Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 6 августа 2011

Євгенія

Бухгалтер, аналітик, категорійний менеджер, 3 500 грн

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
36 лет
Город проживания:
Львов
Готов работать:
Киев, Львов

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Дополнительная информация

Резюме
Рибакова Євгенія Михайлівна
Дата народження: 22.05.1987р
Місце проживання: м. Львів (з можливістю переїзду до м. Києва)
Телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Сімейний стан: неодружена
Мета: отримання посади бухгалтера, аналітика, категоріного менеджера
Базова освіта:
1994-2004рСередня загальноосвітня школа №45 з поглибленим вивченням англійської мови
2004-2008рЛДФА отримала базову вищу освіту за напрямом «Економіка і підприємництво» та здобула кваліфікацію бакалавра з обліку та аудиту
2008-2009рЛДФА отримала повну вищу освіту за спеціальністю «Облік та аудит» та здобула кваліфікацію магістр з обліку та аудиту
Додаткова освіта:
2004рПройшла повний курс навчання за фахом перекладача англійської та американської технічної та наукової літератури
2004-2005рКурси бухгалтерського обліку, звітності та оподаткування за національними стандартами
Періодичне проходження тренінгів та дегустацій для підвищення кваліфікації знавця алкогольної продукції, промоушн ХоРеКи
Досвід роботи:
2005-2007р ТзОВ «Віконт», посада офіс менеджера, основні обов’язки:
-планування та організація робочого дня директора
-зустрічі та прийоми гостей та делегацій з-за кордону
-обробка та скерування вхідних та вихідних дзвінків
-робота з вхідною та вихідною документацією
-переклади та організації поїздок
-ведення аналітичних таблиць для фінансового та маркетингового відділів
-складання та реєстрація наказів, протоколів зборів, відряджень
2007-2009рТзОВ «Гал-Леобуд», посада бухгалтер-касир, основні обов’язки:
-робота з клієнт-банком
-ведення касової дисципліни
-набір накладних, робота з менеджерами
-обслуговування клієнтів на касі
-контроль за документообігом первинної документації
2009-08.2011рТзОВ «ТК Європа-контакт», посада старший бухгалтер, в.о. директора алкогольного магазину, посадові обов’язки:
- ведення поточної первинної бухгалтерської документації;
-контроль касової дисципліни на магазинах та барах;
-оприбуткування товару;
-проведення інвентаризацій;
-знання податкового кодексу, ПСБО;
-проведення розрахунків з постачальниками;

-безпосереднє управління магазином та організація трудового процесу мережі (2 алкогольних магазина з відділами супутніх товарів та 2 бари в центрі міста);
-координація роботи структурних підрозділів;
-розробка та впровадження стратегії розвитку магазину та мережі в цілому з урахуванням ринкової ситуації;
-фінансове планування, планування проплат постачальникам;
-асортиментне та номенклатурне планування;
-підтримка економічних та маркетингових задач по брендах;
-розробка та впровадження системи звітності, аналізу результатів діяльності;
-визначення та встановлення цінової політики;
-досягнення співпраці з постачальниками та цільовими клієнтами, ведення переговорів, заключення угод;
-виконання та контроль закупок;
-аналіз реалізації по брендах;
-контроль за виконанням планів та зобов’язань перед постачальниками та клієнтами, подання звітності;
-управління товарними залишками в магазині;
-проведення кадрової політики з підбору та навчання персоналу;
-розробка заходів щодо мотивації персоналу для підвищення ефективності праці;
-розробка та впровадження методів та заходів роботи магазинів для покращення обсягів реалізації, стимулювання та розвиток магазину та мережі в цілому;
-розробка та впровадження дисконтної програми;
-ведення переговорів, переклад угод, ведення за кордонної переписки.
Бухгалтер бару «Золото Полуботка»
Посадові обов’язки:
-організація роботи закладу;
-оприбуткування закупок, ведення каси, контроль;
-визначення та встановлення цінової політики;
-підбір та навчання персоналу;
-розробка стратегії розвитку закладу, запровадження маркетингових заходів.
Професійні знання:Впевнений користувач Microsoft Office, знання програми 1С бухгалтерія 7.7, професійні знання в алкогольній сфері, професійні знання та навики в сфері перекладу економічної, фінансової та юридичної сфері англійські мови
Знання мов:Українська – рідна, російська – вільно, англійська – вільно, польська – базовий рівень, німецька – базовий рівень
Особисті якості:Організаторські та управлінські здібності, відповідальна, лінгвістичні та аналітичні здібності, комунікабельна, швидко адаптуюся.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: