Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 4 марта 2024 Файл

Інна

Оператор 1C

Возраст:
34 года
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон .

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Р Е З Ю М Е

Мусієнко Інна Анатоліївна

Дата та місце народження: 13 березня 1990 року, місто Київ
Сімейне положення: заміжня
Домашня адреса: м.Київ, вул. Милославського 5 б, кв. 103
Контактний телефон: дом. 535-39-87, моб. [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
E-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Мета: Працевлаштування.

Освіта:
2005 – 2009 р. Міжрегіональне вище професійне училище зв’язку, диплом молодшого спеціаліста.
Спеціалізація: Секретар.

Вища освіта:
2009 – 2012 р. «Європейський університет», дилом бакалавра.
Спеціалізація: Документознавство та інформаційна діяльність.

2013 – 2014 р. «Європейський університет», диплом магістра.
Спеціалізація: Документознавство та інформаційна діяльність.

Знання та навики:
- Мова: Українська (вільно), Російська (вільно) , Англійська (базовий рівень);
-ПК: Word, Ехсе1, Internet, Оutlооk і т.д.;
- Набір тексту з швидкістю 200 зн./м – українська та російська клавіатура, 150 зн/м – англійська;
- Знання оргтехніки (ксерокс, факс, принтер, сканер);

Досвід роботи:
2012 – 2014 р. Працювала на ПП «Клінінг-Про» при Міністерстві екології та природних ресурсів України на посаді копіювальника. Обов’язки: копіювання та розмноження документів, а також їх сортування.
2014 – 2017 р. Працювала в ПАТ «СК «Країна» на посаді фахівця відділу реєстрації, обліку та виплат страхових відшккодуваня управління врегулювання страхових випадків. У 2015 році переведена на посаду провідного фахівця цього ж відділу. Обов’язки: ведення обліку архівних страхових справ, запити до фінансових установ, формування інформації по страховим справам для відправлення SMS-повідомлень про виплату страхового відшкодування, заведення та перевірка заявок зі страхових випадків, ведення бази даних по заявлених страхових випадках, відкриття справ, проведення виплат зі страхових випадків, ведення звітності.
2019-2020 р. Працювала в Головному територіальному управлінні юстиції у Київській області на посаді головного спеціаліста відділу по роботі з персоналом у регіоні Управління персоналу. Обов’язки: Ведення записів в трудових книжках, накази з особового складу, складання перспективних і поточних планів потреби у персоналі і джерелах його поповнення, стан обліку та звітності, зберігання документів і ведення діловодства, ведення пошти, формування і ведення особових справ працівників та внесення змін до них пов’язаних з трудовою діяльністю, ведення та облік архівних справ, оформлення прийом, переведення і звільнення персоналу.
Якості:
Уміння планувати та організовувати роботу, комунікабельність, відповідальність, готовність до навчання та вдосконалення знань, прагнення до професійного і особистого зростання.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: