Костнятин
Unity 3D програміст
- Возраст:
- 21 год
- Город:
- Хмельницкий
Контактная информация
Соискатель указал телефон , эл. почту, Instagram и LinkedIn.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/10494465
Знания и навыки
Знание языков
- Украинский — свободно
- Английский — выше среднего
Дополнительная информация
Unity Skills:
- DI (Extenject or Zenject)
- UI (Anchors, Canvas Scaler, Layers, etc.)
- PlayFab (login/register, leaderboards, currency, etc.)
- Firebase (Analytics)
- PUN 2
- Work with API
- Experience with Custom Editor
- Optimization
- Occlusion culling
- Object Pool
- Profiler
- Quality, Texture, Physics and Sound Settings
- Sprite Atlas
- Work with prefabs and prefab variants.
- Knownledge about PhysicsPhysics Settings (Rigidbody, Wheel Colliders, - Collision Matrix, Materialsetc)
- Work with Animator (Blend Trees, Layers)
- Tweening (DOTween, LeanTween)
- Experience with Universal Render Pipeline & Shader Graph
- Scriptable Objects
- Neat hierarchy of game objects
- TextMeshPro
- New Input System
- Post Processing
- Cinemachine
C#:
- Patterns (Observer, Strategy, Singleton, Decorator, Command, Object - - Pool, Entry Point, Abstract Factory, Factory Method, Finite State Machine)
- DI(Zenject (Extenject))
- Object-Oriented Programming
- SOLID
- KISS
- Encapsulation
- Polymorphism
- Abstractions
- Interfaces
- DRY
- YAGNI
- Async/Await/Tasks
- Various programming algorithms
Game Optimization:
- UI Optimization
- Profiler + Profiling On Device
- Static & Dynamic Bathing
- Quality Settings
- Object Pooling (LeanPool)
- Sprite Atlas
- CPU-Friendly Code
- Occlusion Culling
- Universal Render Pipeline
- Prefabs, Prefab Variants
- Garbage Collector Friendly Code
- Tweening
Game Design:
- Game Design (Game Mechanics Development, Level Design)
- Project management (Stakeholder Communication, Agile/Scrum methodologies)
- Programming (Proficiency in game development languages (Unity C#) - - Debugging and problem-solving skills)
- Sound Design (Audio Editing, Sound Effects Creation)
- Other (Bug Reporting, Game Designer Document, Pitch Document)
Other tools:
Task Management (Trello (Agile SCRUM), Slack)
Creative Programs (Adobe Photoshop, Adobe Premiere Pro, Adobe After Effects, Adobe Illustrator, Aseprite, Audacity)
Unity Assets (Edgar (Pocedural Generation Tools), Finite State Machine Creator, Lean Pool, UniRx, New Input System, Cinemachine, TextMeshPro, Universal Render Pipeline, Post Processingand, much more…)
Другие резюме этого кандидата
Удаленно
Kostia.K I'm an experienced Unity 3D developer with 3 years of experience in creating captivating 2D and 3D games. My passion for games, C# programming skills, and knowledge of object-oriented programming...
Хмельницкий
Высшее образование
- Менеджер YouTube-канала, Self-employed, 8 месяцев
Похожие кандидаты
Frontend-розробник, WordPress-developer
35000 грн, Хмельницкий, Удаленно
Unity C# Developer
Хмельницкий
Junior 3D max, Blender 3D specialist
Хмельницкий, Запорожье
,
еще 2 города
Unity developer
Хмельницкий, Удаленно
Программист Delphi
19000 грн, Хмельницкий, Удаленно
Front-end Junior developer
Хмельницкий, Киев
,
еще 2 города