Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 22 марта 2024 Файл

Надія

Оператор call-центру (вхідна лінія)

Возраст:
42 года
Город проживания:
Черкассы
Готов работать:
Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон .

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Раздобрєєва Надія Володимирівна (Дистанційна робота)

Дата народження: 30.08.1981 р.
Місто: Черкаси
Тел: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация») Viber
Тел; [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация») Telegram

Ціль:
Якісна консультація та допомога клієнтам в вирішенні питань та звернень. Офіційне
працевлаштування та гідна заробітна плата.

Освіта:
Вересень 2004 -лютий 2009.
Приватний вищий навчальний заклад “ Європейський університет” повна вища освіта
за спеціальністю “Облік та аудит”, спеціаліст з обліку та аудиту.

Досвід роботи:
2012 рік -2019 рік. Товариство з обмеженою відповідальністю “ КЦУ”
Посада: Фахівець з обслуговування абонентів, 1 категорії дзвінкового центру “
Teleperformance Черкаси”
Функціональні обов'язки:
· прийом та обробка телефонних дзвінків;-
· здійснення вихідних дзвінків;-
· надання консультацій допомога в вирішенні питань та звернень
клієнтів;-
· збільшення чеку за рахунок доп. продажів;

· 2020 рік - 2021 рік. Акціонерне товариство “ Банк Форвард”
· Посада: Фахівець сектору сектору CRM. продаж продуктів Банку відділу
телепродаж Центру обслуговування клієнтів.
· Функціональні обов'язки:
· здійснення вихідних дзвінків з метою продажу продуктів Банку
· консультація щодо нових продуктів та послуг, діючих програм та
акцій
· ведення звітності в діючих програмах.

· 2022 -2023 рік Харківська філія Товариства з обмеженою відповідальністю “
Аделіна Аутсорсинг”
· Посада: Оператор Call - центру, лінія утримання:
· Функціональні обов'язки:
· здійснення вихідних дзвінків;
· ведення звітності в CRM системі;
· ведення комунікації з клієнтом, з метою утримання в компанії .
· Професійні навички;
· впевнено володію ПК;
· досвід роботи CRM системах;
· досвід роботи в продажах. Кросс- сейл, кросс-ап.
· навички ведення комунікації, відповідно до встановлених цілей.
· знання мов українська мова та російська вільно, польська та
німецька початкова.
· Професійні досягнення;
· в залежності від поставлених цілей неодноразово, ставала кращим агентом
місяця.
· Особисті якості: Відповідальність, чесність, вміння швидко навчатись,
цілеспрямованість, стресостійкість, комунікабельність.
· Рекомендація: можна звернутися до мого останнього керівника: Брикаліна
Марія.
·
· Додаткова інформація: Громадянський шлюб, двоє дітей: дівчинка 15 років,
син 10 років.
Рекомендація: можна звернутися до мого останнього керівника: Брикаліна
Марія

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: