Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 5 марта 2024 Файл

Личные данные скрыты

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты, но ему можно отправить сообщение или предложить вакансию.

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты. Вы можете связаться с ним со страницы https://www.work.ua/resumes/10513954

Технічний керівник в автобізнес

Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель скрыл свои личные данные, но вы сможете отправить ему сообщение или предложить вакансию, если откроете контакты.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

CURRICULUM VITAE

Каширін Олег Вікторович
Дата народження: 01/03/1972

Телефон:[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
E-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Сімейний стан: одружений, 2 доньки

Освіта:
1995 - 2000
Спеціаліст у галузі «Автомобілі і автомобільне господарство»,
Національний Транспортний Університет

1987-1991
Технік судномеханік, Київське Річкове училище

Додаткові навчання:
2012-2013
• Судовий експерт України (спеціальність 10.1 та 10.2 Обставини ДТП та Технічний стан автомобілів).
Київський науково-дослідний інститут судових експертиз (КНДІСЕ).
Посилання на карту Експерта в реєстрі Мінюст https://rase.minjust.gov.ua/print/7372

Навчання в період роботи в компанії Renault:
• 2022 – Тренінг по методам ремонту тягових батарей Електромобілів Renault.
• 2016 – Тренінг по ремонту і обслуговуванню Електричних автомобілів.
• 2014 – Тренінг з Експертизі Рено «Розслідування обставин Пожеж і засобів Пасивної безпеки».
• 2011 – Оптимізація методів діагностики; ведення діалогу Техлайнера з Діагностом.
• 2011 – Тренінг з Електричних і електронних пристроїв автомобілів для Техлайнерів.
• 2010 – Тренінг по акустики спеціалізований для Техлайнерів
• 2009 – Тернінг з експертизи в Англії, підтвердження 3ї категорії експерта за визначеннями Renault
(4та категорія максимально можлива).
• 2005 – Навчальний курс “Технічний координатор”
список може бути продовжений

Досвід роботи:

01/2008 – 03/2024, АТ «Рено Україна» Керівник центру Технічної підтримки і Гарантії
09/2005 - 12/2007, Представництво Renault в Україні: Технічний керівник
06/2003 - 08/2005, Представник Renault в Україні: Гарантійний аналітик
02/2002 – 05/2003, Ілта Київ (Офіційний імпортер Peugeot): Гарантійний інженер
10/1999 – 01/2002, Ілта Київ: Менеджер «Bosch diesel service»
06/1995 – 10/1999, Ілта Київ (офіційний імпортер Peugeot): Автомеханік

Посадові обов’язки Керівника Технічної служби і Гарантії.

Як менеджер Технічного центру я керував співробітниками, які відповідальні за декілька технічних
напрямків, таких як Гарантія, Техлайн, Інцидентологія, Кампанії відкликання (OTS), Експертиза,
Сертифікація.
• Гарантія - діяльність полягає у контролі гарантійних витрат; виконання гарантійних директив і
правил; керування платформою гарантії для перевірки витрат (фільтри, контролі, проект
повернення запчастин, оцінка обґрунтованості гарантійних ремонтів). Формування і відстеження
бюджету та щорічних зобов’язань. Особиста відповідальність за корпоративні витрати
відповідно до бюджету.
• Техлайн — це служба підтримки, яка надається імпортером для швидкого вирішення технічних
проблем з автомобілями. Вирішення претензії клієнтів є основною метою діяльності.
Відповідальність за строки і якість вирішення технічних проблем.

1
• Інцидентологія - зосереджена на виявлені дефектів виробника (зокрема, пов'язаних з новими
продуктами), та інформуванні в належному вигляді в Техноцентр. Впровадження заходів
виправлення технічних помилок для парку автомобілів в країні.
• ОTS (opération technique spéciale) спеціальні технічні операції або «кампанії відкликання».
Впровадження заходів по запуску кампаній в країнах периметра Технічного центра (наразі
Україна і Грузія). Відстеження виконання ремонтів відповідно до термінів, наданих Центральним
офісом.
• Експертиза. Обов’язок виробника про надання Технічного висновку експертизи Renault по
зверненню клієнтів у разі запитів по технічно складним ситуаціям, таких як Пожежі автомобілів,
ДТП у зв’язку з технічним станом автомобіля, відповідність роботи системи пасивної безпеки
автомобіля (AIR BAG) під час ДТП. Участь у судових процесах.
• Сертифікація нових автомобілів і запчастин. Безпосередньо приймав участь у запровадженні
проекту з 2013 року. Тісне співробітництво з інститутом ДП "Державтотранс НДІ проект". Входжу
до складу представників від імпортерських структур до наглядової Ради інституту.

Досягнення.

Український Центр Технічної підтримки у ТОП-5 рейтингу річних результатів країн, де представлена
торгова марка Renault. Досі Україна залишається показовою країною в організації технічної діяльності.
Кілька найкращих практик Українського центру були опубліковані та впроваджені в інших країнах.
• У 2022-2023 роках створення BRW (battery repair workshop) сервісу по ремонту тягових батарей
за корпоративними стандартами. Вперше в Україні створюється Центр з підтримкою
постачальника з унікальним обладнанням для дослідження та ремонту тягових батарей для
електромобілів Renault.
• З 2017 створено проект локальної установки ГБО від постачальника BRC з технічною
підтримкою «Рено Україна». Організовано механізм співпраці з постачальником ГБО, який
призвів до зростання продажів бензинових автомобілів, пропонуючи привабливу пропозицію
клієнту – установку ГБО з гарантією (Renault і BRC), технічне та гарантійне обслуговування в
будь-якому сервісному центрі Renault в Україні.
• Найкраща практика OTS для зменшення кількості випадків пропущених ремонтів (створення
механізму відвідування клієнтів із пропущеними кампаніями OTS)
• Зменшення гарантійних витрат на ремонт паливної системи дизелів у співпраці з місцевим
сервісним постачальником Bosch.
• Ремонт коробок передач і створення обмінного фонду для швидкого обслуговування клієнтів

Ефективне виконання завдань Технічного хабу стало можливим завдяки локальної програмі
Гарантійної Анімації – потужного інструменту звітності.
Цей проект був створений в 2011 році і став мотивацією для мережі в отриманні бонусів завдяки
покращенню Технічних індикаторів. Він складається з 14 показників (7 індикаторів Гарантії, 3 OTS, 2
Перевірка гарантійних запчастин, 1 Технічна підтримка, 1 Технічна компетентність) і автоматично
розраховуються щомісяця з детальним звітом.
З моменту впровадження Гарантійної анімації рейтинг країни неухильно зростав в порівнянні з
іншими країнами Renault.
Діяльність в напрямку Експертизи була розгорнута мною з 2009 року. Передбачає будь-яке
розслідування, яке дозволяє встановити причинно-наслідковий зв’язок між продуктом і претензією
клієнта, що може призвести до відповідальності виробника. Додаткова освіта в КНДІСЕ надала більше
знань про українське законодавство та допомогла успішно захищати інтереси виробника в тяжких
справах в тому числі і судових.

Комерційні навички.

Працюючи у відділі післяпродажного обслуговування, я маю безпосередні стосунки з бізнесом
запчастин. Я розумію цілі та завдання компанії по залученню споживачів для збільшення продажів
нових запчастин. Брав участь у проекті залучення оптових покупців для розширення потенціалу ринку.
Добре розумію технічні особливості ремонту, що дозволяє оцінити потреби клієнтів у придбанні
запчастин, тим самим розробляти рекламні кампанії для збільшення продажів.

2
Навички Тренерської роботи:
Маю досвід проведення навчань для технічного та нетехнічного персоналу дилерської мережі з таких
предметів як:
• Технічна підтримка та організація діалогу з клієнтами
• Навчання Майстрів приймальників,
• Навчання Консультантів по роботі з клієнтами,
• Технічні навчання з електромобілів Renault,
• Організація сервісу у разі виникнення складних ситуацій, які потребують Експертизи.
• інше.

Мої сильні сторони:

Завжди прагну знайти нові підходи до покращення процесів і результатів, дотримуючись правила
«немає меж для досконалості».
Вмію правильно адаптувати корпоративні завдання, враховуючи локальні особливості їх виконання.
Я використовую правило зворотного зв'язку для оцінки будь-якого процесу, щоб вчасно скорегувати
напрямок розвитку.
Завжди намагаюсь, щоб підлеглі були задоволені і зацікавлені процесом, зосередивши всі свої
зусилля на командній роботі.
Я завжди допомагаю відповідним службам у технічних питаннях, які їм важко зрозуміти самостійно.
Я намагаюся підлаштовуватися під їхні терміни запитів, підтримуючи дружні стосунки.

Знання мов

Український, Російський — вільне володіння
Англійська — високий рівень
Французький — середній рівень

Додаткова інформація
Водійські права категорії B (21 років стажу)
Досвідчений користувач PC (Word, Excel, Power Point, Internet Explorer, тощо)

Хобі
Марафонський біг, катання на лижах, плавання.
Рибалка, сплави на байдарках , вело туризм.
Граю на музичних інструментах – фортепіано, гітара.

3

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категории

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: