- Файл
Неля
Спеціаліст з управління персоналом, помічник керівника (документообіг)
- Город проживания:
- Барышевка
- Готов работать:
- Барышевка, Киев
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/10565658/
Загруженный файл
Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
Петрухно Неля Володимирівна
мета: здобуття посади спеціаліста з управління персоналом, помічника керівника, спеціаліста з документообігу, інша адміністративна робота
Вид роботи: дистанційно або комбінований варіант (за домовленістю, залежно від територіального розміщення)
Домашня адреса: Україна, Київська область,
смт Баришівка, вул. Богдана Хмельницького б. 11,
кв.42.
Телефон: [
Електронна адреса: [
Особисті дані:
Дата народження: 24.08.1989.
Сімейний стан: незаміжня.
Освіта:
2011-2013 - Київський університет імені Бориса Грінченка; спеціальність «Початкова освіта»; кваліфікація: викладач педагогіки і методик початкової освіти, організатор початкової освіти, диплом магістра.
2006-2011 - Київський університет імені Бориса Грінченка; напрямок підготовки «Педагогічна освіта»; кваліфікація: бакалавр педагогічної освіти, вчитель початкової школи, вчитель англійської мови початкової школи.
Досвід роботи:
25.05.2022 – 28.02.2023 завідувач сектору управління персоналом Національної комісії зі стандартів державної мови, м. Київ
20.08.2021 – 31.12.2021 – заступник директора департаменту внутрішнього аудиту – начальник відділу внутрішнього аудиту суб’єктів господарювання у промисловій та інших галузях Міністерства економіки України, м. Київ.
04.12.2020 – 19.08.2021 - заступник начальника управління – начальник відділу кадрового менеджменту управління персоналом Комісії з регулювання азартних ігор та лотерей, м. Київ.
22.08.2019 – 03.12.2020 - заступник начальника управління – начальник відділу з питань кадрової роботи та проходження державної служби управління персоналом Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг, м. Київ.
07.11.2017 – 21.08.2019 – заступник начальника відділу з питань кадрової роботи та проходження державної служби управління персоналом Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг, м. Київ.
18.12.2015 – 06.11.2017 - головний спеціаліст відділу кадрової служби департаменту організаційного та кадрового забезпечення, головний спеціаліст відділу з питань кадрової роботи та проходження державної служби управління персоналом Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг, м. Київ.
22.08.2013 – 17.12.2015 - головний спеціаліст сектору правового супроводу та кадрів управління інфраструктури Київської обласної державної адміністрації, м. Київ.
09.08.2011 – 21.08.2013 – головний спеціаліст відділу організаційно-кадрової роботи апарату Баришівської районної державної адміністрації, Київська область, смт Баришівка.
07.09.2009 – 25.06.2011- вихователь школи-дитячого садка «Юніор», м. Київ.
Функціональні обов'язки:
• робота з організаційно-розпорядчими документами, нормативними актами, положеннями;
• підготовка матеріалів про призначення на посади та звільнення з посад працівників;
• здійснення контролю за наданням відпусток відповідної тривалості, складання графіків щорічних відпусток працівників;
• здійснення підрахунку стажу працівників відповідно до записів в трудових книжках;
• табелювання робочого часу працівників;
• здійснення роботи, пов'язаної із заповненням, обліком і зберіганням трудових книжок та особових справ (особових карток) працівників;
• підготовка аналітичних документів;
• розробка проектів розпоряджень, наказів;
• складання планів, графіків;
• підготовка статистичної та іншої звітності згідно затверджених форм;
• робота з масивами даних, з таблицями та схемами;
• робота з первинними документами та їх обробка;
• підготовка зведеної інформації для керівництва;
• підготовка матеріалів щодо підвищення кваліфікації працівників;
• організація роботи з документами у відповідності з чинним законодавством.
Додаткова інформація:
Знання мов: українська – рідна; російська - вільно; англійська – зі словником;
Комп’ютерні навички: операційні системи (Windows), програми (Word, Excel, «Картка «КАДРИ», бази даних, програма документообігу "Аскод"), мережа Internet, електронна пошта;
Володіння оргтехнікою: факс, сканер, копіювальне обладнання.
Особисті якості: відповідальна, комунікабельна, порядна, уважна, організована, пунктуальна, швидко навчаюсь, веду здоровий спосіб життя та прагну себе реалізувати.
Похожие кандидаты
-
Помічник керівника, HR-спеціаліст, PP, HR-менеджер, рекрутер, Assistant Media Buyer
Киев, Луцк -
Помічник керівника, інспектор з кадрів, секретар-референт
Киев -
Офіс-менеджер, адміністратор офісу, секретар, помічник керівника
30000 грн, Киев -
Менеджер по персоналу, секретарь, помощник руководителя (НR), администратор
Киев -
Офіс-менеджер, адміністратор, секретар, помічник директора (відділ кадрів)
Киев