Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 25 марта 2024 Файл

Личные данные скрыты

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты, но ему можно отправить сообщение или предложить вакансию.

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты. Вы можете связаться с ним со страницы https://www.work.ua/resumes/10562285

Менеджер з продажу

Город проживания:
Киев
Готов работать:
Другие страны, Киев, Удаленно

Контактная информация

Соискатель скрыл свои личные данные, но вы сможете отправить ему сообщение или предложить вакансию, если откроете контакты.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Файл содержит еще 2 страницы.

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Лариса Бігун
Німеччина, м. Хайльбронн
Мобільний номер: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация») (Telegram)
Email: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Дата народження: 19/04/1993


FB
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
LinkedIn
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Англійська-C1;
Німецька - B2;
Українська -рідна.

Досвід роботи

Вересень 2020 - вересень 2022
Кур'єрська служба iPOST

Керівник відділу продажу

Обов'язки:
- залучення нових клієнтів;
- формування плану продажу та стратегії;
- робота з ТОП потенційними клієнтами та партнерами;
- розвиток ТОП клієнтів на всіх етапах співпраці;
- робота відділу продажу: менеджери з продажу, key account manager ;
- вихід на ЛПР компаній, проведення презентацій та зустрічей;
- презентація послуг компанії;
- підписання договорів;
- контроль роботи відділу продажів, навчання, контроль виконання планів з продажу;
- маркетингові активності та рекламні компанії спільно с кліентами;
- аналіз конкурентів;
- участь у виставках, конференціях від імені компанії.

Менеджер з розвитку бізнесу та продажу В2В
Обов'язки:
- активні продажі: залучення нових партнерів та клієнтів на довготривалі бізнес-відносини;
- підтримувати відносини з поточними клієнтами;
- виконання плану та досягати KPI;
- презентацію продукту та компанії на зустрічах з партнерами, клієнтами та на різних конференціях, семінарах, виставках;
- підготовка тендерної документації;
- участь та перемога у тендерах, переговори;
- укладання договорів із партнерами, клієнтами;
- ведення CRM;
- звітність;
- професійний та особистісний розвиток.

Клієнти: АТБ Маркет, Фоззі Груп ( Сильпо,Фора), Аптека Доброго Дня, Аптека Низких цін, Філіп Морріс ( iQOS), Varus, Wine Time, Сomfy, Фокстрот та інш.

Листопад 2019 – Серпень 2020
«bodo»

Менеджер з розвитку бізнесу та продажу В2В/В2G

Обов'язки:
- активні продажі: залучення нових партнерів та клієнтів на довготривалі бізнес-відносини;
- підтримувати відносини з поточними клієнтами;
- виконання плану та досягати KPI;
- проводити презентацію продукту та компанії на зустрічах з партнерами, клієнтами та на різних конференціях, семінарах, виставках;
- підготовка тендерної документації;
- участь та перемога у тендерах, переговори;
- укладання договорів із партнерами, клієнтами;
- ведення CRM;
- Звітність;
- професійний та особистісний розвиток.

Клієнти:
Нова Пошта, Сітка Захід, Lorashen, AVON, Пост Фінанс, Глобал, Альфа-Банк, DHL, Global Bilgi, Lifecell, Terrasoft та ін.

Грудень 2016 - Листопад 2019
"IMPEL GRIFFIN GROUP"

Менеджер з розвитку бізнесу В2В/ Key account manager

Обов'язки:
- активні продажі: клінінг, організація харчування (кейтеринг), технічне обслуговування приміщень, ремонтно-будівельні роботи та ін.
- пошук та залучення клієнтів по всій території України;
- робота з існуючими клієнтами, утримання клієнта;
- виконання планових показників KPI;
- робота з клієнтами щодо розширення асортименту послуг;
- підготовка індивідуальних презентацій та комерційних пропозицій; - робота у CRM;
- планування плану продажів;
- виявлення потреб клієнта;
- призначення та проведення бізнес-зустріч з потенційними клієнтами, вихід на ЛПР;
- участь у комерційних тендерах та аукціонах;
- розробка плану стратегії;
- аналіз ринку в розрізі сегментів;
- робота з дебіторською заборгованістю;
- участь у виставках для презентації послуг Компанії;
- робота з підрядними організаціями;
- участь та контроль у запуску проектів;
- звітність.

Клієнти:
Клінінг: Нова Пошта (КІТ), Вог Рітейл, Розетка, SOCAR, ТММ Ексрес та інші. Технічне обслуговування: мережа аптек "Доброго Дня", IT компанія "ЕПАМ Системс", мережа магазинів "Jysk", відділення "Нова Пошта", Посольство Великобританії, Медіа Група Україна та інші.
Кейтеринг (організація харчування на виробництві понад 200 осіб): Кока-Кола, Юніверсал Фіш Компані, телеканал «Рада».

Грудень 2015 - Грудень 2016
"IMPEL GRIFFIN GROUP"

Керівник адміністративно-господарського відділу
Обов'язки:
- участь у розробці планів поточних та капітальних ремонтів приміщень Компанії;
- Організація проведення ремонту приміщень, контроль якості виконання ремонтних робіт;
- забезпечення всіх підрозділів меблями, господарським інвентарем, іншими необхідними засобами, контроль за їх збереженням та проведення ремонтів; - укладання договорів надання послуг, у т.ч. та договорів оренди
- замовлення, отримання та зберігання господарських матеріалів, обладнання та інвентарю, облік їх витрачання;
- Контроль витрачання матеріалів та коштів, що виділяються на господарські цілі;
- керівництво та контроль з благоустрою та прибирання території; організація господарського обслуговування нарад, семінарів та інших заходів Компанії;
- розробка тендерної документації на закупівлю у зоні адміністративного господарського відділу;
- контроль офісу з клінінгу, технічного обслуговування;
- робота з підрядними організаціями та кур'єрськими службами;
- організація та контроль виконання роботи водіїв.
- кур'єрів Компанії; - ведення та контроль корпоративного зв'язку по всій території України.

Червень 2015 - Грудень 2015
"IMPEL GRIFFIN GROUP"

Асистент генерального директора компанії
Обов'язки:
- прийом та розподіл дзвінків, факсів, електронної пошти;
- ведення загального документообігу підприємства, реєстри, розподіл документів;
- зустріч гостей, партнерів, організація бізнес зустрічей;
- організація своєчасного відправлення та отримання поштової кореспонденції; - планування та організація відряджень для керівника компанії та ТОП менеджерів;
- ділова листування, взаємодія з організаціями, що обслуговують компанію;
- виконання доручень генерального директора компанії;
- взаємодія з представництвами компанії по території України та Польщі;
- планування, організація та контроль роботи водіїв-кур'єрів Компанії;
- ведення та контроль корпоративного зв'язку компанії;
- організація івентів компанії;
- підготовка презентацій;
- робота з підрядниками: переговори про співробітництво, укладання договорів; - Забезпечення життєдіяльності офісу та компанії.

Березень 2014 - Липень 2014
Криворізький районний суд Дніпропетровської області

Помічник секретаря судді (практика)
Під час проходження практики вивчила роботу щодо:
- організації діловодства суду та розподілу обов'язків між працівниками;
- організації прийому громадян та ведення судової кореспонденції; - реєстрації та обліку судових справ та інших документів;
- підготовку судових справ до розгляду та їх оформлення після завершення розгляду;
- за дорученням судді виконувала деяку роботу секретаря.
- участь у судових процесах.

Освіта

"Криворізька спеціалізована школа з поглибленим вивченням іноземної мови № 71"
2000р. - 2010р.

«Криворізька музична школа №2»: фортепіано, скрипка.
2000р. -2008р.

«Криворізький центр підготовки та перепідготовки робітничих кадрів будівельної галузі»
У напрямку: продавець непродовольчих товарів 2010 р.

«Криворізький економічний інститут Криворізького національного університету»
2010р. - 2015р.
Спеціальність: Правознавство.
Ступінь: фахівець

Тренінг: «Торгівля. Виявлення потреб. 7 кроків назустріч клієнту.», «Емоційне лідерство», «Невербальне спілкування з клієнтом» та ін.
Член клубу «Клуб 5 ранку»
Посвідчення водія категорії «В» , стаж - 11 років

Опытный пользователь: MS Office (Word, Exсel, Power Point, Access, Outlook),
Photoshop,CRM, Бітрікс24, amoCRM, 1С.

Особисті характеристики
Здоров'я: Відмінне (здоровий спосіб життя)
Інтереси: фітнес, біг, музика, спорт, подорожі.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: