Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Alina

Маркетолог, SMM-спеціаліст

Рассматривает должности:
Маркетолог, SMM-спеціаліст, Head of SMM, Creative director, Сценарист прогріву, Контент-продюсер
Возраст:
22 года
Город проживания:
Львов
Готов работать:
Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Файл содержит еще 30 страниц.

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Аліна Фалендиш,
маркетологиня,
СММ-спеціалістка
Резюме та портфоліо

Оце я:)
Можливо, це резюме відрізняється
від тих, що ви бачили раніше.
Я Аліна Фалендиш, digital-маркетологиня
та СММ-спеціалістка з 3-річним досвідом

⬆️ Це те, що каже про мене кожен роботодавець, кожен клієнт,
кожен особистістний тест, психолог та декілька карʼєрних
консультантів)
ОКЕЙ, МОЖНА БАГАТО РОЗПОВІДАТИ,
АЛЕ НАЙКРАЩЕ – ПОКАЗАТИ ПРИКЛАДИ

Тож запрошую прочитати історії
розвитку основних моїх проєктів...
РОЗДІЛ 1: СММ (Якщо для вас актуальніший розділ комплексного digital-маркетингу, перейдіть на
сторінку №14. Проте в СММ-кейсах ви також можете побачити мій підхід до роботи)

Розвиток особистого бренду
лікаря-дерматолога, контент
для бьюті-клініки "Aimee Clinic"

Валерія Почерніна Номер для рекомендацій:
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Клініка
ДО ПОВНОМАСШТАБНОЇ ВІЙНИ КЛЮЧОВИМИ ЗАДАЧАМИ БУЛИ:
ВЖЕ ЗА 3 МІСЯЦІ СПІВПРАЦІ

ЯКІ КОНКРЕТНО ЗАДАЧІ Я ВИКОНУВАЛА:
ТАКОЖ НА ЧЕСТЬ НОВОГО РОКУ (2022) Я ПОВНІСТЮ ПІДГОТУВАЛА
ТА РЕАЛІЗУВАЛА ДЕРМАТОЛОГІЧНИЙ КВЕСТ ДЛЯ АВДИТОРІЇ:
ПІСЛЯ ПОЧАТКУ ВІЙНИ МИ ПРОДОВЖИЛИ ПРАЦЮВАТИ В КОНСАЛТИНГОВОМУ
ФОРМАТІ НАД ЗАПИТАМИ
СТВОРЕННЯ REELS ТА РЕКЛАМНИХ КРЕАТИВІВ
В КОМАНДІ З МОНТАЖЕРОМ ТА ТАРГЕТОЛОГОМ
Психологічна підготовка тенісистів

На початку роботи
профіль був
повністю пустим
ЗА ПЕРШИЙ РІК Я:

Реалізацією (написання контенту
за стратегією, оформлення, запуск
реклами) займалися підрядники

В таргетовану рекламу за цей час
вкладено близько 800€.
ЗАПУСК ТРЕТЬОГО ПОТОКУ Я ВЕЛА ПОВНІСТЮ САМОСТІЙНО
РОЗДІЛ 2: Комплексний digital-маркетинг

European Psychology School
Я ПРАЦЮВАЛА НА ПОСАДІ СТАРШОГО ОПЕРАЦІЙНОГО МАРКЕТОЛОГА,
ПЕРЕЛІК МОЇХ ОБОВʼЯЗКІВ:
ПРИКЛАДИ ЛЕНДИНГІВ:

ЧАТ-БОТИ (НАПИСАННЯ ТЕКСТІВ + ТЕХНІЧНА РОЗРОБКА)

РЕКЛАМНІ КРЕАТИВИ (ОФЕРИ СКЛАДАЛА Я
ТА ДАВАЛА ТЗ НА ОФОРМЛЕННЯ ДИЗАЙНЕРУ):
ТЗ ДЛЯ КОПІРАЙТЕРА
(ТАМ ЗРАЗУ В ЦИХ ФАЙЛАХ КОПІРАЙТЕР ПИСАВ ГОТОВІ
ЛИСТИ):

ТАКОЖ ТИМЧАСОВО Я ДОДАТКОВО БРАЛА НА СЕБЕ ОБОВʼЯЗКИ СММ
(ПОКИ ШУКАЛИ ОКРЕМОГО СПЕЦІАЛІСТА В КОМПАНІЮ

РЕЗУЛЬТАТИ:
РОЗДІЛ 2: Комплексний digital-маркетинг

школа німецької мови “aura”
Я БУЛА ПЕРШОЮ ЛЮДИНОЮ НА ПОСАДІ ДІДЖИТАЛ-МАРКЕТОЛОГА В КОМПАНІЇ,
ТОМУ В ПЕРШУ ЧЕРГУ ПРОВЕЛА ФУНДАМЕНТАЛЬНУ АНАЛІТИЧНУ РОБОТУ
РОЗРОБИЛА УНІКАЛЬНУ КОНЦЕПЦІЮ ДЛЯ СТВОРЕННЯ НОВОГО ПРОДУКТУ
ОНОВЛЕННЯ ОСНОВНОЇ СТОРІНКИ САЙТУ

ПІДГОТОВКА ТЗ ДЛЯ КРЕАТИВІВ

ПІДГОТОВКА НАПОВНЕННЯ ДЛЯ КВІЗІВ (РЕАЛІЗУВАЛИ ЇХ ПІДРЯДНИКИ)
КУРАЦІЯ КОНТЕНТ-МЕНЕДЖЕРІВ ТЕЛЕГРАМ ТА ТІК-ТОК

ПІДГОТОВКА ЛЕНДИНГУ ДЛЯ ПОШУКУ НОВИХ ВИКЛАДАЧІВ В КОМАНДУ

РОБОТА З СRM-СИСТЕМОЮ ТА ЗВІТНІСТЬ ЩОДО РЕЗУЛЬТАТІВ ТРАФІКУ
СТВОРЕННЯ БЕЗКОШТОВНИХ МАТЕРІАЛІВ
Ні, це ще не все:)
КОНСУЛЬТАЦІЇ З ПРОГРІВУ. НІША: НАВЧАННЯ
ДИЗАЙНУ

За моєю стратегією та рекомендаціями її маркетолог створив такий сценарій продажів:
https://docs.google.com/document/d/1sPtpzU4TTXT9FqxxPVDvH0aEQSs9PPdGF5jrOlhomo0/edit

КОНТЕНТ-ПЛАНИ ДЛЯ ЛІКАРЯ-КОСМЕТОЛОГА +
НАВЧАННЯ САМОМАРКЕТИНГУ

Приклади контенту: https://docs.google.com/document/d/18m_IzGR6-
ynYaeQ0TUDxXIDHtd9MDF5TkXx172H7_JI/edit?usp=sharing

В результаті грамотної контентної упаковки за півроку органічним шляхом залучено близько 2000 нової
авдиторії.
У Харкові до 24.02.22: Запис на процедури заповнено на 2 тижні вперед, кожен день приходять нові клієнти.
Після початку війни: фахівчиня продовжує приймати клієнтів у європейських та українських містах, внаслідок
навчання самомаркетингу тепер самостійно прогріває до консультацій та послуг.

КОНЦЕПЦІЇ БЛОГУ

До співпраці зі мною зверталася до 2-3 маркетологів, продюсерів. Ніхто не зміг виразно пояснити, як упакувати себе зрозуміло для авдиторії.

https://docs.google.com/document/d/1dTuh4oRjWDmFIqsvIBQdSxXo_y1KmaP0YK_n0sf7YqI/edit?usp=sharing

https://miro.com/app/board/uXjVNf8pSvw=/?share_link_id=296694550201
СЦЕНАРІЇ РІЛС ТА ПРОДАЖІВ ДЛЯ
ТРЕНЕРА-РЕАБІЛІТОЛОГА

ПСИХОЛОГІЯ СТОСУНКІВ ДЛЯ ЧОЛОВІКІВ
Також я була кураторкою першого на
латвійському ринку навчання з монетизації
соцмереж "BlogStar"
де вчилася маркетингу:
1) “Social Psychology” by Wesleyan University
2) Школа розвитку маркетингових комунікацій при ХНУМГ ім.Бекетова
(1 місце за захист індивідуального проекту)
3) Повний курс із запусків інфопродуктів [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
4) Наставництво з продажів у [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
5) СММ та копірайтинг у [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
6) "Системні прогріви" - практикум у [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
7) Повний курс з інтернет-маркетингу у [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
8) “Storytelling & Influencing: Communicate with impact” на Macquire University
9) Самопродюсування у [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
10) Прочитала майже всї відомі книги з маркетингу та бізнесу
11) Зараз навчаюся іміджу у [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация») бо вважаю
зовнішність інструментом маркетингу
12) Безліч курсів з Сoursera
СОФТ-СКІЛИ:
Я НА “ТИ” З

БАЗОВО ВОЛОДІЮ MJ ТА IMAGINE AI, ПЛАНУЮ
НАЙБЛИЖЧИМ ЧАСОМ ПРОЙТИ ПОГЛИБЛЕНЕ
НАВЧАННЯ З ВИКОРИСТАННЯ НЕЙРОМЕРЕЖ
МОЯ КАРʼЄРА В МАРКЕТИНГУ ПОЧАЛАСЯ
З ІНТЕРЕСУ ДО СОЦІАЛЬНОЇ ПСИХОЛОГІЇ
МОВИ: МОЯ ДРУГА ПРИСТРАСТЬ ПІСЛЯ МАРКЕТИНГУ
ТА ЯКІСТЬ, ЯКУ ВВАЖАЮ
НАЙГОЛОВНІШОЮ – Я ЖИВА ЛЮДИНА З
ШИРОКИМ КРУГОЗОРОМ

Я живу цікаве життя за межами роботи та розвиваюся у різних
сферах: вивчаю історію мистецтва, досліджую іноземні мови, танцюю
багато стилів.

Саме тому все, що я роблю у маркетингу – нешаблонне
та креативне.
ЯКЩО ПРИ ПРОЧИТАННІ ЦЬОГО РЕЗЮМЕ ВАС
ЗАСМУТИЛО, ЩО ВОНО "НЕДОСТАТНЬО ОФІЦІЙНЕ"
– МИ ТОЧНО НЕ ЗНАЙДЕМО СПІЛЬНОЇ МОВИ
Я ненавиджу шаблони та зайвий офіціоз. Мій підхід – живі продажі, живий
контент, живий маркетинг. Бо люди купують у людей.

А ЯКЩО ВОНО НАВПАКИ ВАС ЗАЧЕПИЛО,
БУДУ ВКРАЙ ЩАСЛИВА
СПІВПРАЦЮВАТИ!
Звʼязатися зі мною найкраще за номером [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация») або за імейлом [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: