Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 4 мая 2024 Файл

Олег

Керівник відділу безпеки

Возраст:
32 года
Город проживания:
Коломыя
Готов работать:
Ивано-Франковск, Луцк, Львов, Тернополь, Ужгород, Черновцы

Контактная информация

Соискатель указал эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Кліщун Олег Ігорович
(Oleh Klishchun)

Дата народження: 08.03.1992
Місто: Стрий
Моб. телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
E-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Ціль: Зайняти цікаву посаду, яка дозволить використовувати багаторічний досвід і одночасно дасть можливість професійного зростання.

Освіта:
2007 р. – 2011 р., Стрийський коледж ЛНАУ, факультет «юридичний», спеціальність «правознавство», диплом бакалавра.
2011р. – 2014 р., Національний університет ”Львівська політехніка”, спеціальність «правознавство» диплом спеціаліста.

Додаткова освіта:
Грудень 2016р. – курси “GPS/ Глонасс системи моніторингу за транспортом”
2018р. – тренінг “Ефективне управління на щодень” від R of K
2018р. – тренінг “Лідерство” від Школа комунікацій
Лютий 2018р. – тренінг “Стрес менеджмент” від Шола комунікацій
Лютий 2018р. – тренінг “Комунікація і конфлікти” від Шола комунікацій
березень 2018 р. — тренінг «Ефективне керівництво. Практика роботи з персоналом» м.Коломия
квітень 2018р. – курси “Інструменти ефективного менеджера” від Traning For Business
червень 2018р. – навчання “Microsoft Exel Advanced” від Logos IT Academy
Лютий 2019 р. – тренінг “Адміністрування персоналу” від MCFR
2020р. – тренінг “Ефективне управління на щодень” від River of knowledge
2023р. – семінар “ISO/IEC 27001:2022 Система менеджменту інформаційної безпеки” від Team Suprema

Досвід роботи:
Секретар суду
січень 2012 р. – липень 2012 р. Стрийський міськрайонний суд, м. Стрий.
Судовий розпорядник
липень 2012 р. – серпень 2015 р. Стрийський міськрайонний суд, м. Стрий.
Контролер пасажирського транспорту
серпень 2015 р. – лютий 2017 р. ТзОВ «Леоні Ваерінг Системс УА ГмБХ», м. Стрий.
Начальник зміни відділу безпеки
лютий 2017 р. – травень 2017 р. ТзОВ «Леоні Ваерінг Системс УА ГмБХ», м. Стрий.
Начальник відділу безпеки підприємства
березень 2017 р. – на даний момент ТзОВ «Леоні Ваерінг Системс УА ГмБХ», м. Коломия.

Функціональні обов’язки:
• співпраця з правоохоронними органами та судом;
• управління персоналом (16 чол.);
• контроль ведення документації;
• відстеження платіжних документів;
• навчання та наставництво працівників;
• забезпечення безпеки підприємства за наступними напрямками:
1. Економічна та внутрішня безпека:
◦ перевірка контрагентів та партнерів на благонадійність та репутаційні ризики;
◦ перевірка договорів, рахунків, кошторисів, специфікацій, актів виконаних робіт;
◦ перевірка кандидатів на вакантні посади компанії (репутація);
◦ перевірка діючих співробітників компанії;
◦ робота з скаргами та претензіями;
◦ проведення розслідувань та перевірок за фактами порушення;
◦ участь в проведенні інвентаризацій;
◦ участь в проектах та комісіях;
◦ перевірка та контроль за витратами палива;
◦ GSM моніторинг автотранспорту компанії (контроль);
◦ політика чистих столів;
2. фізична та особиста безпека:
◦ забезпечення фізичною безпекою об'єктів компанії;
◦ забезпечення контрольно-перепускного режиму;
◦ збереження матеріальних цінностей компанії;
◦ забезпечення об'єктів інженерно-технічними укріпленнями.
3. технічна безпека: оснащення об'єктів компанії технічними засобами безпеки (охоронна сигналізація, тривожна кнопка, системи управління контролю доступом, системи відео спостереження, пожежна сигналізація).

Професійні навички:
— вміння орг. роботу транспортного відділу;
— вміння орг. роботу охорони підприємства;
— досвід роботи з зовнішніми фірмами (autsorsing);
— навички ведення документообігу;
— володію комп’ютером (MS Office (Excel, Word…), інтернет);
— навички управління персоналом;
— вміння вільно вести переговори;
— знання мов: українська — рідна; англійська – А2 (В1 вивчаю);

Особисті якості:
Націленість на результат, уважність до деталей, швидко навчаюсь, вміння працювати з великими обсягами інформації, ініціативність, порядність та чесність, стрес стійкість, аналітичний склад розум;

Додаткова інформація:
Сімейний стан: одружений.
Можливість відряджень: так.
Водійське посвідчення: так.
Хобі: рибалка, відвідую тренажерний зал.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: