Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 31 марта 2024 PRO

Неонила

Адміністратор магазину, Data analyst

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
22 года
Город проживания:
Киев
Готов работать:
Киев, Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон , эл. почту и Instagram.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

HR-менеджер

с 01.2024 по 03.2024 (2 месяца)
SCM, Дистанційно (Телекомунікації, зв'язок)

Мої обов'язки включали пошук кандидатів, проведення співбесід та ведення бази даних. Я завжди буду старатися забезпечити високий рівень сервісу для кожного кандидата та забезпечити успішну співпрацю як для кандидатів, так і для вашої компанії.

Адміністратор магазину

с 08.2023 по 02.2024 (6 месяцев)
Колос ЛТД, ООО (Віденські булочки, ТМ), Київ (Харчова промисловість)

Мої обов'язки включали організацію роботи персоналу, впровадження стратегій продажу та маркетингу, а також забезпечення високого рівня обслуговування клієнтів. Моя робота була важливою складовою успіху команди та сприяла збільшенню обороту магазину. Я маю відмінні комунікативні здібності, вмію ефективно працювати в команді та приймати швидкі та стратегічні рішення для досягнення поставлених цілей.

Продавець-консультант

с 09.2021 по 03.2022 (6 месяцев)
Сільпо, Київ (Роздрібна торгівля)

Під час роботи в магазині OFFTOP моя робота полягала в тому, щоб консультувати клієнтів у виборі товарів і відпускати товари на касі. Я була відповідальна за знання різноманітності продуктів, їх особливостей і характеристик, що дозволило мені надавати клієнтам якісні поради та допомагати їм приймати рішення. Робота на касі дала мені можливість навчитися ефективно використовувати платіжні системи та забезпечити швидку та коректну оплату. Моя комунікабельність і уважне ставлення до потреб кожного клієнта допомогли мені забезпечити високий рівень задоволеності клієнтів і підтримувати позитивну атмосферу в магазині.

Менеджер по роботі з клієнтами

с 09.2020 по 09.2021 (1 год)
Мaxi Group, Київ (Фінанси, банки, страхування)

Під час роботи я отримала великий досвід у спілкуванні з клієнтами компанії. Мої обов'язки були: підтримувати зв’язок із клієнтами та допомагати їм вирішувати проблеми. Мої комунікативні навички та вміння працювати в команді дозволяють мені успішно виконувати поставлені переді мною завдання та забезпечувати високий рівень задоволеності у клієнтів. Завжди правильно ставлюся до роботи і намагаюся досягати хороших результатів.

Образование

СЦПТОХТТ та РС

Кухар-кондитер, Суми
Среднее специальное, с 2017 по 2021 (4 года)

Дополнительное образование и сертификаты

GoIT

2024, 5 місяців

Знания и навыки

Windows Email Skype Google MicroSIP AnyDesk Google Sheets SQL Стресостійкість Tableau Доброзичливість MS Excel MySQL Самомотивація Комунікабельність Управлінські навички Робота з касовим апаратом Адміністративна робота Контроль цінників Оформлення вітрини Контроль термінів придатності Контроль якості продукції Проведення касових операцій

Знание языков

  • Украинский — свободно
  • Русский — свободно
  • Английский — начинающий

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: