Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 30 апреля 2024 Файл

Дмитро

Керівник відділу, напрямку, заступник керівника, спеціаліст із закупівлі

Возраст:
37 лет
Город проживания:
Черкассы
Готов работать:
Днепр, Киев, Черкассы

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Дмитро Фомицький
Керівник відділу, Керівник напрямку, Заступник керівника,

Спеціаліст із закупівлі

33 000 – 45 000, грн

Повна зайнятість

Вік: 37 років

Місто: Черкаси

Одружений: так

Діти: є

Володіння та наявність авто: так

e-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Досвіт роботи

04.2018 – 12.2023 ТОВ «Юрія-фарм»

Керівник відділу закупівлі пакувальних і друкованих матеріалів

Основні обов’язки: ведення складних переговорів/проведення зустрічей з виробниками
(постачальника); організація та проведення планових та позапланових аудитів виробників у
складі комісії; управління та контроль за виконанням безпосередніх обов’язків персоналу
(підлеглих); контроль за виконанням плану виробництва з боку забезпечення; робота над
затримками та форм-мажорами із поставками матеріалів з метою збереження
виконання плану виробництва; робота із технічним відділом по розробці нових видів
пакувальних матеріалів та зміна діючих; контроль цінової політики в закупівлі (ціна, якість,
умови); планування роботи відділу на фінансовий рік; планування бюджету закупівлі на
місяць/рік; забезпечення персоналу всім необхідним для виконання закріплених обов’язків;
організація зовнішніх та внутрішніх навчань; підтримка персоналу у складних ситуаціях
пов’язаних із закупівлею та забезпеченням матеріалів а також інші обов’язки в рамках
встановлених компетенцій

Додаткове навчання:

 Свідоцтво про навчання «Розробка та впровадження системи управління
безпечністю. ISO 22000:2018 «Системи управління безпечністю харчових продуктів.
Вимоги до будь-якої організації в харчовому ланцюгу»
 Сертифікат проходження вебінару «Управління постачальниками»
 Інші внутрішні навчання в компанії

04.2013 – 12.2018 ТОВ «Юрія-фарм»

Менеджер з постачання

Основні обов’язки: ведення (адміністрування) процесу закупівлі; підтримка/оформлення
договірної документації з постачальниками/виробниками (договори, контракти,
специфікації, угоди з якості тощо); проведення звірки та взаєморозрахунків з
контрагентами; оформлення та ведення замовлень з постачальниками/виробниками;
проведення переговорів із українськими та зовнішньоекономічними контрагентами щодо
покращення умов співпраці (ціна, відтермінування оплати, зменшення терміну поставки);
пошук та впровадження нових та альтернативних постачальників/виробників; моніторинг та
контроль діючих і конкурентних цін; планування закупівлі; створення бюджету закупівлі;
оформлення звітності щодо фактичних фінансових витрат; підтримка документації
постачальників/виробників в актуальному стані (ISO, сертифікат системи якості
майданчика виробника); контроль, аналіз та підтримка оптимальних залишків на складах
з розрахунку потреби та повторного поновлення; визначення, встановлення та підтримка
буферних запасів, контроль за терміном придатності матеріалів які знаходяться на
складах; аналіз плану виробництва на місяць/рік та формування плану закупівлі на
місяць/рік; приймання участі у групах з випуску нових продуктів та інші обов’язки в рамках
посадової інструкції

Додаткове навчання:

 Сертифікат про проходження тренінгу «Основи наставництва», «Тайм-
менеджменту», «Ефективне ведення переговорів»

03.2013-04.2014 «Юрія-фарм»

в.о. майстра дільниці приготування та розливу розчинів

08.2010-04.2013 «Юрія-фарм»

Розливальник стерильних розчинів дільниці приготування та розливу розчинів

09.2009-02.2010 ТОВ «Благоземсервіс»

Системний адміністратор

08.2008-09.2008 ПП Побудрібко Ярослав Борисович

Системний адміністратор

Освіта

2004-2009 Спеціаліст

Київський національний університет технологій та дизайну, факультет ринкових,
інформаційних та інноваційних технологій, спеціальність «Спеціалізовані комп’ютерні
технології»

Знання/навички

Знання в роботі 1С, ERP, CRM, документообіг, сервіси Microsoft (teams, planner, Microsoft
outlook 365, excel, word), M.E. Doc, офісна оргтехніка

Знання мов

Українська – вільно

Англійська – базова
Рекомендації

Є можливість в наданні рекомендації, за необхідністю

Про себе

Мета - професійний та особистий розвиток, вмію доводити завдання до результату, вміння
працювати в стресових ситуаціях, не конфліктний, вмію проводити переговори на свою
користь, відокремлювати та розставляти проблеми/задачі на «термінові/важливі» і на «не
термінові/не важливі», вміння керуватись поняттям «безвихідна ситуація» та долати
проблему «частинами», цілеспрямований, відповідальний, дипломатичний, вмію
працювати в команді на результат, володіння обмеженим часом. Позитивно ставлюся до
відрядження

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: