Сайт поиска работы №1 в Украине
Резюме от 1 апреля 2024 Файл
Ірина
Казначей (фінанси)
- Возраст:
- 43 года
- Город:
- Винница
Контактная информация
Соискатель указал телефон .
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/10579369
Загруженный файл
Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
Іскра Ірина Миколаївна
Дата народження: 08.06.1980
Регіон: Вінниця
Телефон (и): [открыть контакты ](см. выше в блоке «контактная информация»)
E-mail: [открыть контакты ](см. выше в блоке «контактная информация»)
Ключова інформація
1. Володіння ПК – досвідчений користувач ПК, пакет програмного
забезпечення MS Office, MS Excel, Outlook, системи електронного
документообігу, навички роботи з мережею Internet, програма 1С-8.3,
клієнт-банк.
2. Формування пакету документів та супроводження процесу відкриття рахунків
та щорічної ідентифікації в Банках.
3. Організація та супровід реєстрації клієнт-банків, формування та активація
ключів у КБ.
4. Комунікація та ділове листування з Банками з питань обслуговування
рахунків компанії
5. Імпорт/експорт платежів з облікової системи згідно погоджених реєстрів,
проведення платежів через систему Клієнт-банк.
6. Робота з платежами у національній валюті: контроль залишків коштів, набір
та проведення вихідних платежів, контроль списання платежів, відстеження
вхідних платежів у системі Клієнт Банк.
7. Робота з платежами в іноземній валюті: купівля/продаж та конвертація
валюти, комунікація з валютним відділом та надання всіх необхідних
документів.
8. Вивантаження/завантаження та рознесення банківських виписок у 1 С 8.3 з
проставленням відповідних статей ДДС, збереження та надання працівникам
платіжних доручень (на вимогу).
9. Контроль за своєчасність проходження платежів та розрахунки з
контрагентами. Звірка розрахунків з контрагентами.
10. Звірка та контроль залишків коштів по всіх рахунках.
11. Фінансовий контроль платежів (заявок на оплату): цільове використання,
відповідність бюджету, відповідність умовам договорів, повноти пакету
документів і т.д.
12. Складання реєстру платежів.
13. Підготовка та надання документів для валютного контролю.
14. Контроль за зміною банківських реквізитів контрагентів.
15. Комунікація з колегами з інших підрозділів для збору інформації та
документів до платежів.
Досвід роботи
березень 2019 р. – по теперішній час – ТОВ «Грін Кул» - казначей
липень 2003 – листопад 2016 - ПАТ " Укртелеком " - старший економіст
Освіта
Тернопільська академія народного господарства (Вінниця)
рік закінчення 2005
"Фінанси"
Додаткова інформація
Особисті якості:
Компетентність, організованість, орієнтація на досягнення результату, вміння
працювати в команді, ініціативність, висока відповідальність, відчуття нового та
вміння йти на розумний ризик, гнучкість, розуміння ситуації, висока працездатність,
стійкість до стресу, комунікабельність, постійне прагнення бути кращим і робити
все найдосконаліше.
Комп'ютерні навички
Володіння ПК – досвідчений користувач ПК, пакет програмного забезпечення
MS Office, MS Excel, Outlook, системи електронного документообігу, навички
роботи з мережею Internet, програма 1С-8.3, клієнт-банк.
Дата народження: 08.06.1980
Регіон: Вінниця
Телефон (и): [
E-mail: [
Ключова інформація
1. Володіння ПК – досвідчений користувач ПК, пакет програмного
забезпечення MS Office, MS Excel, Outlook, системи електронного
документообігу, навички роботи з мережею Internet, програма 1С-8.3,
клієнт-банк.
2. Формування пакету документів та супроводження процесу відкриття рахунків
та щорічної ідентифікації в Банках.
3. Організація та супровід реєстрації клієнт-банків, формування та активація
ключів у КБ.
4. Комунікація та ділове листування з Банками з питань обслуговування
рахунків компанії
5. Імпорт/експорт платежів з облікової системи згідно погоджених реєстрів,
проведення платежів через систему Клієнт-банк.
6. Робота з платежами у національній валюті: контроль залишків коштів, набір
та проведення вихідних платежів, контроль списання платежів, відстеження
вхідних платежів у системі Клієнт Банк.
7. Робота з платежами в іноземній валюті: купівля/продаж та конвертація
валюти, комунікація з валютним відділом та надання всіх необхідних
документів.
8. Вивантаження/завантаження та рознесення банківських виписок у 1 С 8.3 з
проставленням відповідних статей ДДС, збереження та надання працівникам
платіжних доручень (на вимогу).
9. Контроль за своєчасність проходження платежів та розрахунки з
контрагентами. Звірка розрахунків з контрагентами.
10. Звірка та контроль залишків коштів по всіх рахунках.
11. Фінансовий контроль платежів (заявок на оплату): цільове використання,
відповідність бюджету, відповідність умовам договорів, повноти пакету
документів і т.д.
12. Складання реєстру платежів.
13. Підготовка та надання документів для валютного контролю.
14. Контроль за зміною банківських реквізитів контрагентів.
15. Комунікація з колегами з інших підрозділів для збору інформації та
документів до платежів.
Досвід роботи
березень 2019 р. – по теперішній час – ТОВ «Грін Кул» - казначей
липень 2003 – листопад 2016 - ПАТ " Укртелеком " - старший економіст
Освіта
Тернопільська академія народного господарства (Вінниця)
рік закінчення 2005
"Фінанси"
Додаткова інформація
Особисті якості:
Компетентність, організованість, орієнтація на досягнення результату, вміння
працювати в команді, ініціативність, висока відповідальність, відчуття нового та
вміння йти на розумний ризик, гнучкість, розуміння ситуації, висока працездатність,
стійкість до стресу, комунікабельність, постійне прагнення бути кращим і робити
все найдосконаліше.
Комп'ютерні навички
Володіння ПК – досвідчений користувач ПК, пакет програмного забезпечення
MS Office, MS Excel, Outlook, системи електронного документообігу, навички
роботи з мережею Internet, програма 1С-8.3, клієнт-банк.