Юлія
Менеджер по роботі з клієнтами інтернет-магазину, консультант з продажу
- Возраст:
- 37 лет
- Город проживания:
- Чернигов
- Готов работать:
- Удаленно
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/10485053
Загруженный файл
Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
Висоцька Юлія Василівна
Бажана посада: менеджер по роботі з клієнтами інтернет магазину, консультант з продажу
Бажаний рівень доходу: від 10000 грн.
Дата народження: 17.06.1986, 37 років
Проживання: м. Чернігів
Сімейний стан: Заміжня, дитина 8 років
Контактна інформація:
Телефон: [
Електронна пошта: [
Ключові знання і навички:
• Приймання та розподіл вхідних і вихідних дзвінків;
• Консультування клієнтів по групам товарів;
• Спілкування з клієнтами з приводу замовлень інтернет магазину;
• Обробка та оформлення замовлень, що надходять від клієнтів в CRM систему та через телефон;
• Здійснення контролю за відправками замовлень, сплат, повернення коштів;
• Грамотна письмова та усна мова;
• Уміння працювати з людьми та в команді;
• Робота в 1С, Бінотел, ПРОМ, Розетці, Новій пошті.
Досвід роботи:
З 12.2022 по сьогодні
(менеджер по роботі з клієнтами
інтернет магазину) ПКФ «Віват, Канцелярія»;
• Обробка та супровід замовлень в інтернет-магазині;
• Консультування клієнтів по телефону, viber, чат;
• Надання інформації за продуктами і послугами компанії;
• Контроль відправки замовлень, сплат, повернення коштів;
• Робота з базою клієнтів та замовлень в CRM.
З 06.2021 по 08.2021
(інженер служби експлуатації)
АТ «Чернігівгаз»
• Робота з клієнтами стосовно питань постачання газу
З 02.2010- по 12.2020
(державна служба)
Департамент агропромислового розвитку Чернігівської обласної державної адміністрації
• Робота з електронною системою документообігу (реєстрація, розподіл, доведення до виконавця, контроль за строками виконання);
• Впорядкування документів і формування справ, забезпечення їх збереження;
• Ведення архівної справи (складання номенклатури та описів справ, впорядкування справ постійного та тривалого зберігання, складання актів на знищення документів, співпраця з Державним архівом області);
• Організація різних масових заходів, пошук клієнтів для співпраці
Освіта:
2003-2008 р. – Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т.Г. Шевченка (спеціальність еколог, денна форма навчання, освіта вища)
Додаткова освіта:
2013 р. Курс «Архівна справа» в Державному архіві Чернігівської області;
2019 р. Онлайн-курс «Безпека харчових продуктів: сучасне законодавство, добросовісний виробник, відповідальний споживач» на платформі Prometheus
Додаткова інформація:
Знання ПК: впевнений користувач Word, Excel;
Навички роботи в програмах: 1С, Бінотел, електронна пошта, Photoshop, Power Point.
Знання мов: українська – рідна; російська – вільно володію, англійська
– зі словником
Особисті якості:
• Відповідальність, надійність, цілеспрямованість;
• Акуратність в роботі;
• Легко знаходжу спільну мову з колегами та клієнтами;
• Прагну до самовдосконалення та навчання;
• В вільний час люблю читати книги, прогулянки на свіжому повітрі, робити розписи дерев’яних виробів.
Похожие кандидаты
Менеджер з продажу, по роботі з клієнтами, продавець інтернет-магазину
Удаленно
Менеджер з продажу, по роботі з клієнтами (ведення інтернет-магазину)
Удаленно
Менеджер з продажу будівельних матеріалів, онлайн-консультант в інтернет-магазин
15000 грн, Удаленно
Продавець-консультант, direct-менеджер, з продажу, інтернет-магазину
Удаленно
Менеджер інтернет-магазину, спеціаліст по роботі з клієнтами, асистент маркетолога
Удаленно