Тетяна
Бухгалтер
- Возраст:
- 50 лет
- Город:
- Хмельницкий
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/10477233
Загруженный файл
Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
(Tetiana M. Pliuta)
Особисті дані:
Дата народження: 02.10.1973.
Сімейний стан: незаміжня.
Місто проживання: м.Хмельницький
Контактна інформація:
моб.тел.: [
E-mail: [
Мета:
Отримати посаду бухгалтера, на якій я зможу продемонструвати свої ділові та міжособисті якості та зробити свій внесок у розвиток компанії.
Сфери інтересів: фінанси, продаж, логістика, виробництво.
Бажані посади: бухгалтер,керівник відділу, аудитор-налаштувальник.
Бажаний рівень заробітної плати – від 20 тис. грн...
Професійні навички та компетенції:
✓ Керівництво групою підлеглих (25 осіб).
✓ Налагодження ефективної логістики бухгалтерських дій (внутрішньо та у взаємодії з іншими підрозділами підприємства).
✓ Досвід ведення бухгалтерського та податкового обліку від первинної документації до формування та здачі звітності до контролюючих органів.
✓ Досвід проходження перевірок контролюючими органами.
✓ Уміння працювати в системах «Клієнт- Банк», «Інтернет-банк» та т.п..
✓ Досвід формування платіжних доручень і вимог.
✓ Досвід підготовки та підписання контрактів.
✓ Досвід впровадження систем управлінського та бухгалтерського обліку (з нуля, з наявних даних).
✓ Навички ведення податкової звітності.
Досвід роботи:
Робота у Німеччині
Розробка та реалізація проекту з відкриття танцювальних шкіл
Бухгалтер, адміністратор
Функціональні обов’язки:
— розробка концепції школи;
— розробка брендбука;
— підбір та стандартизація обладнання;
— розробка режиму праці та взаємодії працівників;
— ведення бухгалтерського та податкового обліку;
— здійснення банківських операцій;
— контроль дебіторської та кредиторської заборгованості;
— розрахунок і перерахування податкових платежів, складання і здача податкової та бухгалтерської звітності;
— налагодження документообігу з клієнтами;
— налагодження адміністративної та господарського процесу діяльності підприємства;
— облік ТМЦ, витрат, ведення касових та банківських операцій, нарахування і розрахунок зарплати.
травень 2014р. – грудень 2023р.
ТОВ «Віді Текс», м. Київ
(офіційне представництво в Україні провідних європейських брендів текстилю, шпалер та килимових покриттів)
Бухгалтер
Функціональні обов’язки:
— ведення бухгалтерського та податкового обліку;
— здійснення банківських операцій в системі клієнт-банк;
— контроль дебіторської та кредиторської заборгованості (проведення актів звірок з контрагентами);
—розрахунок і перерахування податкових платежів, складання і здача податкової та бухгалтерської звітності;
— налагодження документообігу з філією та відокремленими підрозділами;
— контроль дебіторської та кредиторської заборгованості;
— взаємодія з податковими органами, позабюджетними фондами;
— облік ТМЦ, витрат, ведення касових та банківських операцій, нарахування і розрахунок зарплати.
травень 2014 р. – грудень 2018 р.
ТОВ «Гюнсел», м. Київ
(компанія з надання послуг пасажирських та вантажних перевезень, керуючий центр компанії та 129 філіалів)
Заступник головного бухгалтера, Головний бухгалтер
Функціональні обов’язки:
— відновлення обліку;
— постановка обліку виробничих операцій та їх взаємодія на рівні операційного, документального та закономірно-результативного процесу між працівниками, відділами, підрозділами та філіями ;
— ведення бухгалтерського та податкового обліку;
— здійснення банківських операцій в системі клієнт-банк;
— надання оперативної інформації по залишках, контроль своєчасності платежів
— контроль дебіторської та кредиторської заборгованості (проведення актів звірок з контрагентами);
— розрахунок і перерахування податкових платежів, складання і здача податкової та бухгалтерської звітності;
— налагодження документообігу з філіями;
— контроль дебіторської та кредиторської заборгованості;
— взаємодія з податковими органами, позабюджетними фондами;
— облік ТМЦ, витрат, ведення касових та банківських операцій, нарахування і розрахунок зарплати;
— участь у перевірці та погодження договорів з контрагентами і пов’язаних з ними документів;
— підготовка регулярної звітності по ключовим показникам роботи;
— керівництво відділом.
грудень 2012р. – квітень 2014р.
ТОВ «Тіно», м. Київ
(найбільша складська компанія декоративного текстилю в Україні)
Менеджер
Функціональні обов’язки:
— контроль складських залишків, контроль за списанням товару зі складу;
— ведення операцій по руху ТМЦ, облік надходження, реалізації товару;
— прийом, контроль і обробка первинної документації;
— ведення документів по складу;
— формування документації по списанню товарів;
— контроль дебіторської та кредиторської заборгованості (проведення актів звірок з контрагентами);
— участь в проведенні інвентаризації.
жовтень 2010р. – лютий 2012р..
Будівельний холдинг «Інтербудмонтаж» м. Київ
(будівництво інженерних споруд нафто-газового комплексу, інфраструктурних та житлових об'єктів в Україні та за кордоном (Туркменістан, Росія, Лівія)
квітень 2002 р. – грудень 2009 р.
ЗАТ «Інтербудтонель» м. Київ – за переведенням
Бухгалтер, начальник розрахункового відділу
Функціональні обов’язки:
— контроль складських залишків, контроль за списанням товару зі складу;
— ведення операцій по руху ТМЦ, облік надходження;
— прийом, контроль і обробка первинної документації;
— ведення документів по складу;
— контроль дебіторської та кредиторської заборгованості (проведення актів звірок з контрагентами);
— складання і здача податкової та бухгалтерської звітності;
— налагодження документообігу з підрозділами;
— контроль дебіторської та кредиторської заборгованості;
— взаємодія з податковими органами;
— ведення касових та банківських операцій, нарахування і розрахунок зарплати;— підготовка регулярної звітності по ключовим показникам роботи;
— керівництво відділом (6 чол.).
грудень 2009 р. – березень 2010 р.
Управління статистики, Хмельницький КХП, ТОВ «Адітон»
Таксувальник, економіст, бухгалтер
Функціональні обов’язки:
— ведення операцій по руху ТМЦ, облік надходження;
— прийом, контроль і обробка первинної документації;
— ведення документів по складу;
— контроль дебіторської та кредиторської заборгованості (проведення актів звірок з контрагентами);
— складання і здача бухгалтерської звітності;
— ведення касових та банківських операцій;
серпень 1990 р. – січень 2002 р.
Вища освіта:
Хмельницький технологічний університет «Поділля», факультет «Економіки та менеджменту», спеціальність (заочна форма навчання),вересень 1990 р. – червень 1996 р.
Спеціальність: «Економіст».
Додаткові відомості:
Впевнений користувач ПК (Знання MS Office, 1С: Бухгалтерія, Медок, Арт-звіт та інше).
Володіння оргтехнікою: факс, принтер, сканер, копіювальне обладнання.
Грамотна письмова та усна мова.
Знання мов: українська, англійська (базовий рівень), німецька (базовий рівень).
Наявність прав водія: так.
Готовність до відряджень: так, є закордонний паспорт.
Інтереси та хобі: декорування, подорожі, книги.
Ділові та особисті якості:
комунікабельність, відповідальність, уважність, організованість, аналітичний склад розуму, логічне мислення (оптимізація дій та результатів, системність), уважність до деталей, перфекціонізм, дисциплінованість, стресостійкість, хороші організаторські здібності, вмію досягати ефективної роботи як своєї, так і підлеглих, уміння слухати співрозмовника, легко навчаюсь новому.
Похожие кандидаты
Бухгалтер
15000 грн, Хмельницкий, Удаленно
Бухгалтер
Хмельницкий
Бухгалтер
20000 грн, Хмельницкий
Головний бухгалтер
Хмельницкий
Бухгалтер
Хмельницкий
Бухгалтер (ФОП)
Хмельницкий