Ольга
Офіс-менеджер
- Возраст:
- 37 лет
- Город:
- Львов
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/10563971
Загруженный файл
Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
Вербовенко Ольга Богданівна
Вік: 37 років
Місто проживання: Львів, Україна.
Сімейне положення: одружена.
Контактний телефон: [
email: [
Посада: спеціаліст з адміністративної діяльності
Профіль:
Сильні організаторські та аналітичні здібності з мотивацією до навчання та вдосконалення.
Тайм-менеджмент.
Вимоглива до себе.
Мотивована постійно розвивати свої навички та рости професійно.
Освіта:
Навчальний заклад: Національний університет "Львівська Політехніка"
Ступінь: магістр
Спеціальність: Екологія та охорона навколишнього середовища
Період навчання: вересень 2003- грудень 2008
Досвід роботи:
Компанія: ТзОВ "Кабельверк-Львів"
Посада: монтер кабельного виробництва/тренер
Період роботи: 06.07.2011-30.04.2012
Обов'язки:
-монтаж кабельних мереж
-навчання і адаптація нових працівників в команді
Компанія: ТзОВ "ЦВГ Україна"
Посада: бригадир на дільниці основного виробництва
Період роботи: 29.10.2012-02.10.2015
Обов'язки:
-організація роботи працівників та забезпечення їх необхідними матеріалами.
-координація роботи працівників.
-контроль якості продукції, що виготовляється працівниками.
-контроль виконання планових завдань працівниками.
Компанія: ТОВ "Фуджікура Аутомотів Україна Львів"
Посада: спеціаліст з адміністративної діяльності/ інструктор з виробничого навчання
Період роботи: 08.10.2015 і до сьогодні
Обов'язки:
-навчання та адаптація нових співробітників.
-оцінка та зворотній зв'язок за виконану роботу.
-проведення теоретичних та практичних занять для нових співробітників.
-організація семінарів, тренінгів, корпоративних заходів, тімбілдінгів та ділових зустрічей в офісі.
-організація харчування та клінінгових послуг в компанії.
-щоденний контроль порядку в місцях загального користування та якості виконання клінінгових робіт
-контроль якості харчування та затвердження меню.
-моніторинг постачальників, позицій, пошук нових та цікавих рішень.
-прийом та обробка вхідних запитів від клієнтів (дзвінки, чати, листи).
-прийом та сортування вхідної та вихідної кореспонденції та посилок.
-планування та закупівля канцелярського приладдя.
-планування та закупівля засобів індивідуального захисту та спецодягу.
ведення рахунків-фактур та подання їх до оплати.
-організація відряджень.
-бронювання готелів, транспорту, купівля квитків.
Професійні навички:
-знання і володіння Microsoft Windows, Office, Internet на рівні користувача
-проходження пробного курсу тестувальника QA/QR.
-проходження пробного курсу UI/UX дизайн.
-знання мов: українська-рідна, англійська-середній рівень.
Сертифікати:
River Of Knowledge
Ольга Садоха
2021 - 2021
Побудова співпраці та ефективної комунікації.
Campster онлайн
18/05/2023 - 18/07/2023
Середній рівень Excel.
Навички:
Чесність, відповідальність, дисциплінованість, комунікабельність, вміння працювати в команді, здатність швидко навчатись.
Врівноваженість, зосередженість, націленість на результат, висока ступінь самоорганізації, уважність до деталей, орієнтованість на досягнення результату.
Додаткова інформація:
Наявність закордонного паспорту.
Другие резюме этого кандидата
Похожие кандидаты
Адміністратор, офіс-менеджер, помічник юриста та нотаріуса, манікюрник
Львов
Помічник керівника
Львов, Днепр, Киев
Помічник керівника
16000 грн, Львов
Помічник керівника
Львов
Офіс-менеджер, адміністратор, оператор call center
18000 грн, Львов, Городок (Львовская обл.)