Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 16 мая 2024 Файл

Личные данные скрыты

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты, но ему можно отправить сообщение или предложить вакансию.

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты. Вы можете связаться с ним со страницы https://www.work.ua/resumes/10590781

Фінансовий директор

Город:
Львов

Контактная информация

Соискатель скрыл свои личные данные, но вы сможете отправить ему сообщение или предложить вакансию, если откроете контакты.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Шаблєєв Віталій Володимирович

Відомості про себе
Дата народження та місце проживання: 06.01.1978р., Львівська обл., Пустомитівський район, с. Сороки-Львівські
Сімейний стан: одружений
Освіта
• 1993-1995рр. – Київський військовий ліцей ім. Івана Богуна з відзнакою
• 1995-2000рр. – Військовий інститут Київського національного університету ім. Т.Г. Шевченка з відзнакою, кваліфікація – економіст, спеціальність – фінанси
Професійний досвід
Серпень 2022р. – даний момент
Фінансовий директор ТОВ «Альянс Маркет». Виконувані обов`язки:
• контроль виконання показників, які впливають на вартість Компанії, формування і подання Генеральному директору пропозицій, спрямованих на підвищення вартості Компанії;
• здійснення фінансового планування та контроль виконання фінансових планів і бюджетів;
• здійснення стратегічного планування, розробка прогнозних планів та бюджетів;
• організація та постановка ефективного управлінського, фінансового та податкового обліку, своєчасне подання достовірної інформації акціонерам та засновникам;
• визначення джерел фінансування діяльності Компанії та забезпечення фінансування згідно визначених джерел;
• управління та координація руху фінансових ресурсів Компанії;
• забезпечення своєчасних розрахунків Компанії за зобов`язаннями, в т.ч. своєчасне погашення позик та відсотків за ними, виплата заробітної плати, перерахування податків та зборів;
• аналіз фінансово-господарської діяльності всіх видів діяльності Компанії, формування пропозицій щодо підвищення рентабельності, конкурентоспроможності Компанії, збільшення прибутку, зниження витрат;
• забезпечення встановленого порядку ведення бухгалтерського обліку згідно вимог П(С)БОУ;
• організація своєчасного і правильного формування запитів на інвестування, здійснення їх фінансового аналізу;
• забезпечення проходження зовнішнього аудиту фінансово-господарської діяльності Компанії;
• організація та забезпечення контролю за проведенням інвентаризацій всіх видів товарно-матеріальних цінностей та відображення результатів інвентаризацій в обліку;
• організація ефективної співпраці з банківськими установами та страховими компаніями.
Листопад 2015р. – Липень 2022р.
Заступник фінансового директора ТзОВ «Барві Холдінг 2», заступник фінансового директора ТОВ «Альянс Маркет», директор ТзОВ «Центр проект». Виконувані обов`язки:
• здійснення фінансового планування та контроль виконання фінансових планів і бюджетів;
• організація та складання управлінської та фінансової звітності діяльності Компанії;
• формування окремих звітів за напрямами діяльності та центрами затрат;
• забезпечення фінансово-господарською інформацією процедури банкрутства підприємства, контроль та участь в процедурах ліквідації компанії;
• забезпечення своєчасних розрахунків Компанії за зобов`язаннями, в т.ч. своєчасне погашення позик та відсотків за ними, виплата заробітної плати, перерахування податків та зборів;
• забезпечення встановленого порядку ведення бухгалтерського обліку згідно вимог П(С)БОУ;
• забезпечення проходження зовнішнього аудиту фінансово-господарської діяльності Компанії;
• організація та забезпечення контролю за проведенням інвентаризацій всіх видів товарно-матеріальних цінностей та відображення результатів інвентаризацій в обліку;
• організація ефективної співпраці з банківськими установами та страховими компаніями.

Липень 2010р. – Жовтень 2015р.
Фінансовий директор ТОВ «Торгово-роздрібна компанія «Євротек», заступник фінансового директора ТОВ «Альянс Маркет». Виконувані обов`язки:
• контроль виконання показників, які впливають на вартість Компанії, формування і подання Генеральному директору пропозицій, спрямованих на підвищення вартості Компанії;
• здійснення фінансового планування та контроль виконання фінансових планів і бюджетів;
• здійснення стратегічного планування, розробка прогнозних планів та бюджетів;
• організація та постановка ефективного управлінського, фінансового та податкового обліку, своєчасне подання достовірної інформації акціонерам та засновникам;
• визначення джерел фінансування діяльності Компанії та забезпечення фінансування згідно визначених джерел;
• управління та координація руху фінансових ресурсів Компанії;
• забезпечення своєчасних розрахунків Компанії за зобов`язаннями, в т.ч. своєчасне погашення позик та відсотків за ними, виплата заробітної плати, перерахування податків та зборів;
• аналіз фінансово-господарської діяльності всіх видів діяльності Компанії, формування пропозицій щодо підвищення рентабельності, конкурентоспроможності Компанії, збільшення прибутку, зниження витрат;
• забезпечення встановленого порядку ведення бухгалтерського обліку згідно вимог П(С)БОУ;
• організація своєчасного і правильного формування запитів на інвестування, здійснення їх фінансового аналізу;
• забезпечення проходження зовнішнього аудиту фінансово-господарської діяльності Компанії;
• організація та забезпечення контролю за проведенням інвентаризацій всіх видів товарно-матеріальних цінностей та відображення результатів інвентаризацій в обліку;
• організація ефективної співпраці з банківськими установами та страховими компаніями.

Квітень 2009р. – Червень 2010р.
Начальник фінансового відділу Регіонального відділення (РВ) «Захід» ПрАТ «Ритейлінгова компанія «Євротек». Виконувані обов’язки:
◦ організація і проведення економічного аналізу фінансово-господарської діяльності РВ і торгових підрозділів за даними бухгалтерського обліку й звітності з метою виявлення внутрішньогосподарських резервів, усунення втрат і невиробничих витрат;
◦ забезпечення підготовки бюджету по регіону, контроль і аналіз виконання затвердженого бюджету;
◦ забезпечення дотримання порядку своєчасного оформлення первинних бухгалтерських документів, їхнє внесення в облікові системи, розрахунків і платіжних зобов’язань;
◦ забезпечення дотримання встановленого порядку закриття періодів і подання бухгалтерської, управлінської та зовнішньої звітності;
◦ забезпечення своєчасного нарахування заробітної плати, утримання та перерахування за належністю податків та зборів;
◦ забезпечення організації та проведення інвентаризацій на торгових підрозділах та своєчасного відображення їх результатів в обліку.

Липень 2007р. – Березень 2009р.
Керівник відділу фінансової звітності ТОВ «Торгова компанія «Інтермаркет» – 6-й по величині в Україні оператор ритейлу та роздрібної торгівлі. Виконувані обов’язки:
◦ організація і забезпечення ведення обліку та складання звітності згідно вимог Міжнародних стандартів фінансової звітності (IFRS), трансформація облікових даних П(С)БОУ - IFRS;
◦ вдосконалення методології ведення обліку та складання звітності згідно Положень (стандартів) бухгалтерського обліку в Україні;
◦ забезпечення проходження зовнішнього аудиту;
◦ організація та участь у впровадженні системи обліку «1С:Підприємство 8.1».
Лютий 2003р. – Липень 2007р.
ПП «ВЕКТОР-М» – Виконавчий директор (з поєднанням функцій комерційного та фінансового). Основні напрямки діяльності підприємства – видавничо-поліграфічна діяльність, рекламна діяльність, освітні послуги. За час керування підприємством кількість рекламних видань збільшилось з 1 до 4-х газет, відкрито новий учбовий центр (напрями навчання: Оператор ПК, Офіс-менеджер, Бухгалтерський облік, 1С:Бухгалтерія, Англійська мова, Комп’ютерний дизайн та верстка, AutoCAD), чистий прибуток зріс у 3,8 рази. Виконувані обов’язки:
◦ загальне управління роботою підприємства;
◦ розробка та здійснення кадрової політики (прийом персоналу на роботу та його звільнення, керівництво персоналом, розробка кадрової документації, вдосконалення системи оплати праці, розробка системи мотивації персоналу, уникнення зловживань з боку персоналу);
◦ розробка та впровадження внутрішніх положень, правил, процедур, функціональних обов’язків;
◦ проведення переговорів та укладання угод з клієнтами та постачальниками;
◦ постановка та ведення управлінського обліку на підприємстві;
◦ здійснення фінансового управління (контроль та аналіз фінансових ресурсів підприємства, розрахунок оптимальних схем руху грошових коштів, контроль дебіторської та кредиторської заборгованостей, оптимізація та мінімізація оподаткування – ПДВ, податок на прибуток, єдиний, фіксований, місцеві податки);
◦ організація та контроль ведення бухгалтерського та податкового обліку на підприємстві за всіма напрямами діяльності;
◦ контроль складання і подання бухгалтерської, податкової, статистичної і управлінської звітності (досвід спілкування з контролюючими органами);
◦ організація і контроль господарської діяльності підприємства (оцінка економічної доцільності та ризиків проектів, калькуляція собівартості товарів та послуг, кредитування підприємства);
◦ відкриття нових напрямів діяльності підприємства.
Штат підприємства – від 40 до 150 чол.
Липень 2000р. – Лютий 2003р.
Помічник командира частини - начальник фінансово-економічного служби військового з'єднання. Виконувані обов’язки:
◦ організація і здійснення фінансово-господарської діяльності та її контроль;
◦ організація, ведення і контроль бухгалтерського обліку по всіх напрямках (від касових операцій, операцій по банку та заробітній платі до обліку основних, оборотних, нематеріальних активів та результатів діяльності);
◦ складання і подання бухгалтерської, податкової і статистичної звітності.
Особисті якості
Відповідальність, пунктуальність, енергійність, комунікабельність, аналітичний склад розуму, системне мислення, ініціативність, швидкість прийняття рішень.
Додаткова інформація
Знання законодавства України в сфері управління фінансами та бухгалтерського обліку, положень МСФО та П(С)БОУ. Досвід ліквідації підприємств шляхом банкрутства. Знання мов: українська, російська – вільно, німецька – базова. Професійний користувач ПК: Windows, MS-Office, Internet, e-mail, 1С:Бухгалтерія 8.1. Права водія – категорія «В», власний автомобіль.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: