Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 23 мая 2024 Файл

Светлана

Медик

Возраст:
43 года
Город проживания:
Бровары
Готов работать:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Калініна Світлана Володимирівна
Дата народження: 21.06.1980 р
Адреса : м. Бровары
Телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Эл. адреса: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Facebook profile: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Освіта

2023р.

2017 р.
ДЕРЖАВНИЙ ЗАКЛАД "УКРАЇНСЬКИЙ НАУКОВО-ПРАКТИЧНИЙ ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ"
Інструктор з домедичної допомоги

Учбовий центр «Пульс» бухгалтерський облік в комплексі з
1С 8.3 + головний бухгалтер

2012 р.
Університет економіки та права «КРОК»
Фінанси та кредит

1999 р.
Київське мед.училище №3
Фельдшер-акушер
​ Досвід роботи
09.2023-02.2024 р.

09.2023-02.2023р.

ХАЛО-ТРАСТ Україна
Посада: medical officer (Спеціаліст медичного департаменту)

•Планування ,підготовка та проведення учбових тренінгів з домедичної допомоги
•Проведення відпрацювань практичних навичок на полях розмінуваня (CASEVAC)
•Нагляд за станом здоров’я , проведення –алко та –нарко контролю водіів та співробітників
•Медичний супровід під час евакуації до медичних закладів
•Взаємодія із місцевими закладами охорони здоровя
•Розробка маршрутів евакуаціі та відвідування лікарень
•Санітарно-просвітницька робота серед співробітників ,що до профілактики різних захворювань та станів
•Гігіенічний нагляд у місцях розташування(проживання) співробітників

Посада: адміністратор медичного відділу

•Облік та рух медичного обладнання всередині організації
•Контроль термінів придатності медикаментів та забезпечення своєчасної заміни медикаментів у разі необхідності
•Організація закупівлі медичного майна, обладнання та медикаментів(робота з відділом закупок)
•Комплектація медичних сумок, аптечок, аптечок першої медичної допомоги
•Інформування співробітників з питань, пов'язаних із медичним забезпечення
•Підготовка до трененгів обладнання та матеріалів для навчання
•Реєстрація випадків захворюваності серед співробітників
•Проведення дезінфекціі та утилізаціі використаних медичних засобів


Національний Інститут Раку
Посада: медичний адміністратор відділення стравоходу та шлунку
•Загальне діловодство та веденння електронного документообігу
•Прийом пацієнтів в електронній системі eHealth
•Консультація пацієнтів щодо проведення процедур
•Взяття крові з вени для досліджень і відправлялення в лабораторію
•Оцінювання потреби пацієнтів на основі первинного обстеження пацієнтів і рекомендацій завідуючого відділення.
•Відстежування й запис симптомыв та стан пацієнтів з додаванням їх в докладні звіти пацієнтів.
•Контроль за дотримання працівниками правил та норм охорони праці
•Облік та зберігання ліків
•Участь у проведенні екстренних обстежень(ФГДС,колоноскопія та ін.) при невідкладних станах
04.2017-06.2018р.
ТОВ «ТЕКСТИЛЬ ЛОГІСТИК»
Посада: помічник керівника
• Ведення ділового листування;
• Складання листів, звернень, відповідей на запити;
• Ділове листування та електронна переписки;
• Складання договорів з контрагентами;
• Підготовка документів і матеріалів, необхідних для роботи керівника;
• Прийом і реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції;
• Ведення кадрової документації;
• Облік роботи співробітників;
• Робота в «КЛІЕНТ-БАНК».

• 09.2012-06.2013р.
УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ДАРНИЦЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ КИЄВІ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Посада: бухгалтер
• Фінансові операції з готівкою, цінними паперами високої ліквідності (касові операції);
• Виставлення рахунків клієнтам;
• Укладання договорів з контрагентами;
• Складання бухгалтерської та податкової звітності;
• Контроль документообігу з філією та відокремленими підрозділами.
​ Професійні навички:
• Вміння працювати з базовими програмами MS Office (Access, Excel, Power Point, Word, WordPad) та знання оргтехніки ;
• Робота в 1С;
• Знання основ діловодства та документообігу;
• Розуміння вимог IMAS 10.40
• Здібність до викладання матеріалуіх і внутрішніх нарад, зустрічей та переговорів, організація відряджень;

Знання іноземних мов:
• українська - вільно;
• російська - вільно;
• англійська - А2.

Права водія :
Категорія B -15 років водійського стажу

Особисті якості:
• Для справи найважливішим вважаю результати.
• можу ефективно застосовувати отримані раніше досвід і знання.
• Володію особистими якостями, такими як: комунікабельність,
ініціативність, дисциплінованість, відповідальність ,досконалість, бажання
• Маю можливість працювати як самостійно, так і в команді.
• Готовність до швидкого навчання та роботи за стандартами компанії

Похожие кандидаты

Медсестра
Киев

Медична сестра
Киев

Медична сестра
Киев

Фельдшер
15000 грн, Киев

Медсестра
Киев

Медсестра
35000 грн, Киев

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категории

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: