер, IT-рекрутер - Infinity technologies AG (01/2022 - 06/2022)
Посадові обов’язки:
✓ пошук та підбір кандидатів у відповідності до певних критеріїв на різних
платформах (Linkedin, GitHub, habr.career, djinni.com, Telegram, social
networks), за допомогою методів Boolean, X-Ray search, direct search тощо;
✓ аналіз та оцінка резюме та профілів кандидатів згідно із установленими
вимогами;
✓ контакт із кандидатами стосовно актуальних позицій;
✓ пре-скринінг потенційних кандидатів;
✓ координація сторін та організація HR-інтерв’ю, технічних співбесід;
✓ тісна співпраця та комунікація із рекрутинг-командою;
✓ спілкування із кандидатами протягом усього рекрутинг-процесу, надання
зворотного зв'язку;
✓ ведення бази кандидатів (Hurma, Trello).
Досягнення: 1) закрито позиції Java dev, React Native dev, Magento dev,
DevOps engineer, Lead generation specialist; 2) єдина з команди рекрутерів була
присутня на технічних інтерв’ю, це принесло корисний досвід і поглиблення знань;
3) найбільша у команді кількість сконтактованих кандидатів, висока конверсія.
Фрілансер – 2018-2021, онлайн
✓ Інтернет-маркетинг;
✓ Власний інтернет-магазин постільної білизни на платформі Хорошоп;
✓ Криптотрейдинг.

Головний економіст - IПАТ "Райффайзен банк Аваль" (2007-2017), офлайн
(ризик менеджер)
Посадові обов’язки:
✓ Аналіз платоспроможності юридичних осіб;
✓ Оцінка та мінімізація ризиків банку при наданні кредитів;
✓ Робота із документацією, передача справ до архіву;
✓ Використання спеціалізованого програмного забезпечення;
✓ За сумісництвом була секретарем кредитного комітету банку;
✓ 1,5 роки працювала у відділі продажів малого і середнього бізнесу
(кредитування), координувала мережу відділень області.
Освіта: повна вища
Сумський державний університет (2002 – 2007)
Факультет економіки та менеджменту, м. Суми
Спеціалізація: фінансовий менеджмент, інвестиції
Кваліфікація: спеціаліст
Переможець та призер Всеукраїнських студентських олімпіад із дисципліни
"Фінансовий менеджмент".
Додаткові відомості:
Сертифікати:
Microsoft Excel — базовий і середній рівень (жовтень 2023), Campster;
Getting started with ChatGPT – листопад 2023, Prometheus;
English language - B1 рівень (грудень 2023), Campster (продовжую навчатись на
онлайн-курсах).

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты