Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 15 мая 2024 Файл

Ольга

Помічник керівника

Возраст:
34 года
Город проживания:
Кременчуг
Готов работать:
Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Рижа Ольга Юріївна

Контактна інформація:
Телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Електронна пошта: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Дата народження 21 червня 1989 р. (34 роки)
Сімейний стан: заміжня, син 1.6 роки

Досвід роботи:

МАК "Монополія" ТЗ "33м2" (Роздрібна торгівля будівельно-господарських товарів, побутової техніки, меблів)

Квітень 2019 р. до листопада 2019 р.
Посада: категорійний менеджер з постачання

- Розвиток товарного напрямк
- Переговори з постачальниками
- Контроль відвантажень
- Аналіз та оптимізація товарних запасів
- Робота з договорами, первинною документацією
- Управління ціноутворенням
- Маркетингова активність, моніторинг конкурентів
- Ведення внутрішньої звітності

Листопад 2019 р. до лютого 2022 р.
Посада: провідний менеджер з трейд-маркетингу

- Розробка та ведення активної клієнтської бази (понад 1000 постачальників, по всім напрямкам компанії)
- Розробка комплексу заходів, спрямованих на просування ТМ у мережі, з використанням бюджетів постачальників
- Проведення переговорів з постачальниками та партнерами компанії, погодження бюджетів, підготовка індивідуальних пропозицій (складання рекомендацій щодо підвищення продажів та впізнаваності бренду)
- Повний цикл ведення документообігу
- Контроль виплат та заборгованостей за клієнтами
- Комплексний контроль проектів: планування, організація, координація, побудова завдань, взаємодія з іншими відділами (постачання, мерчендайзинг, бухгалтерія, юр.відділ)
- Ведення внутрішньої звітності трейд-маркетингової активності
- Збір необхідної інформації та матеріалу для розробки макета, створення рекламного ролика
- Узгодження з постачальниками макетів, тексту та запису аудіоролика
- Контроль друку, виготовлення, розміщення, відправлення рекламного матеріалу з трейд-маркетингу на ТТ
- Надання фотозвітів постачальникам

додатково з березня 2021
Посада: керівник відділу мерчандайзингу та продуктового маркетингу

- Кадрова політика, мотивація персоналу
- Оперативна діяльність з управління відділом мерчендайзингу
- Актуалізація правил та регламенту оформлення акційних зон та зон сезонного товару
- Взаємодія з товарними напрямками щодо просування окремих товарних груп на ТТ
- участь у переговорах з адміністрацією магазинів (торгових точок) спрямованих на збільшення обсягу збуту продукції, підвищення якості та конкурентоспроможності продукції, стимулювання попиту покупців
- Адміністрація проекту щодо впровадження та запуску системи управління поличним простором: проведення тендеру із залучення підрядника ПЗ. Узгодження документальної частини (договір, додаткової угоди) з юридичним відділом та бухгалтерія, організація процесу зі збору та аналізу інформації з торгових площ та торгового обладнання, контакт з тех. відділом для обговорення деталей інтеграції ПЗ

Меблево-будівельний магазин «Зодчий», «Палаццо»

з 2013 р. до 2018 р.
Посада: керівник напряму меблів

- Управління та розвиток відділу
- Підбір персоналу
- Контроль, навчання підлеглих співробітників
- Моніторинг ринку конкурентів
- Аналіз та контроль товарного асортименту
- Пошук постачальників та переговори з ними
- Робота з існуючими постачальниками, контроль поставок товару та розрахунок з ними
- Ведення первинної документації
- Проведення інвентаризацій на складі та роздрібних магазинах
- Забезпечення високого рівня обслуговування клієнтів
- Вирішення конфліктних ситуацій з роздрібними клієнтами
- Контроль та організація роботи відділу доставки та рекламацій
- Контроль та організація роботи команди збирачів меблів
- Фінансова звітність та планування

Меблева компанія «Nicolas»

з 2009 р. до 2013 р.
Посада: менеджер оптового відділу

- Робота з існуючою клієнтською базою
- Пошук та розвиток нових клієнтів
- Контроль за розрахунками з клієнтами
- Контроль відвантажень
- Робота з договорами, первинною документацією
- Участь у виставках
- Моніторинг конкурентів
- Виконання плану продаж
- Ведення звітності
Також, виконання функцій менеджера із закупівель для роздрібних магазинів:
- Управління закупівлями, розробка планів закупівлі товару, згідно з закріпленим асортиментом
- Пошук постачальників, переговори з ними з метою отримання максимально вигідних умов співробітництва
- Контроль постачання товару
- Ревізія товару на складі та у роздрібних магазинах
- Ведення звітності

Компанія «УкрСпецТехніка» (оптова торгівля сільгосптехніка)

з 2007 р. по 2009 р.
Посада: офіс-менеджер

- Прийом та розподіл вхідних дзвінків
- Первинна консультація клієнтів по телефону щодо продукції компанії
- Робота з вхідною та вихідною кореспонденцією
- Прийом відвідувачів
- Обдзвонювання клієнтів
- Збір інформації для керівника
- Виконання інших доручень керівника

Додатково: є досвід роботи у приватній стоматології – старший адміністратор (липень – листопад 2019 р.)

Освіта:
Херсонський кооперативний економіко-правовий коледж
Молодший спеціаліст «Бухгалтерський облік та аудит»
з 2003 р. до 2007 р.
Полтавський університет споживчої кооперації
Бакалавр «Фінанси та кредит»
з 2007 р. до 2010 р.

Похожие кандидаты

Assistant director
Удаленно

Бізнес-асистент
Удаленно

Маркетолог, помощник руководителя
Удаленно, Киев

Помічник керівника
15000 грн, Удаленно, Киев

Помічник керівника
12000 грн, Удаленно

Помічник керівника
Удаленно

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: