Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 20 мая 2024 Файл

Людмила

Менеджер з закупівель, логістики

Возраст:
40 лет
Город:
Винница

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Курганова Людмила Юріївна
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)(Вайбер/Телеграм) e-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Досвід роботи:
Державна інспекція з енергетичного нагляду за режимами споживання електричної та теплової енергії з 2005 р. – 2017 р. на посаді державного інспектора.
Функціональні обов’язки:
- нагляд за дотриманням споживачами та енергопостачальними організаціями встановлених режимів енергоспоживання (активної та реактивної енергії, електричної потужності, теплової енергії);
- нагляд за технічним станом та експлуатацією енергоустановок споживачів;
- нагляд за дотриманням енергопостачальними організаціями і споживачами вимог законодавства про електроенергетику та охорону праці, діючих правил, а також чинних нормативно-правових та нормативно-технічних актів з питань енергопостачання та охорони праці.
- оформлення всієї супроводжуючої документації (накази/розпорядження, акти, приписи, протоколи/постанови адміністративного правопорушення, аналітична звітність оформлення відряджень, фотоматеріалів).

«Premium Call Centr» 2017-2018 – оператор call centr.
Функціональні обов’язки:
- максимально повно виявити потреби клієнта;
- презентація продукту, робота із запереченнями і закриття клієнта на угоду;
- робота по готовому скрипту:
- робота з «холодною базою» клієнтів та заключення успішних угод;
- занесення даних у систему CRM.

Інтернет-магазин хутряних виробів «Шикарные меха» 2018-2019 – менеджер з продажу/по роботі з клієнтами.
Функціональні обов’язки:
• обробка вхідних замовлень;
• комунікація з клієнтами (консультація, вирішення конфліктних ситуацій, оформлення обміну/повернення товару);
- занесення даних у систему CRM (Бітрікс);
- комунікація з постачальниками продукції (ведення перемовин, уточнення наявності товару, домовленість про доставку тощо);
- оформлення всієї супроводжуючої документації (акти, аналітична звітність, фінансова звітність).

ТА «Малибу» 2019-2020 та 2021-2022 – менеджер з продажу/по роботі з клієнтами/помічник керівника.
Функціональні обов’язки:
- максимально повно виявити потреби клієнта;
- презентація продукту, консультування, вирішення конфліктих ситуацій між клієнтом та ТО;
- супровід клієнта від початкового звернення до поверння додому;
- занесення даних у систему CRM;
- оформлення всієї супроводжуючої документації (виписка рахунків, оформлення договорів, аналітична звітність, ділове листування, фінансова звітність).

Інтернет-магазин побутової техніки «Тележка» 2020-2021– менеджер з продажу, по роботі з клієнтами.
Функціональні обов’язки:
- обробка вхідних замовлень;
- комунікація з клієнтами (консультація, вирішення конфліктних ситуацій, оформлення обміну/повернення товару);
- занесення даних в 1С (реалізація, накладні тощо);
- адміністрування сайту(наповнення сайту продукцією, корегування цін тощо);
- робота з маркетплейсами (Prom);
- контроль оплати замовлень;
- оформлення всієї супроводжуючої документації (виписка рахунків, виписка маршрутних накладних, договори, аналітична звітність, фінансова звітність).

Інтернет-магазин товарів для дому та побуту «Будинок Полімерів» 2022-2023– менеджер з продажу.
Функціональні обов’язки:
- обробка вхідних замовлень;
- комунікація з клієнтами (консультація, доппродажі, вирішення конфліктних ситуацій, оформлення обміну/повернення товару);
- занесення даних у систему CRM (SalesDrive);
- занесення даних в 1С (реалізація, накладні, оформлення повернень тощо);
- робота з маркетплейсами (Prom, Rozetka, Епіцентр);
- контроль оплати замовлень;
- оформлення всієї супроводжуючої документації (виписка рахунків, виписка маршрутних накладних тощо ).

Освіта:
2000-2005 р.р. навчання у Вінницькому національному технічному університеті, на енергетичному факультеті денного стаціонару, за спеціальністю «Електричні системи і мережі». Кваліфікація магістр з електротехніки.

Професійні навички:
• системний підхід при організації роботи на своєму робочому місці;
• вміння працювати в команді при виконанні поставлених керівництвом завдань;
• робота з різними видами документації та ведення обліку документообігу;
• вміння працювати з людьми;
• швидке сприйняття нової інформації.

Додаткові навички:
досвідчений користувач ПК, володіння оргтехнікою: принтер, сканер, ксерокс.

Особисті якості:
своїми особистими якостями вважаю організаторські навички, дисциплінованість, стресостійкість, здатність до навчання, вміння спілкуватися з людьми.

Знання мов:
українська –вільно, російська –вільно, англійська –pre-intermediate.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: