Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 29 апреля 2024 PRO

Вероніка

Офіс-менеджер, 25 000 грн

Занятость:
Полная занятость, неполная занятость.
Возраст:
30 лет
Город проживания:
Софиевская Борщаговка
Готов работать:
Киев, Софиевская Борщаговка

Контактная информация

Соискатель указал телефон , эл. почту, адрес и Instagram.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Менеджер зі збуту

с 04.2020 по наст. время (4 года)
Автообладнання, Київ (Автобізнес та автосервіс)

Робота з роздрібними та оптовими клієнтами, создавання первинної документації в 1С 8.3, робота з тендерами (пошук тендеру, розрахування вигідної пропозиції, підготовка тендерної документації,участь у торгах, підготовка документації переможця), робота з сайтами компанії на різних платформах(робота з зображеннями товару, описом, рерайт текстів сайту, робота у фотошоп)

Помічник керівника

с 03.2018 по 04.2020 (2 года 1 месяц)
Purpirino, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Ведення усіх клієнтів компанії, ведення соц мережі, презентація товару компанії, проведення тренінгів з продажу, робота зі складом(інвентаризації, відправки товару)

Адміністратор ветеринарної клініки

с 02.2018 по 03.2018 (1 месяц)
Ветеринарна клініка Долецьких, Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Зустрічала клієнтів, проводила інвентаризації, продавала товари магазину

Оператор call-центра

с 01.2013 по 12.2013 (11 месяцев)
Укртелеком, АТ, Київ (Телекомунікації, зв'язок)

Консультація клієнтів з питань мобільного зв'язку та інтернету

Образование

Університет економіки та права "КРОК"

Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності професійного спрямування "Логістика", Київ
Неоконченное высшее, с 2010 по 2014 (4 года)

Знания и навыки

Адміністрування сайту Пунктуальність Уміння працювати в режимі багатозадачності Комунікабельність Ведення документації Ведення CRM Користувач 1С Адміністрування офісу MS Excel MS Word Здатність до навчання Грамотна усна та письмова мова Організованість Привітність Уміння користуватись оргтехнікою Ведення соціальних мереж Знання офісних програм Цілеспрямованість Неконфліктність

Знание языков

  • Английский — средний
  • Немецкий — средний

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: