Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Оксана

Бухгалтер

Возраст:
46 лет
Город:
Одесса

Контактная информация

Соискатель указал телефон .

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Резюме
Канюченко Оксана Володимирівна

Особисті дані
46 років
Заміжня, маю дві доньки

Контактна інформація
тел.: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
e-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
адреса: смт. Саврань, Подільський район, Одеська область

Мета
Влаштуватися на посаду бухгалтера з гідною оплатою та перспективою кар'єрного зростання.

Освіта
1993 – 1996 рр. – Ананьївський сільськогосподарський технікум
Спеціальність: «Облік і аудит»
Ступінь кваліфікації: Молодший спеціаліст

2001 – 2004 рр. – Уманський державний аграрний університет
Спеціальність: «Облік і аудит»
Ступінь кваліфікації: Спеціаліст
Досвід роботи

1996 – 2005 рр. – Управління Пенсійного фонду України в Савранському районі Одеської області
Посада: Спеціаліст по призначенню та виплаті пенсій

2005 – 2011 рр. – Управління Пенсійного фонду України в Савранському районі Одеської області
Посада: Начальник відділу з виплати пенсій

2011 – 2018 рр. – ТОВ «Савранський завод продовольчих товарів»
Посада: Бухгалтер

2018 – 2021 рр. – ТОВ «Савранський завод продовольчих товарів»
Посада: Заступник головного бухгалтера

2021 – 2024 рр. – ТОВ «Савранський завод продовольчих товарів»
Посада: Головний бухгалтер
Професійні навички

• Ведення бухгалтерського та податкового обліку згідно П(С)БО та МСФЗ;
• Ведення первинного обліку;
• Документальне оформлення господарських операцій: оприбуткування, переміщення та списання у виробництво;
• Звірка з контрагентами та постачальниками;
• Облік надходження та списання палива;
• Ведення шляхових листів;
• Забезпечення правильного і своєчасного ведення бухгалтерського обліку відповідно до внутрішніх норм підприємства;
• Контроль відображення господарських операцій в 1С бухгалтерами;
• Подання звітності до податкових органів (об’єднана звітність, декларації з єдиного податку ІV групи, ПДВ, екологічного податку, рентної плати, податку на нерухоме майно, плати за землю, 20-ОПП
• Подання форм державної статистичної звітності: № 1-ПВ, № 3-Борг, № 1-ПВ (умови праці), 29-сг, № 37-сг, № 4-сг, № 50-сг, № 1-підприємництво
• Подання та складання форм фінансової звітності: форма №1 «Баланс», форма №2 «Звіт про фінансові результати підприємства»; форма № 3 «Звіт про рух грошових коштів», форма № 4 «Звіт про власний капітал», форма № 5 «Примітки до фінансової звітності»;
• Робота з декількома клієнтами-банками: платежі, рознесення виписки до програми 1С, виплата заробітної та орендної плати, проведення валютних платежів;
• Ведення операцій ЗЕД: експорт та імпорт, підписання контрактів;
• Участь в проходженні аудиторських перевірок
Додаткові навички
Досвідчений користувач ПК.
Добре володіння пакетом MSOffice (Excel, Power Point, Word), програмами 1С:Підприємство та M.E.Doc.

Особисті якості
Активна життєва позиція та цілеспрямованість;
Вміння працювати в команді, комунікабельність;
Відповідальність;
Відкритість до нових знань.
Додаткова інформація
Можливість працювати дистанційно.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категории

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: