Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 28 марта 2024 Файл

Владислав

VoIP-інженер

Возраст:
26 лет
Город:
Днепр

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Алферов Владислав Олегович
Повна зайнятість.
Дата народження: 15.02.1998
Місто: Дніпро
Номер телефону: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
E-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Освіта:
Незакінчена вища освіта (бакалавр). Дніпровський національний університет ім. О.
Гончара.Спеціальність "Право". 2015-2019.

Досвід роботи:
2017 - 2018 "Simply Contact", проект "Розетка", посада - агент.
До моїх обов'язків входило:
• Продаж побутової техніки та консультування клієнтів;
• Оформлення замовлень;
• Узгодження з клієнтом часу доставки, пізніше погодження з водієм терміну
та маршруту доставки.

2018 - 2019 Simply Contact, проект «Міжнародні авіалінії України».
До моїх обов'язків входило:
• Допомагати клієнтам у будь-яких питаннях, пов'язаних з пасажирськими
авіаперевезеннями (бронювання, оформлення квитків, їх зміна та
повернення);
• Ведення листування з пасажирами та співробітниками інших авіакомпаній;
• Допомога молодшим агентам;

2019 – 2020 sp. z oo Lexi bud
До моїх обов'язків входило:
• монтаж промислових систем вентиляції повітря;
• Ведення комунікації із замовником;
• Переклад ТЗ для колег без знання польської мови;
2020 – 2022 sp. z oo Technika Wink
До моїх обов'язків входило:
• Посилення аварійно-небезпечних конструкцій дахів;
• Ведення комунікації із замовником, співробітниками охорони та безпеки
праці;
• Робота у повністю польськомовному колективі;

2022 – 2023 Yellowstone

• Робота в Службі підтримки
• Робота з запереченнями клієнтів
• Консультація щодо продукту
• Допомога у вирішенні питань клієнтів, у тому числі й технічного характеру
• Вирішення питання та відповідь у найкоротші терміни

2022 – 2023 E-Soft

• Системний Адміністратор/Voip-інженер
• Адміністрування, створення та налаштування мереж, локальних, віддалених
на базі routerOS, налаштування DHCP, DNS, proxy
• Адміністрування та розгортання телефонії на базі Asterisk з freePBX/a2billig
• • Розгортання RDP на VMware ESXi, адміністрування RDP, налаштування
мереж під них
• • Ведення документації та звітності
• Технічна підтримка 1-го-3-го рівнів
• Розгортання та адміністрування серверів на Nix системах
• Підтримка та доробка власних CRM систем компанії та клієнтів.
• Налаштування та підтримка ПК клієнтів на Windows, Mac OS, Linux
• Вирішення питання та відповідь у найкоротший термін

2023 – 2024 Tap-OK

• Системний Адміністратор/Voip-інженер
• Організації стабільної роботи телефонії, комунікация з провайдерами, пошук
і пікдлюченя потрібних номерів.
• Забезпечення і реалізація безпекової політики компанії
• • Створення і налаштування VPN, їх маршрутизація, контроль виконання
співробітниками компанії
• • Ведення документації та звітності
• Технічна підтримка 1-го-3-го рівнів
• Розгортання та адміністрування серверів на Nix системах
• Налаштування та підтримка ПК клієнтів на Windows, Mac OS, Linux
• Контроль фінансових витрат, балансів, пошук нових рішень з метою
економії.
Додаткові навички:

• Навички роботи з комп'ютером, впевнений користувач пакету MS Office та
сервісів Google;
• Високий рівень у навичках комунікації у сфері клієнтської підтримки;
• Знання у сфері пасажирських авіаперевезень;
• Великий досвід роботи з запереченнями та проблемними клієнтами
• Вільне володіння Jira Service Desk, Amadeus, CRM, різними видами методів
комунікації з клієнтами (BPM, Uassist), Основи MySql, HTML+CSS, загальне
розуміння принципів роботи програмного коду. Розуміння та використання
основ контейнеризації через Doker.
• Володіння польською на рівні B2;
• володіння англійською на рівні B1;

Про себе:
• Аналітичний склад розуму
• Відповідальність
• Орієнтованість на результат
• Проактивність та ентузіазм у новій справі
• Стресостійкість

Мій попередній досвід роботи дав мені безцінні навички. Вміння чітко розуміти
суть звернення користувачів, у тому числі конфліктних. Швидко та якісно
освоювати великі масиви інформації. Проживання у Польщі значно покращило
знання мови на практичному рівні та вміння швидко адаптуватися до середовища та
колективу.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категории

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: