Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 29 августа 2011

Аліна

Менеджер по роботі з клієнтами

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
35 лет
Город проживания:
Хмельницкий
Готов работать:
Львов, Хмельницкий

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Дополнительная информация

Роговська Аліна Георгіївна
30.11.1988 р.
Тел.: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Ел. пошта: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Місто:Хмельницький
Досвід: 4 роки
Зайнятість: Повна

Основна інформація:

Досвід роботи:

07.2007 - 06.2008 р. ТзОВ «Сімадекс»-виробництво ,оптова торгівля.

Бухгалтер.
Обов’язки:
-ведення бухгалтерії підприємства, касової дисципліни (робота з РРО),кадрової документації;
-ведення експортно-імпортних операцій.

07.2008 - 03.2010 р. Хмельницька філія ТзОВ «Міст Експрес»-транспортно-логістична компанія,поштовий перевізник.

Бухгалтер-касир.
Обов’язки:
-ведення бухгалтерії підприємства, касової дисципліни (робота з РРО),кадрової документації;
-податкова звітність;
-виконання обов’язків диспечера,спілкування та робота з клієнтами.

Директор філії.

Обов’язки:
-Забезпечення результативної та ефективної роботи філії;
-Оперативне управління діяльністю філії;
-Підтримання та організування торгової політики підприємства в регіоні розташування;
-Забезпечення та контроль дотримання працівниками філії трудової дисципліни відповідно до правил внутрішнього трудового розпорядку.
-робота з клієнтами,підписання договорів.
Досягнення в роботі:
-збільшення об’ємів продаж, вихід на 100% виконання планів продаж.
-збільшення клієнтської бази.


06.2010-01.2011 р. Хмельницька філія ТОВ «Мізол»-оптові продажі будівельних матеріалів.

Бухгалтер філії.

-ведення первиної бухгалтерської документації філії,
-робота з випискою документації та дебіторською заборгованістю ,
-логістика філії,
-ведення обліку залишків,оборотів, інвентаризацій складу.


01.2011- 01.08.2011р. Хмельницьке регіональне представництво ТОВ»Українські Поштові Системи»
Керівник.

-відкриття представництва з нуля (пошук приміщення,підбір,навчання персоналу),
-пошук та залучення до співпраці клієнтів,підписання договорів.
-контроль за виконанням працівниками трудової дисципліни та технологічного процесу представництва,
-вихід на беззбиткові результати роботи представництва, та подальший розвиток продаж.


Освіта:
09.2004 – 06.2007 р. Хмельницький торговельно-економічний коледж, форма навчання-денна, спеціальність- бухгалтерський облік.
09.2009 – …. Хмельницький націанальний університет,форма навчання-заочна,спеціальність-облік і аудит.
03.2011 р. Бізнес- тренінг "Результативний продаж: професійна комунікація з клієнтами". Бізнес- тренер Чакова Лілія,м.Київ.

Володіння ПК: на рівні впевненого користувача (пакет MS Office , 1С - Підприємство,Клієнт Банк, Internet, E-mail та ін.)

Мови:
Українська- експерт;
Російська- cередній рівень;
Англійська- початковий рівень.

Додаткова інформація:
Професійні навики:
-досвід ведення переговорів, адміністративно-управлінської роботи,побудови системи продажів,підбору,адаптації,навчання кадрів.

Професійні якості:
-високий рівень працездатності,відповідальності;
-дисциплінованість,акуратність;
-цілеспрямованість , орієнтація на результат;
-вміння делегувати повноваження.


Особисті якості:
-стійкість в стресових ситуаціях;
-винахідливість, здатність швидко орієнтуватися в складних ситуаціях;
-легко навчаюсь;
-бажання і вміння працювати в колективі,спілкуватися і працювати з людьми.

Інше:
-надання рекомендацій на вимогу.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категории


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: