Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • PRO

Альона

Product-менеджер

Рассматривает должности:
Product-менеджер, Product owner, Project-менеджер, Менеджер програми лояльності
Вид занятости:
полная
Возраст:
30 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон , эл. почту и адрес.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Product Manager (Loyalty Program)

с 05.2024 по 12.2024 (7 месяцев)
BAT Україна, Київ (Харчова промисловість)

Функціонал:
- Розробка загальної стратегії утримання та покращення лояльності споживачів;
- Підтримка та розвиток програми лояльності o`go Club;
- Формування та розподіл бюджету програми лояльності;
- Створення нових процесів та продуктів, або внесення змін в діючі на підставі аналізу отриманих результатів;
- Створення бізнес-вимог та технічних завдань для процесів і продуктів програми лояльності;
- Обслуговування та оптимізація платформ за допомогою компаній-підрядників;
- Управління процесом збору відгуків від споживачів;
- Участь у розробці маркетингових активностей;
- Активна взаємодія з юридичним підрозділом по узгодженню активностей;
- Формування призового фонду;
- Контроль за виконанням узгоджених планових показників програми лояльності;
- Регулярна підзвітність по результатам роботи програми лояльності.

Досягнення:
- Розробила та підготувала до релізу новий продукт - “Шанс на подарунок”, що в прогнозі дає можливість зменшити витрати бюджету на призовий фонд на 20-25%.
- Запровадила обмеження кількості сертифікатів за бонуси, що дало можливість перенаправити споживачів в інші категорії подарунків. В перші місяці зменшення витрат на призовий фонд становило в середньому 30%.

Керівник проєктів та програм у сфері розвитку програм лояльності

с 01.2022 по 04.2024 (2 года 3 месяца)
АТ "СЕНС БАНК", Київ (Фінанси, банки, страхування)

Функціонал:
- Розвиток програми винагород Cash’u Club. Аналітика клієнтської поведінки, підвищення рівня клієнтських транзакцій, підвищення рівня конвертації накопичених клієнтами бонусів на участь в акціях та розіграшах, підвищення рівня знання Cash’u Club серед наявних та нових клієнтів та рівня лояльності до бренду Sense Bank;
- Розробка, запуск та супровід акцій та розіграшів в мобільному додатку, їх документальне оформлення;
- Участь в створенні нових програм лояльності;
- Координація створення контенту, комунікаційних кампаній та заходів;
- Взаємодія з МПС та партнерами банку для організації спільних активностей програми Cash’u Club;
- Взаємодія з підрозділами: управління клієнтськими даними та транзакційною aктивністю, бек-офісом, Marketing, PR, legal, Tax Service, IT, Finance, Risk, Product, Business Analyst, Сontracts Department, HR, зовнішніми підрядниками (формування запиту, документообіг, оплати, контроль виконання послуг).

Досягнення:
- Реалізувала за 2023 рік 22 проекти розіграшів та вікторин для клієнтів із середньою ефективністю 450%;
- Отримала нагороди «Кращі з кращих» за проекти «Вікторини в чаті» та «Кеш’ю 5 років. Кешбек кеш’ю всюди» за підсумками командної роботи в 2023 р.;
- За результатами одного із проектів сума всіх транзакцій клієнтів зросла на 4%, а їх кількість зросла на 7% (порівняно з середнім показником за рік).

Керівник з розвитку продажів

с 07.2019 по 12.2021 (2 года 5 месяцев)
АТ «Альфа-Банк» (АТ «СЕНС БАНК»), Київ (Фінанси, банки, страхування)

Функціонал 1. Немонетарні мотивації для співробітників:
- Розробка, запуск та супровід програм немонетарних мотивацій для співробітників банку, які націлені на збільшення продажів, ефективності співробітників та покращення іміджу компанії як роботодавця;
- Погодження та контроль бюджету, звітність, документообіг мотивацій;
- Розрахунок, доведення та контроль виконання планових показників;
- Ведення штатного розкладу учасників мотивацій;
- Підбиття підсумків та організація виплати заохочення/нагородження співробітників;
- Адміністрування на внутрішньому ресурсі платформи немонетарної мотивації для 2600 співробітників: тех.супровід, доопрацювання, візуалізація, наповнення каталогу подарунків, їх закупка, доставка;
- Промо мотивацій (комунікація зі співробітниками, публікації новин, пости в соц.мережах);
- Взаємодія з IT, PR, HR, Finance, Accounting Department, Сontracts Department, підрядниками (формування ТЗ, документальне супроводження, оплати, контроль виконання послуг).

Функціонал 2. Участь в інших проектах, пов’язаних з оптимізацією роботи співробітників відділень банку:
- Переведення процесу перевипуску карт у мобільний додаток (звітність, аналіз, доведення планів, участь у робочих зустрічах);
- Стандартизація процесу фіксування звернень клієнтів в КЦ, Чаті, Відділеннях;
- Аналіз навантаження на співробітників відділень банку та пропозиції щодо оптимізації їх роботи.

Досягнення:
- Завдяки запровадженій платформі немонетарної мотивації співробітників на внутрішньому ресурсі банку вдалося оптимізувати бюджет і скоротити статтю витрат на мотивацію співробітників;
- Запроваджені немонетарні мотивації дозволили перевиконати планові показники операційного прибутку роздрібного бізнесу за рік на 40%.

Керівник з роздрібного бізнесу відділення банку

с 10.2017 по 06.2019 (1 год 8 месяцев)
АТ «Альфа-Банк» (АТ «СЕНС БАНК»), Київ (Фінанси, банки, страхування)

Функціонал:
- Виконання обов'язків директора відділення банку;
- Участь у процесі управління персоналом;
- Пошук та підбір персоналу;
- Виконання встановлених планових показників з продажу та дохідності банківських продуктів;
- Участь у збільшенні клієнтської, ресурсної та дохідної бази банку;
- Залучення та обслуговування ключових клієнтів фізичних та юридичних осіб;
- Збільшення обсягів продажу банківських продуктів та послуг у відділенні;
- Вирішення нестандартних/конфліктних ситуацій у відділенні банку.

Спеціаліст - Провідний спеціаліст по роботі з ключовими клієнтами відділення банку

с 09.2013 по 10.2017 (4 года 1 месяц)
АТ «Альфа-Банк» (АТ «СЕНС БАНК»), Київ (Фінанси, банки, страхування)

Функціонал:
- Забезпечення своєчасного та якісного обслуговування клієнтів банку — фізичних осіб;
- Управління закріпленим портфелем клієнтів;
- Залучення нових клієнтів фізичних осіб;
- Виконання встановлених планових показників з продажу та дохідності банківських продуктів.

Образование

Київський національний торговельно, економічний університет

Фінанси, банківська справа та страхування
Высшее, с 2013 по 2018 (5 лет)

Дополнительное образование и сертификаты

Тренінг з перемовин

2024

Знания и навыки

  • MS Office
  • MS Excel
  • MS Word
  • MS PowerPoint
  • MS Outlook
  • MS Teams
  • SharePoint
  • Cisco WebEx
  • BlueJeans
  • IBM-LotusNote
  • Planner
  • Zoom
  • Пользователь ABS B2
  • Oracle Siebel CRM
  • IS-Card
  • Cfront
  • IIT Користувач
  • Jira
  • Power BI
  • Oracle BI
  • Figma
  • Visual Studio Code
  • Управління проєктами
  • Продакт-менеджмент
  • Project management
  • Product management

Знание языков

  • Украинский — свободно
  • Английский — средний

Дополнительная информация

В пошуку цікавого проекту для реалізації свого потенціалу та отримання нового досвіду. Маю добре розвинені навички спілкування із зовнішніми та внутрішніми клієнтами, великий досвід роботи в команді. Пропоную відповідальний підхід до роботи з орієнтацією на результат. Готова ділитися вже отриманим досвідом та навчатися новому.

Хобі та інтереси:
Полюбляю спорт та активний відпочинок: велоспорт, настільний теніс, йога, біг, походи в гори. Відкриваю для себе нові місця та країни. Також отримую задоволення від читання книжок.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: