Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 11 марта 2024 Файл

Наталія

Бухгалтер

Возраст:
33 года
Город проживания:
Черкассы
Готов работать:
Городище, Удаленно, Черкассы

Контактная информация

Соискатель указал телефон , эл. почту и адрес.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Резюме
Мотолиженко (Соляник) Наталія Петрівна
Бухгалтер, 20 000 грн
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:33 роки
Місто проживання:Городище
Готовий працювати:Черкаси, Дистанційно, Городище
Контактна інформація
Телефон:[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Ел. пошта:[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Досвід роботи
Бухгалтер
з 10.2023 по нині (5 місяців)
НОР-ЕСТ Агро ТОВ, Дистанційно (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
Прийом, проведення замовлень, формування видаткових;
Пiдготовка необхiдних документiв, розрахункiв та iншої iнформації для оформлення договорiв iз замовниками, перевірка та введення нових контрагентів;
Ведення обліку розрахунків з покупцями, документальне оформлення і відображення в бухгалтерських звітах;
Проведення банківських вхідних виписок щоденно;
Проведення повернення товару від покупців, створення розрахунків коригувань в базі 1С до податкової зі змінами;
Аналіз розгорнутої заборгованості по покупцям ( Дт та Кт);
Формування та аналіз журналів по рахунках 361, 6811, 281;
Звірка проводок в реалізації та переміщеннях;
Контроль наявності первинної документації з покупцями, обмін документами ;
Регулярне надання безпосередньому керівнику необхідних звітів для проведення аналізу по продажам, дебіторської та кредиторської заборгованості та інш.;
Виконання iнших доручень керiвника.
Фахівець супроводу та оперативного контролінгу продажів
з 01.2021 по 09.2023 (2 роки 8 місяців)
Агріі Україна ТОВ, Черкаси (Сільське господарство, агробізнес)
Прийом, узгодження заявок на придбання продукцiї компанії вiд клiєнтiв/менеджерiв з продажiв;
Повний супровiд угод купiвлi-продажу товарiв (виписка рахунків, видаткових накладних, формування ТТН);
Звірка з контрагентами, контроль за дебіторською та кредиторською заборгованістю;
Пiдготовка необхiдних документiв, розрахункiв та iншої iнформації для оформлення договорiв iз замовниками, узгодження спірних пунктів договору;
Внесення нових контрагентів в базу 1С;
Контроль наявності належної первинної документації з покупцями, обмін документами;
Вхідна та вихідна кореспонденція, робота з кур'єрськими службами доставки;
Прийом вхiдних телефонних дзвiнкiв;
Виконання iнших доручень керiвника.
Оператор 1С
з 06.2020 по 01.2021 (7 місяців)
ТОВ "ЧСПМ Логістик", Черкаси (Роздрібна торгівля)
- ведення первинної документації (приходні накладні, обробка замовлень від магазинів (торгових точок) та формування листів збору на склад, оформлення видаткових накладних для відвантаження продукції, проведення накладних на повернення постачальнику та повернення від покупців) в 1С 8;

- оформлення реєстрів накладних;

- проведення інвентаризацій складу;

- відображення руху товару між складами;

- підготовка звітів по графіку та на вимогу керівництва.
Бухгалтер по первинній документації
з 09.2019 по 06.2020 (9 місяців)
ТОВ "Абсолют", Черкаси (Роздрібна торгівля)
Оприходування накладних в 1С, формування товарних звітів, контроль касової дисципліни та касових звітів. Проведення інвентаризацій магазинів. Формування звітності по роботі магазинів.
Менеджер ВЕД
з 08.2018 по 09.2019 (1 рік 1 місяць)
Даніком Груп, Біла Церква (Лісова промисловість, лісообробка)
Проведення комерційних переговорів з постачальниками (по ціновій політиці, по розміщенню нових замовлень), вирішення конфліктних ситуацій з постачальниками, контроль відвантаження продукції (своєчасність відвантаження, об'єм, відповідність замовленим розмірам). Підготовка та оформлення необхідної документації: договорів та специфікацій, згідно наданих замовлень, контроль за правильністю та своєчасним оформленням документів, що підтверджують поставку (видаткових, ТТН на перевезення, додаткових документів). Ведення взаєморозрахунків з клієнтами. Аналіз та контроль фотозвітів по об'єму, якості загруженої продукції на адресу замовника. Виконання додаткових завдань від керівництва компанії.
Менеджер інтернет-магазину
з 01.2017 по 08.2018 (1 рік 7 місяців)
Інтернет - магазин "Інструмент-SERVICE", Біла Церква (Роздрібна торгівля)
Консультації по товарам розміщеним на сайті, прийом замовлень з сайту, подальша обробка замовлень, передача заявки на склад для комплектації та подальше відслідковування замовлення: дата відправки, дата отримання, відгуки.
Внесення нових товарних позицій, заповнення карточки товару на сайті, перевірка актуальності залишків та цін на товар на сайті.
Прийом та обробка замовлень від торгових представників, формування рахунків на оплату, видаткових накладних та ТТН на перевезення в 1С, формування актів звірки для контрагентів.
Підготовка замовлення постачальникам, внесення товарних приходів в 1С, націнка та переоцінка товару в 1С, підготовка звітів (універсальні звіти).
Офіс-менеджер, помічник керівника відділу продажів
з 09.2013 по 08.2018 (4 роки 11 місяців)
КТ Україна, Біла Церква (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
Прийом та оформлення замовлень в 1С від торгових представників та від кінцевих споживачів, передача готового замовлення на склад, формування, обробка актів звірки для контрагентів та контроль за дебіторською заборгованістю.
Формування прайсів, підготовка звітів з 1С (універсальні звіти) по термінам та на вимогу від керівництва, забезпечення роботи офісу.
Освіта
БНАУ (Білоцерківський національний аграрний університет)
Фінанси та кредит, Біла Церква
Вища, з 2008 по 2013 (5 років)
Додаткова освіта та сертифікати
Тренінги по підвищенню рівня продажів (бізнес-тренер Венгловська Ірина)
2017 р. листопад; 2018 р. лютий.
Googl Digital Workshop (онлайн курс) - "Основи онлайн маркетингу"
2017 р, 2 місяці; 2019 р. - 2 місяці
Знання і навички
MS Office, 1С:Підприємство
Знання мов
Англійська ─ рівень достатній для ділового листування
Рекомендації
Бурлака Людмила Олександрівна
начальник відділу супроводу та оперативного контролінгу продажів, ТОВ "Агріі Україна"
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»), [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Додаткова інформація
Активна, цілеспрямована, комунікабельна, вмію знаходити спільну мову з людьми, швидко засвоюю нові знання, працюю з великим обсягом інформації.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: