Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 19 апреля 2024 Файл

Олена

Оператор 1C

Возраст:
56 лет
Город:
Днепр

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Нановська Олена Миколаївна
Регіон: Дніпро
Телефон(и): [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
E-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Фахівець з відділу підтримки користувачів IT 18 500 грн.
Досвід роботи:
2019 січень- 2024 січень
ТОВ «Текман»
Фахівець з відділу підтримки користувачів IT:
1С:Предприятие 8.3("Управление торговым предприятием для Украины", 1С-Логистика: Управление складом, 1С:Документооборот 8.)
• Розбір типових ситуацій у користувачів 1С, залишки, звіти, помилки в документах.
• Регламентовані операції в базах 1С, внесення змін за запитом, надання доступу користувачам
• Консультація користувачів.
"Агент Плюс: Мобільна торгівля. Проф".
• Установка та супроводження ПЗ "Агент Плюс: Мобільна торгівля. Проф". на моб. устр-вах торгових представників.
• Робота з синхронізацією та обміном 1С, консультація користувачів, внесення змін за запитом.
Ведення координаторської роботи з мобільного зв'язку.
• Видача сім-карт, підбір тарифного плану відповідно до встановленого ліміту компанії, звіт з витрат.
• Консультація корістовачів.
Bitrix.
• Консультація корістовачів. Оформлення заявок
2011 – 2019
ПрАТ ДМЗ
• Провідний спеціаліст сектору підтримки користувачів IT
• • Досвід роботи в системі Helpdesk – HP OpenView service desk 4.5.
• • Встановлення та адміністрування Windows 7, 10.
• • Налаштування та обслуговування ПК у AD.
• • Базові знання програм MS Office
• • Підтримка Medoc, ПЗ Ліга-Закон, 1С-8.3, Клієнт-банки, АС-клієнт УЗ, Бос-Референт (СЕД) на базі Lotus, ТМкарта, MDoffice і т.д.
• • Встановлення та налаштування периферії.
• • Організація підтримки понад 1500 користувачів, 1200-ПК та 300 МФУ та принтерів.
• • Моніторинг якості обслуговування дзвінків та звернень користувачів у call-center.
Освіта.
• Дніпропетровський промислово-економічний технікум
• технік-математик-програміст
Володіння мовами.
• Український
• Російська
Курси, тренінги, сертифікати.
• ITIL v3 побудова служби Service Desk. Управління інцидентами. (Київ)
Рік закінчення 2013

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: