Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 2 мая 2024 Файл

Олексій

Фахівець з публічних закупівель

Возраст:
30 лет
Город проживания:
Запорожье
Готов работать:
Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Олексій Козицький
Вік: 30 років
Місто проживання: Запоріжжя
Контактний телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Електронна пошта: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Фахівець з публічних закупівель
7 років досвіду у сфері публічних закупівель.
Моніторинг та аналіз: чинного закупівельного законодавства, практики розгляду скарг АМКУ,
висновків ДАСУ, досвіду закупівельної діяльності інших замовників/учасників.
Під час організації та проведення закупівель: підготовка до закупівлі (формування потреби,
опрацювання технічних/якісних/кількісних вимог, визначення умов договору, моніторинг ринку,
пошук контрагентів), проведення закупівлі (розробка тендерної документації, взаємодія з
учасниками, оцінка тендерних пропозицій, укладення договору, взаємодія з АМКУ щодо розгляду
скарг, взаємодія з ДАСУ при проведенні моніторингу), договірна робота (організація виконання
зобов'язань, ведення перемовин, внесення змін, запобігання та усунення невідповідностей),
публікація звітів в електронній системі закупівель.
Під час подання тендерних пропозицій: вивчення закупівлі на предмет доцільності участі
(аналіз тендерної документації, порівняння умов тендерної документації з наявними
інформаційною/матеріально-технічною базами, оцінка відповідності проекту договору інтересам
організації, взаємодія із замовником), участь у закупівлі (підготовка тендерної пропозиції,
оскарження рішень замовника до АМКУ), договірна робота (укладення договору, організація
виконання договору; ведення переговорів, внесення змін, запобігання та усунення порушень).
Досвід роботи
Жовтень 2020 – квітень 2021
Начальник юридичного відділу у ТОВ «ТД Аттіс»
Постачальник харчової продукції
Ключові компетенції:
– підготовка та подання запитань/вимог/тендерних пропозицій/скарг;
– юридичний супровід та отримання документів для участі в закупівлях;
– ведення перемовин із замовниками;
– укладення та виконання договорів
Результати та досягнення:
– 45% успішних закупівель;
– 1,5 млн грн поставленої продукції завдяки отриманню документів для участі в закупівлях;
– 2,5 млн грн доходу внаслідок ефективної комунікації із замовниками;
– 20 прямих договорів завдяки встановленню ділових відносин з новими замовниками;
– 150 укладених договорів на суму більше 15 млн грн протягом закупівельного періоду
Травень 2021 – вересень 2022
Фахівець з публічних закупівель у ТОВ «Запоріжгаз Збут»
Постачальник енергоносіїв (природний газ, електрична енергія)
Ключові компетенції:
– виконання плану закупівель;
– збільшення обсягу участі у закупівлях/постачання енергоносіїв;
– участь у публічних закупівлях;
– участь у комерційних закупівлях;
– ведення переговорів із замовниками;
– укладення договорів;
– збільшення кількості споживачів
Результати та досягнення:
– 100% виконання плану участі у закупівлях;
– збільшення обсягу постачання енергоносіїв на 5 млн грн;
– 35% успішних закупівель в Запорізькій області;
– початок постачання енергоносіїв в Донецьку область;
– 50% успішних закупівель у Донецькій області;
– 15% укладених договорів внаслідок успішних переговорів із замовниками;
– поставлені енергоносії на суму 5 млн грн в комерційних закупівлях;
– поставлені енергоносії на суму 55 млн грн в публічних закупівлях;
– 50% нових споживачів
Жовтень 2022 – лютий 2024
Фахівець з публічних закупівель у АТ «Запоріжгаз»
Оператор газорозподільної системи
Ключові компетенції:
– формування потреби закупівель товарів/послуг;
– забезпечення товариства товарами/послугами;
– забезпечення укладення договорів на умовах 100% післяплати;
– визначення характеристик товарів/послуг;
– моніторинг ринку товарів/послуг;
– пошук потенційних постачальників товарів/виконавців послуг;
– налагодження ділових відносин з постачальниками товарів/виконавцями послуг;
– підготовка тендерної документації;
– опрацювання запитань/вимог учасників;
– оцінка тендерних пропозицій;
– укладення та забезпечення виконання договорів поставки товарів/надання послуг;
– врегулювання розбіжностей у договірних відносинах;
– внесення змін до договорів
Результати та досягнення:
– 100% виконання плану закупівель товарів/послуг;
– 30% нових постачальників товарів/надавачів послуг;
– 10-50% економії бюджету закупівель підприємства;
– 100% укладених договорів на умовах післяплати;
– 100% своєчасних поставок товарів/надання послуг;
– 100% врегульованих розбіжностей з контрагентами
Вища освіта
Запорізький національний університет (Україна, Запоріжжя)
ступень: спеціаліст; кваліфікація: юрист; спеціальність: правознавство; рік закінчення: 2015
Володіння мовами
Українська та російська – вільно. Англійська – базовий
Додаткова інформація
Користувач порталу Radnuk
Наявний сертифікат Prozorro про знання законодавства у сфері закупівель

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: