Люта
Агент з постачання
- Город:
- Николаев
Контактная информация
Соискатель указал телефон .
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/10566561
Загруженный файл
Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
Дата народження: 14.06.1980
Місто: Миколаїв
Моб. телефон: [
E-mail: [
Ціль: Агент з постачання
Освіта: 2003-2027, Європейський університет, факультет економіки, спеціальність менеджмент організацій, диплом спеціаліста.
Досвід роботы:
Друкарка 1 кат.
травень 1998 р. – жовтень 2006 р. - Інститут імпульсних процесів та технологій, м.Миколаїв.
Функціональні обов’язки - друк, оформлення та редагування документів.
Менеджер з постачання
Жовтень 2006 р. - вересень 2008 р. - ПМП "Відзев", м.Миколаїв.
Функціональні обов’язки:
- закупівля металопрокату;
- моніторинг ринку та конкурентів;
- ведення документообігу;
- забезпечення взаємодії між усіма відділами підприємства (бухгалтерія, відділ збуту,
комерційний відділ, виробництво);
– робота зі складами;
- ведення переговорів;
- виконання особистих доручень керівника.
Начальник відділу матеріально-технічного постачання
Вересень 2008 р. – листопад 2013 р. – ПМП «Відзев», м.Миколаїв.
Функціональні обов’язки:
- закупівля металопрокату;
- аналіз ринку металургічних підприємств;
- організація та планування закупок;
- ведення документообігу;
- ведення ділових переговорів з постачальниками;
- укладання договорів;
- контроль за виконання договірних забов’язань;
- контроль товарних залишків;
- контроль ведення документації;
- контроль за водіями підприємства;
- управління персоналом (7 осіб);
- виконання особистих доручень керівника.
Економіст з праці
Грудень 2016 р. – грудень 2017 р. – ПрАТ «Миколаївська ТЕЦ», м. Миколаїв.
Функціональні обов’язки:
- ведення обліку показників з праці і заробітної плати, аналіз та складання звітності;
- редагування штатного розпису, згідно із затвердженою структурою управління;
- розробка та оформлення наказів про преміювання працівників;
- участь у підготовці проекту колективного договору і контроль виконання
прийнятих зобов’язань;
- ведення переговорів з відділами та цехами підприємства;
- ведення документообігу.
Провідний фахівець відділу матеріально-технічного забезпечення
Грудень 2017 р. – квітень 2023 р. – ПрАТ «Миколаївська ТЕЦ», м.Миколаїв.
Функціональні обов’язки:
- закупка матеріалів, обладнання, металопрокату, метизів тощо;
- організація та планування закупок;
- ведення переговорів з постачальниками;
- контроль товарних залишків;
- укладання договорів;
- ведення та контроль документообігу;
- складання фінансової звітності;
- контроль за виконання договорів ;
- проведення інвентаризації складу;
- організація та контроль за водіями, які прикріплені до відділу.
Професійні навички:
– володію комп’ютером (MS Office (Excel, Word), 1С, інтернет);
– вміння користуватися офісною технікою;
– досвід роботи з клієнтами;
– навички ведення документообігу;
– грамотна письмова та усна мова;
– навички управління персоналом;
– вміння вільно вести переговори;
– Знання мов: українська – наша рідна!!!
Особисті якості:
Порядність, працездатність, наполегливість, комунікабельність, націленість на результат, уважність до деталей, активність, доброзичливість, відповідальність, старанність,
організаторські можливості, оптимізм.
Додаткова інформація:
Сімейний стан: одружена
Власне авто: так
Похожие кандидаты
Начальник отдела снабжения
Николаев
Фахівець з публічних закупівель
15000 грн, Николаев
Менеджер з закупівель
Николаев
Спеціаліст відділу постачання, закупівель
Николаев
Оператор, менеджер із закупівель, адміністратор
Николаев
Администратор, менеджер по закупкам, продажам, работе с клиентами
35000 грн, Николаев