- Файл
Уляна
Керівник відділу
- Возраст:
- 40 лет
- Город проживания:
- Кропивницкий
- Готов работать:
- Днепр, Киев, Кропивницкий, Одесса
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/10559945/
Загруженный файл
Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
Керівник відділу продажів
Дата народження: 30.04.1985 р.
Адреса: м. Кропивницький, …….
Телефон: [
e-mail: [
Мета: застосування свого професійного досвіду, навичок і знань на посаді керівника
Професійні навички:
Впевнений користувач офісних програм, 1С;
Досвід ведення переговорів;
Досвід стратегічного планування;
Досвід управління людьми;
Здатність приймати нестандартні управлінські рішення;
Здатність згуртувати колектив;
Вміння планувати і прогнозувати;
Вміння переконувати.
Є власний автомобіль, права категорії В.
Володіння мовами: російська, українська — вільно.
Досвід роботи:
Квітень 2021 року – жовтень 2024 року – заступник директора з кадрових та питань
розвитку компанії ТОВ «МКТЕЛЕКОМ»
Вересень 2017 року – березень 2021 року – керівник відділу управління нерухомістю
Кіровоградської філії ПАТ «Укртелеком».
Листопад 2014 року – вересень 2017 року - старший спеціаліст відділу управління
нерухомістю Кіровоградської філії ПАТ «Укртелеком».
Лютий 2010 року - листопад 2014 року – фахівець з нерухомого майна та орендних
відносин відділу управління майновим комплексом Кіровоградської філії ВАТ
«Укртелеком» .
Лютий 2009 року - лютий 2010 рік - секретар керівника Кіровоградської філії ВАТ
«Укртелеком» .
Липень 2008 року – січень 2009 року перебувала на обліку міського центру зайнятості.
За цей час отримала досвід роботи помічника нотаріуса, адвоката та співпрацювала з
депутатами міської ради в якості їх секретаря-помічника.
Лютий 2006 року – липень 2008 року займала посаду юриста в приватному підприємстві
«Житлобуд».
Функціональні обов'язки:
-управління бізнес-процесами підрозділів компанії інтернет -провайдингу у відповідності до
стратегії підприємства;
- організація ефективного використання технічних засобів, майна, матеріальних та
енергетичних ресурсів компанії інтернет-провайдингу;
-розробка та впровадження нормативних документів: політик, положень, інструкцій,
проектів розпоряджень, договорів, актів;
- організація діловодства, юридичне та економічне опрацювання договорів компанії;
- організація участі в тендерах на виконання робіт в сфері телекомунікаційних послуг,
погодження договорів, контроль за їх виконанням;
- ведення переговорів з замовниками на виконання робіт в сфері телекомунікацій та
прокладання кабельних ліній, підключення інтернет мережі, погодження договорів, контроль
за їх виконанням;
- проведення переговорів з ключовими постачальниками матеріалів для роботи компанї
інтернет провайдингу;
- контроль за дотриманням трудової дисципліни на об’єктах підключення інтернет мережі;
- підбір та організація роботи персоналу.
- управління бізнес-процесами підрозділів нерухомого майна у відповідності до стратегії
підприємства;
- організація ефективного використання нерухомого майна, матеріальних та енергетичних
ресурсів підприємства;
- організація взаємодії між відділами адміністрування орендних та комунальних договорів,
експлуатації будівель та інфраструктури, ремонтно-будівельним та господарським;
- організація отримання правовстановлюючих документів на нерухоме майно та земельні
ділянки підприємства;
- планування, бюджетування та оптимізація витрат;
- розробка та впровадження нормативних документів: політик, положень, інструкцій,
проектів розпоряджень, договорів, актів;
- організація діловодства, юридичне та економічне опрацювання договорів;
- організація пошуку орендарів/суборендарів, покупців об’єктів нерухомості, , погодження та
укладення договорів, контроль за їх виконанням;
- ведення переговорів з орендодавцями/продавцями об’єктів нерухомості, погодження та
укладення договорів, контроль за їх виконанням;
- проведення переговорів з ключовими клієнтами;
- контроль за дотриманням трудової дисципліни;
- підбір, навчання та організація роботи персоналу
Освіта:
- Кіровоградська середня школа I-III ступенів № 29 (1997 р.- 2002 р.).
- Відкритий міжнародний університет розвитку людини «Україна» (2002 р.- 2005 р.)
Спеціальність «Правознавство» кваліфікація молодший спеціаліст-юрист
- Відкритий міжнародний університет розвитку людини «Україна» (2005 р.-2008 р.)
Спеціальність «Правознавство» кваліфікація спеціаліст-юрист
- Міжнародна Академія Управління Персоналом (2019 р.-2022 р.)
Спеціальність «Психологія»
Особисті якості:
ініціативність, комунікабельність, доброзичливість, націленість на результат,
відповідальність, стресостійкість, енергійність, характер спокійний, урівноважений, але
свої погляди відстоюю активно та аргументовано, доброзичлива, комунікабельна,
відповідальна, вмію аналізувати та логічно мислити, вмію працювати в команді.
Похожие кандидаты
-
Комерційний директор
Киев -
Head of support, керівник відділу
75000 грн, Днепр, Винница , еще 8 городов -
Начальник охорони, старший відділу
42000 грн, Киев -
Керівник напрямку грант-менеджменту
Киев -
Керівник відділу, менеджер
40000 грн, Киев -
Начальник служби безпеки
Днепр