Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Наталія

Адміністраторка

Рассматривает должности:
Адміністраторка, Менеджерка проєктів, Асистент з продажу, Рекрутер, Сервіс-менеджер, Менеджер з комунікацій, Адміністратор магазину, Адміністратор інтернет-магазину, Бізнес-асистент, Менеджер з організації заходів
Возраст:
49 лет
Город проживания:
Киев
Готов работать:
Киев, Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Калашнікова Наталія Володимирівна (ФОП, 3 група)
Контактний тел.: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
E-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Досвідчена управлінка з 20-річним досвідом в організації та координації проєктів, включаючи управління персоналом, забезпечення високого рівня обслуговування та адміністративно-господарську діяльність. Маю успішний досвід в оптимізації процесів, управлінні бюджетом та забезпеченні задоволеності клієнтів. Швидко адаптуюсь до нових викликів та орієнтована на досягнення високих результатів.

ДОСВІД:
Управителька кемпінгу «Restart», проєктна менеджерка; інструкторка з водного туризму (волонтерство)
02/2023-10/2023, 07/2022-09/2022, Громадська організація «Подільська агенція регіонального розвитку», Благодійний фонд «Людина для людини» (Кемпінг «Restart»). Спеціалізація: благодійність
Керувала процесами підготовки до відкриття та закриття кемпінгу, включаючи координацію будівельних робіт, розгортання та демонтаж інфраструктури.
Здійснювала управління персоналом, включаючи підбір, навчання, розподіл обов'язків та складання графіків роботи для забезпечення якісного обслуговування гостей кемпінгу.
Відповідала за адміністративно-господарську діяльність, включаючи фінансовий контроль, проведення тендерів, укладання договорів з постачальниками та управління трудовими відносинами.
Забезпечила виконання бюджету проєкту, дотримуючись фінансових рамок та оптимізуючи використання ресурсів.
Розробляла та впроваджувала системи контролю якості обслуговування, включаючи інструкції з техніки безпеки та правила участі в активностях, для забезпечення безпеки та задоволеності учасників кемпінгу.
Координувала розробку поточних та перспективних планів розвитку і вдосконалення матеріально-технічної бази кемпу, а також стратегії планування заїздів та впровадження планів залучення бенефіціарів, PR-кампаній та розробці поліграфічної продукції.
Здійснила своєчасне та точне фінансове та описове звітування про хід та результати проєктів перед донорами, включаючи підготовку 10 звітів по заїздах та 2 звітів по проєкту.
В якості волонтерки організувала та провела 46 безпечних та цікавих водних походів на каяках для учасників кемпу.

Менеджерка проєктів, грантрайтерка
02/2024-01/2025, ТОВ «АДФ Консалтінг», Офіс ідентифікації, актуалізації та імплементації проєктів відродження України. Спеціалізація: консалтинг
Фахівчиня з проєктно-грантової роботи, консультантка
04/2023-09/2024, Всеукраїнська благодійна організація «Даун Синдром». Спеціалізація: благодійність
Координувала та керувала реалізацією проєктів, включаючи:
• Тендерний проєкт «Державна програма грантового навчання «Від заявки до гранту» в рамках проєкту «Технічна підтримка Мінекономіки щодо інвестицій, страхування від воєнних ризиків та розвитку переробної промисловості» (2024 р.)
• Конкурс мінігрантів «Срібна монетка 2023», «Срібна монетка 2024».
• Грантові проєкти:
«Подорож до відновлення: інклюзивний Restart» (2023, 2024 р.)
«Різні можливості – рівні права. Тренінг для вчителів початкової школи НУШ з інклюзивною складовою» (2023-2024 р.)
«Організація реабілітаційно-оздоровчих літніх таборів для щонайменше 700 дітей та їхніх батьків, які постраждали від війни в Україні» (2022, 2023).
Забезпечувала підготовку та оформлення проєктної документації, адаптуючи її до вимог конкретних конкурсів. Проводила переговори з донорами, представляючи інтереси клієнтів.
Планувала та координувала всі етапи реалізації проєктів, визначаючи ресурси, включаючи бюджет, робочі плани та кадрові потреби. Брала участь у довгостроковому фінансовому плануванні організації.
Здійснювала управління командами реалізації проєктів, розподіляючи завдання та забезпечуючи ефективну комунікацію.
Контролювала дотримання термінів виконання робіт та бюджетних обмежень.
Проводила оцінку ризиків проєкту та розробляла стратегії їх мінімізації.
Забезпечила описове та фінансове звітування по проєктам перед донорами.

Начало формы
Адміністраторка
08/2022-05/2023, Школа нейрографіки Наталії Пак.
Спеціалізація: освіта.
Випускова редакторка
06/2007-07/2017, ТОВ «АФ Прес», ТОВ «Херст Шкульов Україна» (журнал Marie Claire).
01/2007-06/2007, ТОВ «Едіпрес Україна» (журнал "Мама і я")
02/2004 – 11/2006, ДП "Перехід Медіа Паблішн" (журнал EGO)
02/2003 - 01/2004, ДП "Перехід Медіа Паблішн" (журнал EGO), асистентка редакції. Спеціалізація: видавництво.
Написала навчальний посібник для курсу з нейрографіки, включаючи складання графіку написання, збір та погодження текстових та візуальних матеріалів, написання та редагування методичного посібника.
Організувала та контролювала внутрішньоредакційну роботу з планування номерів журналів, своєчасної та якісної підготовки матеріалів до друку, що призвело до вчасного та якісного випуску видання.
Забезпечила контроль здавання тестів та видачі сертифікатів 73 студентам на різних ступенях навчання, а також організувала навчальний процес, включаючи переклад та редагування навчальних матеріалів, моніторинг та перевірку зданих робіт, створення анкет та адміністрування груп в Telegram.
Забезпечила дотримання стандартів, технічних умов та інших нормативних документів під час роботи над оригінал-макетом журналів (158 випусків), що призвело до відповідності якості макетів вимогам технічної специфікації та умовам укладених договорів.
Організувала своєчасну та якісну підготовку та здавання у виробництво всього друкованого матеріалу згідно з графіком, контролюючи виконання графіків надходження публікацій, рубрик, смуг, добірок, підготовки та оформлення обкладинки, здачі матеріалу в набір та проходження всіх етапів роботи над номером.
Розробила посадові інструкції працівників редакції (головний редактор, фоторедактор, редактори рубрик, випускаючий редактор, асистент редакції).
Готувала договори та угоди, вела всю документацію щодо правової підтримки робіт з організаціями, авторами, перекладачами, рецензентами, спецредакторами та консультантами, здійснювала контроль фінансових аспектів договірних відносин.
Проводила регулярний аналіз роботи редакції та реалізовувала заходи щодо покращення ефективності та якості роботи для забезпечення високого рівня видання та задоволення потреб читачів.
Розробила та керувала реалізацією мотиваційного плану для співробітників редакції.

ОСВІТА:
Кваліфікація: бакалавр
Спеціальність: Інженер автоматизації хімічних процесів та виробництв
Навчальний заклад: Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут» (2001 р.з.)

Додаткова освіта:
Керуючий ресторану. Я маю поглиблені знання в управлінні операційними процесами, персоналом, фінансами та клієнтським сервісом
Практичний маркетинг. Використовую отримані знання з розробки та реалізації маркетингових стратегій для залучення нових клієнтів та проведення успішних акцій
Школа інструкторів водного туризму: Організувовувала та проводила групові заходи, із забезпеченням безпеки учасників та наданням якісного сервісу, протягом 12 років
Курси з психологічної підтримки. Маю та використовую в роботі знання основ психології спілкування та управління конфліктними ситуаціями

Контактні дані для рекомендацій.
Andrew Kinsel, CEO, ДП "Перехід Медіа Паблішн",
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация») [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»), [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Ольга Шаверіна, директорка ТОВ "АДФ Консалтінг", [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация») [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»), [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Павлюк Максим, керівник БФ "Людина для людини", [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация») [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»), [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: