Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Дмитро

CEO, COO, CDMO (e-commerce, digital marketing)

Возраст:
48 лет
Город проживания:
Киев
Готов работать:
Буча, Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Файл содержит еще 2 страницы.

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Дєулін Дмитро

Місто: Буча
Телефони: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Электрона пошта: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Ecommerce | Digital Marketing
(CEO, COO, CTO, CDMO)

Ключова інформація

• 20 років досвіду в якості лідеру у великих і надвеликих E-commerce
проектах
• Високі аналітичні та організаторські здібності, відповідальність,
сумлінність, порядність, самостійність, уміння у найкоротші терміни
вивчити проблему будь-якої складності та знайти ефективне
рішення.
• Активно практикую наставництво щодо своїх працівників.

Мій досвід

Консультант з електронної комерції
З 01.02.2024 – до теперішнього часу в чотирьох українських проектах:
- альтернативна енергетика (сонячні електро-станції),
- Hi-Fi аудіо (офіційний ексклюзивний імпортер низки відомих світових
брендів),
- оптичний бізнес (регіональна мережа оптичних салонів),
- новий український бренд преміальної фарби для волосся.
З 01.02.2022 – до теперішнього часу Fashion Retail, Казахстан (MaxMara,
Fendi, Marina Rinaldi, Weekend)

В 2015 році співпрацював з Інтертоп Центральна Азія (Казахстан)

Люксоптика Холдинг (Україна, Київ)
Роздрібна мережа салонів оптики

Операційний директор (E-commerce)
2018 – 2023 (5 років)

Операційне управління контакт-центром, відділом продажів та відділом
Digital-маркетингу. Серед посадових обов'язків розвиток інтернет-
проектів компанії, безшовна інтеграція з роздрібною мережею
(омніканальність), планування та виконання бюджету.

Торгово-промислова група Alina (Казахстан, Алмати)
Виробництво та продаж будівельних сумішей та лакофарбових покриттів

Генеральний директор дивізіону E-commerce
2018 (9 місяців)

Початок проекту щодо виведення продукції компанії в e-commerce.
Стратегічне планування та розробка операційних цілей дивізіону,
розробка KPI та бізнес-процесів дивізіону.
Формування команди дивізіону – комерційний відділ, відділ маркетингу,
відділ розвитку, відділ продажу.
Загальне управління дивізіоном (140 осіб, 5 прямих підлеглих).
Maxi.az (Азербайджан, Баку)
Роздрібна мережа супермаркетів побутової техніки та
електроніки

CEO E-commerce
2016 – 2018 (2 роки)

Побудова Інтернет-магазину "з нуля". Запуск унікальних сервісів для e-
commerce ринку Азербайджану щодо платіжних систем, комунікацій з
клієнтами, набору послуг та якості їх надання.

• Переможець національних Інтернет-премій MilliNet 2016 та
NettyAward 2018 у категорії E-commerce.

• Зростання обороту за перших 8 місяців 500%. Зростання частки в
обороті мережі з 2,5% (квітень 2016 р.) до 12% (серпень 2017 р.).

• Розробка та впровадження всіх бізнес-процесів Інтернет-магазину.
Підбір та навчання персоналу. Загальне управління відділом
продажів, відділом корпоративних продажів та відділом логістики.
Глибокі знання та практичні навички у питаннях digital-маркетингу,
управління персоналом, управління продажами, автоматизації
бізнесу, комунікації з клієнтами. Допомога у побудові та автоматизації
бізнес-процесів компанії, консультування з питань бізнес-логіки,
сервісних та складських процедур, облікової політики.
LOGYCOM (Казахстан, Алмати)
Роздрібна мережа супермаркетів
електроніки

CEO E-commerce
2014 - 2015 (1 рік)

Розвиток каналу збуту (інтернет-магазин). Аналіз ефективності роботи
підрозділу та ефективності бізнес-процесів, з подальшим
впровадженням змін. Підготовка та захист бюджету доходів та видатків
перед акціонерами. Оперативний контроль продажу, розробка та
впровадження заходів щодо підвищення
відвідуваності/конверсії/обороту/валового прибутку. Моніторинг дій
конкурентів, контроль ціноутворення, робота із системами BI та web-
аналітики, звітність та аналіз для керівництва. Участь як спікера компанії
на спеціалізованих форумах (Великий Інтернет Форум (BIF 2013) –
Алмати, Міжнародна виставка-конференція «ASTEX 2014» – Астана.

ALSER (Казахстан, Алмати)
Роздрібна мережа супермаркетів
електроніки

CEO E-commerce
2010 - 2013 (3 роки)

Побудова каналу збуту (Інтернет-магазин) із нуля.
• Техніко-економічне обґрунтування проекту.
• Підготовка ТЗ для розробки сайту. Вибір підрядників та керування
процесом розробки та інтеграції сайту з обліковою системою
підприємства.
• Розробка організаційної структури відділу, функціональних/посадових
інструкцій, побудова та налагодження бізнес-процесів продажу,
доставки, сервісного обслуговування, набір персоналу. Розробка
політики ціноутворення. Робота із партнерами (постачальники, банки,
платіжні системи). Організація та проведення рекламних заходів, оцінка
ефективності. Планування та бюджетування.

• Побудова регіональної мережі (8 міст присутності). Операційне
керування проектом. Керування продажами. 56 співробітників у
підпорядкуванні.

• 6-те місце у загальнонаціональному рейтингу проектів електронної
комерції за версією журналу Forbes Казахстан. Перше місце серед
рітейлерів споживчої електроніки та друге серед традиційних Інтернет-
магазинів.

Фокстрот (Україна, Київ)
Роздрібна мережа супермаркетів
побутової техніки та електроніки

CEO E-commerce
2010 (4 місяці)

Операційне керування проектами: foxtrot.com.ua, foxmart.com.ua,
5ok.com.ua

Начальник відділу розвитку та супроводу Інтернет-проектів
2007 – 2010 (3 роки 2 місяці)

Розробка Інтернет-сайтів компанії:
• foxtrot.com.ua (всі версії з 2005 по 2011 рік)
• foxmart.com.ua (всі версії з 2005 по 2011 рік)
• 5ok.com.ua (створення проекту з нуля у 2007 році та всі наступні версії
до 2011-го року). Розробка та впровадження digital-маркетингових
стратегій Інтернет-магазинів компанії.
Підготовка та проведення рекламних кампаній та SEO – заходів в
Інтернет, оцінка їх ефективності. Робота з інструментами BI та web-
аналітики. Оперативна звітність по всіх KPI підрозділу.
Зони відповідальності:
• Усі технічні питання функціонування Інтернет-магазинів (сайти,
телефонія, облікова система, питання автоматизації) та Digital-маркетинг
• WEB-аналітика
• Інформаційне наповнення сайтів компанії

Аналітик інформаційних систем
2005 –2007 (2 роки)
Розробка та адміністрування сайтів компанії. Розробка та впровадження
електронних систем (система формування цінників для роздрібної
торгівлі та електронного каталогу продукції).
• Аналіз ефективності процедур у ERP системі підприємства, підготовка
та впровадження змін, підготовка ТЗ з розробки нового функціоналу,
контроль за впровадженням, навчання користувачів.

Освіта

Національний Технічний Університет України (Київ)
Рік закінчення 2002
Радіотехніка

Київський технікум радіоелектроніки (Київ)
Рік закінчення 1995
Радіоапаратобудування (диплом з відзнакою)

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: